|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
woei ik heb de verkeerde gequoted ik bedoelde op iemand die commntaar gaf op MTV ofzo |
|
quote: OMFG!!! Hier is iemand jaloers en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: September komt er een vervolg op Reise Reise! En er zijn nu ook Rammstein handoeken en sokken te koop!!! Heb ik allemaal al natuurlijk maar toch! "Sehnsucht" |
|
quote: Jaaa!! ahoy was goed ja! allebij de keren Geweldig! "Sehnsucht" |
|
Tering, Dit weekend in Berlijn geweest en Rammstein gezien in het Wuhlheide park, Echt de vetste show die ik ooit van ze heb gezien.. Heel veel vuur en al het publiek ging helemaal uit hun dak, Rammstein ook natuurlijk! En de premiere van ''Benzin'' meegemaakt, Erg vet lekker nummer dat het live erg goed doet! veel meer vuurspektakel dan we al gewent zijn van Rammstein, En het klinkt als oude stijl Echt een megaconcert!!! "Sehnsucht" |
|
en ... kwam je klaar? |
|
quote: da's wel eng |
|
quote: Die was hetzelfde als in Ahoy. Wel OK, dat wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe... "Sehnsucht" |
|
quote: Nee niet klaargekomen, wel een traantje weggepinkt.. "Sehnsucht" |
|
Ik las in de laatste Aardschok dat Rammstein abrupt stopte tijdens een optreden op een festival. Was er iets mis ofzo?? (Gary moore stopt al met optreden als er ene gloeilamp naar beneden viel) Kom op Rammsteiner, jij weet vast wat er was!!! En ik ben erg benieuwd naar Reise, reise II |
|
quote: Uhr ja, zal wel over fields of rock gaan! ze deden maar 1 toegift normaal doen ze er 2 1e toegift was Rammstein-Sonne-Ich will en de 2e is normaal Ohne dich en stripped Maar omdat ze toen Stripped al als 5de nummer hadden gespeelt zullen ze het 1 en ander wel hebben omgegooit, Het was een raar einde inderdaad! Reise Reise vol 2 komt oktober uit en bevat 8 nummers die normaal op Reise Reise hadden kunnen staan en 3 nieuwe nummers Waarschijnlijk word de eerste single het nummer Rosenrot en Benzin staat er ook op Meer weet ik niet "Sehnsucht" |
|
Ik heb ze in 2003 gezien dacht ik Prachtige show |
|
quote: dat nummer heb ik al eens ergens kunnen downloaden in een live versie. klinkt niet verkeerd in ieder geval. |
|
Ik heb de DVD Live aus Berlin. Is me dat even gaaf zeg, normaal vind ik de muziek niet zo veel aan, maar die kerels zetten een ultrastrakke show neer live |
|
quote: Haha, hij is inderdaad erg strak : Het leukste is (qua show) als ze met de dildo gaan spelen |
|
quote:maar waarom zijn ze plotseling gestopt? De intro van Engel liep al... |
|
quote: Ik heb 3 bootleg dvd,s van de nieuwe show "Sehnsucht" |
|
quote: Volgende keer dat ik ze spreek zal ik dat ff vragen ok? Till Flake en Cristoph waren wel uitgeput heb ik gehoort "Sehnsucht" |
|
quote: wat een watjes zeg. beetje muziek maken end an al moe!!! heb jij, of bestaan, bootlegs metopnamen van nummers die niet op cd zijn verschenen? ik heb behoeft aan meer rammstein materiaal. desnoods illegaal |
|
quote: tjah ik heb 42 bootlegs dubbel... de nummers: feuerrader Kokain 5/4 Das modell Eifersucht Halleluja Eskimo,s & Egypt Last cup of sorrow (Fait no more) Sad but true (Metallica) My name is (Eminem) Good god (Korn) Ken je al? Anders heb ik nog wel 500 Remixes om te beluisteren ikzelf heb nu over de 170 cd,s dus er is genoeg materiaal van Rammstein op de markt [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 27-07-2005 19:49] "Sehnsucht" |
|
Zanger RAMMSTEIN uitgegleden 3 augustus 2005 Het moest er een keer van komen: een ongeluk op het podium tijdens een concert van Rammstein. De schade valt nogal mee: de zanger is uitgegleden en heeft één van zijn knieën bezeerd. Dat wil meteen ook zeggen dat de concerten van de komende weken worden afgelast. De groep zou dan normaal in Korea en Japan spelen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Naar Stubru geluisterd ? |
|
.. bezeerd .... |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |