|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe....you got it. quote: Ik ben sowieso interessant vooer voor psychologen. quote: Hmm: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
cool dat je een kaartje hebt. ik helaas niet. ik heb ook reeds gehoord dat het is uitverkocht. Ramstein is klaarblijkelijk mateloos populair (en terecht). maar goed, ik heb gelukkig wel een kaartje voor slipknot en naprogramma*. *Slayer is reeds enkele jaren klinisch dood; De laatse stuiptrekkinggen werden uitgevoerd middels Divnine intervention. |
|
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die RAMMSTEIN met 1 m schrijven "Sehnsucht" |
|
quote: Dat je daar je geld aan uit wilt geven... |
|
quote: Wat heb ik toch een hekel aan mensen die het woordje censored niet eens kunnen spellen: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Duits maybe Chellie? |
|
quote: zensiert KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:jawohl herr ubersturmbahnfuhrer ... ach ... nieuwe album en keer rippen meer nie |
|
quote: hejje al ehoord da? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nog nie |
|
quote:misschien heerst het wel onmeunig hard, koop je het dan ook niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jenje koopt alleen platen uit de graaibak van de FRS in Delfzijl. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ZIT ER EEN FRS IN DELFZIJL???? WAAARRRRRRR????? |
|
quote: Je kocht niet genoeg. Hij is weg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mooi |
|
quote:soms hebben ze wel wat relaxede CD's vet in de aanbieding. ooit SCIENCE van Incubus voor 9 euro gekocht daar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
... incubus ... |
|
quote: Okee dan heb jij vanaf nu een hekel aan mij. en wel om echt een hele goede reden. Sukkel. |
|
Ramstein is soms wel leuk...heel soms |
|
quote: pardon, het moet Ramstijn zijn! owee als je het nog een keer fout schrijvd! |
|
quote:Dat zeg ik, Darmstein () |
|
of gewoon beuksteen natuurlijk Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Grmpf khou mn muil wel Al mn vrienden lopen al 3 jaar te zeiken met die grapjes "Sehnsucht" |
|
quote: dan moet je gewoon eens wat joego's inhuren en effe op je vrienden loslaten. Dan leren ze het wel. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2004 19:17] |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |