|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Kill on Command! |
|
Ja, hij is ook bassist in die band volgens mij. |
|
quote: Alles van M.O.D. is beter dan die prut van Rammstein. Bareuh... |
|
quote: Ik zou S.O.D. en zeker de eerste platen van M.O.D. echt niet onderschatten hoor. Als je van Crossover houd dan he Kill on Command! |
|
dat doe ik ook zeker niet. De muzikanten zijn erg goed, maar wat kan Milano nu zelf? |
|
quote: Billy "Mosh" Milano - Vocals, previously also Guitar and Bass (The Psychos, Mental Abuse, Stormtroopers of Death, Anthem (USA), Mastery (Can)) Kill on Command! |
|
Nog andere mensen kaartjes voor Rammstein gehaald? (Ik heb er 2 gehaald voor Ahoy.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Me zus. Zelf heb ik het na een keer of zes wel gehad met ze, liever Laibach. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-07-2011 11:15] |
|
Ik kan nu echt effe geen 70 euro dokken. Is het al uitverkocht? Anders kijk ik later nog wel. |
|
quote: Ik ben bang dat je je heil op Marktplaats kunt gaan zoeken. Het was in ongeveer een half uur a 3 kwartier uitverkocht. (Als ze het Gelredome zo'n beetje vol krijgen, moet Ahoy ook nog wel lukken...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het Gelredome was met een dag of 2 uitverkocht, dus ik ben niet echt verbaast dat dit zo snel uitverkoopt. Ook al hebben ze van die belachelijke prijzen. |
|
De vriend van mijn zus heeft nog vier kaartjes kunnen bemachtigen volgens mij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb twee kaarten voor het Sportpaleis kunnen bemachtigen. Stuk dichterbij en nog goedkoper ook. Ik heb er nu al zin in I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Kunnen ze geen extra concert in de Grolsch Veste inlassen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee, want die kunnen ze niet meer kapot maken... (no offence wat betreft de slachtoffers) |
|
signature |
|
Jaja, geniale clip, matig nummer. |
|
Haha idd. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ah Jonas Akerlund, die voormalig Bathory drummer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
signature |
|
Ramstein Tickets 2012 4 maart 2012, Ramstein Ahoy R'dam Bestel Ramstein Tickets vandaag! www.BestelTickets.com/Rammstein |
|
waarom zeggen Amerikanen Rammstien ipv Rammstein? signature |
|
Is dit weer zo'n slechte mop? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |