|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ik luister van alles veel Metal maar ook de betere popmuziek Moet ook wel ik ben elk weekend dj en ik boek bands "Sehnsucht" |
|
Nou, heftig! |
|
quote: zozo druk leven en brede muzieksmaak vind je tiësto ook een beetje vet? |
|
tiësto 0wns iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Moet Rammsteiner zich nu even gedisst voelen, sjees! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: Wat is er mis met een brede muzieksmaak? |
|
quote: nix hoor maar beetje rare combinatie..van metal naar pop muziek |
|
quote: Mwoah. Vind ik niet. Ikzelf luister ook vanalles. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-10-2005 23:34] |
|
tuurlijk niet , brede muzieksmaak is beter als een kortzichtig blekkie zijn ofzo |
|
ja ik luister zelf ook wel eens een enkele keer hiphop(dus geen 50ct en dergelijk) on: benzine valt best tegen...beetje eentonig de rest van rammstein kan ik goed aanhoren |
|
quote: Haha, fucking homofiel. Valt Hip Hop niet onder de Popmuziek groep? |
|
quote: Nee toch... |
|
quote: O, oke, dan heb ik dat verkeerd ingeschat. |
|
quote: Ik kreeg via ondergrondse kanalen door dat taal als dit niet getolereerd wordt, mijn excuses. Rectificatie: Nou zeg, sufferd. Hip Hop valt volgens mij ook onder Popmuziek hoor! |
|
Haha Elke goedverkopende act == pop Van POPULAR, fucking n00bs! |
|
Inderdaad, pop = populair dus Rammstein = popmuziek geworden. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Kutttt... *gooit al zijn Rammstein-cd's het raam uit* Daarmee wil ik niet geassocieerd worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[offtopic] That sure reminds me of: quote: [/offtopic] |
|
Ik suggereer niet dat popmuziek stom is, die true-onzin is voor kinders. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: |
|
vannacht binnen gehaald en nu een luisterbeurt aan het geven, en tot nu toe vind ik em een beetje tegenvallen. Maar ja geen enkel album kan herzeleid overtreffen |
|
quote: Niet helemaal juist waarde Snaackord. Popmuziek is een subgenre van Populaire muziek waaronder grove genres zoals: Jazz, Rock, Heavy Metal, Pop etc. vallen. Definities van dit soort begrippen zijn variabel...maar dit is toch vrij algemeen geaccepteerd dacht ik zo. edit: Maar wat boeit het eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 31-10-2005 10:25] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Inderdaad. Het boeit geen ene fuck. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |