![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
WE'RE ALL LIVING IN AMERIKA... [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 01-11-2004 16:46] ![]() |
|
quote: Noch ein mal!!! Ik vind de nieuwe cd heel goed te pruimen, vooral nummers als 'Mein Teil', 'Keine Lust' en 'Moskou', vind ik erg goed. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Gister ook op uitgefreakt tijdens een fest *gniffel* Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ben hem nou net eens aan het luisteren... ![]() |
|
Die nieuwste is naar mijn gevoel de beste NA Mutter. De titelsong, Keine Lust, Moskau, klinken erg lekker! ![]() |
|
Rammstein in Antwerpen was erg goed! ![]() ![]() |
|
Weet iemand eigenlijk welke band als support te zien is? Dat staat nergens, maar iemand moet het toch weten? check de website: www.metalwarehouse.nl ![]() |
|
quote:Exilia I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Vond de nieuwe niks aan. Van links naar rechts ![]() |
|
ik vind het wel een verademing na mutter want die ken ik nu van achter naar voor helemaal uit mijn hoofd ![]() |
|
Reise, Reise vind ik ook minder. Geef mij Mutter maar. ![]() |
|
heb um net 1 keer gehoord, echt saaie troep, niks nieuws ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Zaterdag speelt Feuerengel in de tent waar wij vaak gaan stappen. Joechie! ![]() Lekker dronken meestampen en bléren ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: huh? alweer?? haha. damn marduk in de 013 is er niets bij! ![]() |
|
Ik vind de nieuwe Rammstien maar niks...ten tijden van de film 'Lost Highway' klonken ze veel straffer. Nu hebben ze gvd al de scherpe kantjes afgevijld. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ze hebben een abonnement, komen jullie ook? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
NEE! naja misschien als er iemand wil rijden. ![]() |
|
Joh, niet moeilijk doen! Er gaat tegenwoordig een bus. Heel erg fout, maar superhandig! En heel belangrijk: heenweg gratis, terugweg 5 euro. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
En door de hoge vraag naar kaarten heeft Rammstein nu een 4e concert in de Wuhlheide aangekondigt Ze spelen nu 23,24,25 en 26 juni in Berlijn 23,24 en 25 juni zijn in een paar dagen uitverkocht En tot nu toe een stuk of 6 festivals in de zomer als headliner Mwoeha!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
NET EEN MEET EN GREET GEWONNEN OP FIELDS OF ROCK!!!!! WAAAAAARRRGGGHHHH!!!!!!!!! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: zul je niet flauw vallen??? wanneer komt er weer eens wat nieuw materiaal uit? een ep of zo of een DVD misschien? (jij zult dat vast wel weten). ![]() |
|
ben benieuwd naar de show op FOR wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: nou... MTV Rockzone is nog best wel interessant soms ![]() ![]() |
|
Ja ik ben trouwens ook wel benieuwd ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |