IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2004 11:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 11:33 schreef goblinjester het volgende:
Ik zag/hoorde gisteren Mein Teil en eigenlijk vond ik het helemaal niks. Maar misschien dat ik het later wel ga waarderen. Ik moet altijd even wennen aan nieuwe nummers.

De nieuwe single Amerika al gehoord dan?

http://www.viva.tv/player/player.php?id=11004&fid=23004151&format=media_adsl&focus=off

Is weer wat anders dan Mein Teil, en valt nog niet echt peil op te trekken wat betreft het album. Dat zal toch een verrassing blijven, of ze moeten op een gegeven moment weer 5 singles uit de 10/11 nummers op het album halen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-08-2004 12:02 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 11:39 schreef ZelThoR het volgende:
De nieuwe single Amerika al gehoord dan?

http://www.viva.tv/player/player.php?id=11004&fid=23004151&format=media_adsl&focus=off

Is weer wat anders dan Mein Teil, en valt nog niet echt peil op te trekken wat betreft het album. Dat zal toch een verrassing blijven, of ze moeten op een gegeven moment weer 5 singles uit de 10/11 nummers op het album halen



Ja das zeker wel een heel ander nummer. Ik zou zowat willen zeggen vrolijk. Die kan ik dan weer wel waarderen. Geinig clipje.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2004 12:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hij heeft inderdaad iets blijs, maar dat is denk ik vooral cynisch bedoeld (muziek die uit het witte huis komt)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 26-08-2004 12:14 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Mein Teil heb ik nog niet gehoord, Amerika kan mij niet echt bekoren, ik ben wel benieuwd naar het nieuwe album, maar ja, ik merk wel hoe het is. Wat betreft Rammstein die een pop band genoemd wordt, tsja, MTV kan zich waarschijnlijk niet veroorloven om wat anders dan popmuziek uit te zenden, dus noemen ze dat ook maar pop. En in de ruime zin van het woord (populaire muziek) hebben ze ook wel gelijk, tsja...

NP: Everon - Right Now... Till The End Of Time


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 26-08-2004 12:48 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Rammstein heeft gewoon de muziek gejat van Laibach en Oomph. Deze bands bestonden eerder
dan Rukstein
Ze halen elke x weer hetzelfde muzikale geintje uit.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-08-2004 12:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 12:48 schreef metalkixx het volgende:
Rammstein heeft gewoon de muziek gejat van Laibach en Oomph. Deze bands bestonden eerder
dan Rukstein
Ze halen elke x weer hetzelfde muzikale geintje uit.


Ik zag gisteren een nummer van Oomph op de Box. Dat vond ik ook al niks. Het heeft voor mij gewoon te weinig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-08-2004 13:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Heb Oomph life gezien op Dynamo. Wat een bende rukkers zeg.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-08-2004 13:10 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb het idee dat ik ze ook ooit eens een keer ergens heb gezien. Kwamen ze op Fields Of Rock? Nou als ik ze heb gezien dan heeft het in ieder geval geen indruk op me gemaakt.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 26-08-2004 21:32 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Ik zeg ook niet dat ik Oomph een geweldige band vind.
Ik zei : dat ze eerder bestonden dan Rukstein.


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2004 11:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 21:32 schreef metalkixx het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik Oomph een geweldige band vind.
Ik zei : dat ze eerder bestonden dan Rukstein.


So ?

Elke band is wel beinvloed door één of meerdere voorgangers. En sommigen behalen meer succes dan die voorgangers.
That's the way it goes...deal with it.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 27-08-2004 12:04 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

De tekst van het nummer Mein Teil is ook erg gaaf. Die is gewijd aan die kannibaal begin die in Duitsland op was gepakt!


Rammstein-Mein Teil

Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
Der Metzgermeister

Heute treff ich einen Herrn
Der hat mich zum Fressen gern
Weiche Teile und auch harte
stehen auf der Speisekarte

Denn du bist
was du isst
und ihr wisst
was es ist

Es ist mein Teil – nein
Mein Teil – nein
Denn das ist mein Teil – nein
Mein Teil – nein

Die stumpfe Klinge – gut und recht
Ich blute stark und mir ist schlecht
Muss ich auch mit der Ohnmacht kämpfen
ich esse weiter unter Krämpfen

Ist doch so gut gewürzt
und so schön flambiert
und so liebevoll auf Porzellan serviert
Dazu ein guter Wein und zarter Kerzenschein
Ja da lass ich mir Zeit
Etwas Kultur muss sein

Denn du bist
was du isst
und ihr wisst
was es ist

Es ist mein Teil – nein
Mein Teil – nein
Denn das ist mein Teil – nein
Yes it's mein Teil – nein

Ein Schrei wird zum Himmel fahren
schneidet sich durch Engelscharen
Vom Wolkendach fällt Federfleisch
auf meine Kindheit mit Gekreisch

Es ist mein Teil – nein
Mein Teil – nein
Denn das ist mein Teil – nein
Mein Teil – nein


De vertaling (mocht men gene Duits kennen)

Rammstein-My Thing

Looking for a well-built eighteen to thirty-year-old to be slaughtered
The Master Butcher

Today I will meet a gentleman
He likes me so much he could eat me up
Soft things and even hard ones
are on the menu

Because you are
what you eat
and you know
what it is

It is my thing – no
My thing – no
Because that's my thing – no
My thing – no

The dull blade – good and proper
I'm bleeding heavily and feeling sick
Although I have to fight to stay awake
I keep eating while in convulsions

It's just so well seasoned
and so nicely flambéed
and so lovingly served on porcelain
And with it, a good wine and gentle candlelight
Yeah, I'll take my time
You've got to have some culture

Because you are
what you eat
and you know
what it is

It is my thing – no
My thing – no
Because that's my thing – no
Yes it's my thing – no

A cry will ascend to heaven
It will cut through hosts of angels
Feather-flesh will shriekingly fall
from the top of the clouds onto my childhood

It is my thing – no
My thing – no
Because that's my thing – no
My thing – no


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2004 12:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 12:04 schreef Impaler Lord het volgende:
De tekst van het nummer Mein Teil is ook erg gaaf. Die is gewijd aan die kannibaal begin die in Duitsland op was gepakt!


sterke tekst ja, vooral

Ein Schrei wird zum Himmel fahren
schneidet sich durch Engelscharen
Vom Wolkendach fällt Federfleisch
auf meine Kindheit mit Gekreisch

vind ik erg mooi, kunstig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-08-2004 13:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Paar maten van mij vinden dit wel een aardige band en die luisteren hoofdzakelijk Trance. Dat zegt al genoeg denk ik


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2004 13:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Paar maten van mij vinden dit wel een aardige band en die luisteren hoofdzakelijk Trance. Dat zegt al genoeg denk ik

Ja, inderdaad! Wat een zaadmongolen van Rammstein zeg, beetje CD's verkopen aan mensen die naar trance luisteren
Wat ben jij dan voor loser dat je met tranceluisteraars omgaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-08-2004 13:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:03 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, inderdaad! Wat een zaadmongolen van Rammstein zeg, beetje CD's verkopen aan mensen die naar trance luisteren
Wat ben jij dan voor loser dat je met tranceluisteraars omgaat


mwuahahaha


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2004 13:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:04 schreef 0Tolerence het volgende:
mwuahahaha

maar als ze Rammstein luisteren hebben ze dus wel een beetje smaak, wat voor trance luisteren ze, zal ik dat ook eens opzoeken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-08-2004 14:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:08 schreef ZelThoR het volgende:
maar als ze Rammstein luisteren hebben ze dus wel een beetje smaak, wat voor trance luisteren ze, zal ik dat ook eens opzoeken


Ik zou het niet weten, Tiesto vast wel


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2004 14:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

misschien toch maar niet dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-08-2004 14:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 14:22 schreef ZelThoR het volgende:
misschien toch maar niet dan


Dat dacht ik wel


"This one is older than shit, heavier than time!"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 27-08-2004 15:24 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

vandaag nog ff de cd Mutter gedraaid tijdens de afwas, "Zwitter" blijft toch wel een wereldnummer met een ultieme killerriff in het midden


no text supplied


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-08-2004 21:16 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

ok ok,Hier de ultieme Rammsteinfan maar weer is dan!

Ik heb 130 cd,s
6 dvd,s
35 posters
29 cassettes
alle boeken veel promostuff
etc.. etc..

Ik ga 3 keer naar duitsland voor Rammstein live en natuurlijk nederland en belgie

Ook 1 nov naar het allereerste Rammstein concert in duitsland

Tof he!!

en Mein Teil vind ik een hele toffe clip tranen in mn ogen de eerste keer

En Amerika ook een hele coole clip,Meer pop dan Metal vindt ikzelf Maar wel Fucking Goed!

Zo ik ben weer ff uitgeouwehoert Mzzl!


"Sehnsucht"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-08-2004 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

wow, je hebt meer rammstein CD's dan ik uberhaupt CD's heb toch blij dat ik niet zulke obsessies heb


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-08-2004 14:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tering, er zijn legio bands die betere muziek brengen waarom beperk je jezelf door een fan te zijn. Ik snap dat echt niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 29-08-2004 17:08 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 29 augustus 2004 14:04 schreef 0Tolerence het volgende:
tering, er zijn legio bands die betere muziek brengen waarom beperk je jezelf door een fan te zijn. Ik snap dat echt niet


Hey ik heb ook 270 overige metalcd,s
Kben ook metaldj

En ja het is een obsessie Naja dat zegt men,Kheb het zelf niet door maar ik geloof ze wel


"Sehnsucht"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-08-2004 17:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zie niet wat Rammstein zo speciaal maakt, het is alleen de controversie eromheen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen