![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat krijgt de nieuwe cd een lelijke hoes zeg! ![]() ![]() |
|
quote: plaatje? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Niks mis met die hoes wat mij betreft, past ook goed bij de muziek ![]() |
|
quote: Gewoon een zwarte doos uit een vliegtuig,Ik vindt het wel leuk,Doet me denken aan waar Rammstein hun naam vandaan heeft ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
kvin dr ook helemaal niks mis mee, past goed Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
Mjah, dat nieuwe album is nog wel leuk alleen dat nmmr amerika waar ze nu ook een clip van hebben vind ik nogal lame ![]() <insert signature here> ![]() |
|
Zal wel weer een ruk cd worden. ![]() ![]() |
|
Toch haal ik de nieuwe van Ramzwein wel ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Ja ik koop hem ook wel,In een stuk of 6 verschillende uitgaves ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik heb een raar (maar gaaf) nummer van rammstein op de pc staan. Het heet spilled dacht ik, en is echt heel anders dan ik van rammstein gewent was. ![]() |
|
quote: daar benk het mee eens, dat nummer is zeker onder hun normale niveau... Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
quote: fantastisch bedacht ! i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
quote: Dan is het niet van Rammstein..... Misschien megaherz? "Sehnsucht" ![]() |
|
tis engels.... (engels gezongen) maar de zang klinkt wel echt rammsteinig ![]() |
|
quote: Bedoel je niet Stripped? ![]() |
|
juist dat bedoel ik, dankje voor deze welkome correctie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bloem op 22-09-2004 23:37] ![]() |
|
quote: Ik vind dat maar een kutnummer, sowieso, Rammstein wat Engels zingt, nee, dat klinkt niet. Op de dvd van Live Aus Berlin zit de clip van dat nummer verborgen in een of ander menu. ![]() |
|
heeft iemand van jullie toevallig een 'russische cover' van "die sonne"? het lijkt gespeeld door zo'n russische balalaika band met acoustische gitaren enz. maar het zijn toch duitsers; met een heerlijk nep russisch tintje [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 22-09-2004 23:52] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
quote: ik vind de zang ook niet gaaf, maar de muziek wel ![]() ![]() |
|
quote: Het origineel is een heerschnummer. Die Rammstein versie vind ik ook....vreemd....ik heb hem op de DVD staan. Het origineel staat op Black Celebration van Depeche Mode. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
de rammstein versie van Stripped is best cool. dit vind ik ook een van de weinige keren dat het brakke Engels van Til daadwerkelijk bij het nummer past Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Is het nieuwe album al uit? Zo niet wanneer? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
27 september geloof ik. iig in Dland Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |