![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, ik vind stripped één vd beste, zoniet het beste engelstalige nummer van rammstein ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Het is geen nummer van Rammstein. Het is een cover. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Blijft een ruk-band! ![]() ![]() |
|
quote: En hoe is het om te rukken tijdens het luisteren naar Rammstein? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik krijg ém lekker voor mijn verjaardag! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:Ik zeg dan ook niet dat dit het beste nummer van Rammstein is, maar dat het het beste engelstalige nummer is dat ik van ze ken. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Maakt geen verschil,Blijft kut , Rukken dan he.... [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 23-09-2004 21:07] "Sehnsucht" ![]() |
|
geile muziek om op te bonen ![]() |
|
Mijn broer heeft vandaag Reise Reise gekocht. Mee geluisterd terwijl ik aan het xboxen was op zijn kamer, en moet zeggen, het klinkt niet slecht. ![]() |
|
Wel, ik heb hem beluisterd in de winkel en vond niet dat hij zo een impact maakte als Mutter. Ik heb hem dus niet gehaald. Ik had namelijk de nieuwe Bloodbath en Arkhon Infaustus ook al in mijn tas liggen dus een zoethoudertje heb ik wel. There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Wat jij zegt. Mein Teil vind ik de uitspringer van het album. Geen aankoop waard dit. ![]() |
|
Goede begeleidingsmuziek voor hun show ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2004 19:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Kheb hem gelijk 2 keer gekocht ![]() Kvind hem heerlijk! Ouwe beukende shit en nieuw gitaarwerk! En hoe de fuck kan je nou een indruk krijgen van een cd die je in de winkel luisterd?????? Er zitten echt hele leuke verschillende stukken op de cd,Nummer met TATU ook EN veel jawel ,,beukende'' acaustische stukken ![]() En natuurlijk ook hele goede teksten,Maar dat kan je verwachten van een zanger die ook zn eigen dichtbundel heeft uitgegeven! Reise,Reise Is erg Tof! Lekker zwaar nummer waar je ook heerlijk mee kan wegdromen,Het is net of je naast Till zit op de boot Mein Teil kennen we wel,Beukt heerlijk en vette krijsende gitaarsolo Dalai lama is het eerste nummer met dat freaky gitaartje erin,Tjah wat moet ik ervan zeggen! Toch weer een nieuwe Rammstein stijl,Het zou een goed halloween nummer zijn denk ik Oja erg vet wel! ![]() Keine Lust Beukt harder als Mein Teil jaja Vet cool dus ![]() Los die acaustische gitaar weer,Heerlijk! Het nummer blijft rustig maar ik weet zeker dat iedereen zn hoofd op en neer gaat in een zaal,Heerlijk deuntje Amerika Kennen we ook wel! Dat engelse taaltje ligt Till ook goed in de mond,echt een meezinger (kan andre hazes nog een puntje aan zuigen ![]() Moskou Ja soort feestnummer.en raad is wat.... De meiden van TATU zingen ook ff met volle tiet mee ![]() Morgenstern Begint met een koor en beukt er ineens hard op los,Dat zijn die Rammstein gitaren ![]() Stein um Stein Mooi verhaal,En Till kan SCHREEUWEN! ook weer heerlijke solo,s! Ohne dich Bewijst dat Till ook echt kan ZINGEN! ook hoge zang enzo,erg mooi nummer om mee in slaap te vallen Amour Harder dan ik verwacht had van een nummer als laatste op een cd,Begint rustig,Goed gitaarspel,Heerlijke refreintjes! Nuja dat was mijn hele korte samenvatting,Er zullen wel weer mensen zijn die het er helemaal niet mee ens zijn maarja.... Lekker boeiend! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Wat vind je dan van de bands waar Rammstein schatplichtig aan is: Ooomph! en Laibach? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ooomph vind ik klote en laibach is best ok! Maar Megaherz vindt ik weer beter dan dat,En schatplichtig..........je ken het gewoon niet hebben he? "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Nee hoor ik vind de band erg goed in wat ze doen maar ik vind de show beter; sowieso een verfrissing tussen alle matte mainstreammuziek (ik noem een Metallica) maar het is gewoon zo dat Ooomph! en Leibach eerder waren en dat de muziek niet origineel is; de presentatie daarentegen vind ik indrukwekkend. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ok dan! Tjah ze waren eerder maar Rammstein gooit er net wat bovenop en stralen het net wat meer uit,Voor mij is het DE Shit ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Om eerlijk te zijn vind ik Mein Teil erg gaaf, maar America niet echt. Ik ben benieuwd hoe de rest van de cd is. the only pleasure is pain ![]() |
|
ik ga hem waarschijnlijk ook wel aanschaffen ![]() ik heb rammstein altijd al goed gevonden, en nog steeds, het blijft dat lekkere beukende dreunende gitaarwerk dat t um blijft doen ![]() ook heerlijk om zelf met mee te spelen met mn gieter ![]() ![]() Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
Het blijft alleen altijd en eeuwig zonde dat men in het duits "zingt". De stukken waar er engels gezongen wordt klinken meteen stukken beter. En ik moet toegeven dat de zanger steeds beter zijn stem gebruikt. Ik had een beetje de schurft aan dat constante geforceerde laag mar de variatie begint langzaam toe te slaan. Nu nog terug naar het engels (daar is men tenslotte ooit in begonnen) en misschien wordt ik dan toch nog eens een Rammstein-fan... Be Patient, Death Will Come Eventually... ![]() |
|
Ik vind het juist bijzonder dat Rammstein in het Duist zingt. De engelstalige nummers die ze hebben vind ik minder klinken. Duits hoort nou eenmaal bij Rammstein. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Juist! Maar engels kan hij ook echt wel! Ik vind het beide vet klinken,Die Duitse zang.....Of je knapt er gelijk op af,Of je vind het heerlijk! En Till heeft echt een geweldige Stem! Hard en Emotioneel En Stein um Stein Ruled! "Sehnsucht" ![]() |
|
Fukk het, niets gaat boven Mutter uit! There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Ik vind America muzikaal maar een matig nummer maar de videoclip is niks minder dan briljant. petje af ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |