|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
er komt nog een 2 cd of cd/dvd versie uit wisten ze me bij de FRS te melden, dus daar wacht ik effe op |
|
Hmm,had em voor vrouwlief gekocht,maar ik denk dat ie onder een laag stof gaat verdwijnen... spelfout weggehaald... |
|
Ik moet hem ook maar eens gaan kopen wat ik ervan heb gehoord vond ik wel goed |
|
quote: Hoe the fuck komen ze daar nou weer bij "Sehnsucht" |
|
Een paar keer geluisterd nu, klink heel oke wel. |
|
quote: uhuhuhuh "Sehnsucht" |
|
Helaas krijg nu alweer last van het probleem dat ik met de vorige Rammstein platen ook al had... Ik ben een nummer als Amerika alweer beu. 10x per dag op tv elke dag etc... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ach,je kan em altijd nog als onderzetter gebruiken. spelfout weggehaald... |
|
homo-erotisch popmuziek |
|
punk bedoel je? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
euhhh, nee |
|
ik wel ga hier eerst maar eens ff heen. ga jezelf eens degelijk voorstellen, en kom dan maar terug om je gal te spuwen. mazzl introductietopic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1459019&page=21 [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 16-10-2004 13:54] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-10-2004 14:12] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-10-2004 14:12] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-10-2004 14:12] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-10-2004 14:14] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Je moet gewoon minder vaak naar de televisie kijken. Ik vind het zelf best wel een heerschnummer ondanks het feit dat het een beetje irritante anti US propaganda is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Okee, ik heb de teksten niet gelezen maar ik meen uit een interview te hebben opgepikt dat het meer een soort haat/liefde verhouding beschreef die veel Europeanen met de VS hebben. |
|
quote: Juist het is helemaal geen anti zoals de meeste denken.... Het gaat erom dat we allemaal meedansen met amerika en dat de hele wereld om amerika draait We lopen met zn allen wel te zeiken maar doen evenhard mee "Sehnsucht" |
|
Dat "this is not a love song" klint anders ook niet echt pro Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Bück dich, befehl ich dir. wende dein anlizt ab von mir. dein gesicht is mir egal, Bück dich!! ToD |
|
En Vanavond ga ik ze gewoon Fucking Live zien!! Woegie spring stuiter vrolijk blij!!!! "Sehnsucht" |
|
Ik vind de cd gewoon super, sinds ik hem gekocht heb zit ie in m'n cd-speler. De klappers vind ik 'Ohne dich' en 'Mein Teil'. Heb iets grappigs ontdekt, als je liedje 1 luistert moet je op de 'terugspoelknop' drukken en dan zie je dat teruggeteld wordt voorbij de 0:00 en als je ongeveer bij 0:29 bent knop loslaten en dan hoor je een Flugrekorder-opname vlak voor een vliegtuigcrash. Als dat nou niet diepzinnig is.... Oh ja, nog 4 nachtjes slapen en dan |
|
quote: Hehe, rammstein live is wel een spektakel ja. Ik ga dit keer trouwens maar niet, is me het geld niet 2 keer waard. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |