IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Vorige pagina | Volgende pagina
DragonforcE
Usericon van DragonforcE
Posted 15-06-2005 23:52 by DragonforcE Wijzig reactieProfiel van DragonforcEQuote dit bericht

woei ik heb de verkeerde gequoted ik bedoelde op iemand die commntaar gaf op MTV ofzo


Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 16-06-2005 1:00 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 23:47 schreef she_devil het volgende:
ben benieuwd naar de show op FOR


Jups.. me too!!!
Show in Ahoy was erg goed... ben benieuwd...


Rock4Life
Snotkop
Usericon van Rock4Life
Posted 16-06-2005 7:10 by Rock4Life Wijzig reactieProfiel van Rock4LifeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:36 schreef Rammsteiner het volgende:
NET EEN MEET EN GREET GEWONNEN OP FIELDS OF ROCK!!!!! WAAAAAARRRGGGHHHH!!!!!!!!!



OMFG!!!
Hier is iemand jaloers


en TOCH vind ik het smerig..


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-06-2005 18:05 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 15 juni 2005 19:44 schreef attila_de_hun het volgende:
zul je niet flauw vallen??? wanneer komt er weer eens wat nieuw materiaal uit? een ep of zo of een DVD misschien? (jij zult dat vast wel weten).


September komt er een vervolg op Reise Reise!

En er zijn nu ook Rammstein handoeken en sokken te koop!!!
Heb ik allemaal al natuurlijk maar toch!


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-06-2005 18:05 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 juni 2005 1:00 schreef Blair Witch het volgende:
Jups.. me too!!!
Show in Ahoy was erg goed... ben benieuwd...


Jaaa!! ahoy was goed ja! allebij de keren Geweldig!


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 26-06-2005 22:41 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Tering, Dit weekend in Berlijn geweest en Rammstein gezien in het Wuhlheide park, Echt de vetste show die ik ooit van ze heb gezien..
Heel veel vuur en al het publiek ging helemaal uit hun dak, Rammstein ook natuurlijk!
En de premiere van ''Benzin'' meegemaakt, Erg vet lekker nummer dat het live erg goed doet! veel meer vuurspektakel dan we al gewent zijn van Rammstein, En het klinkt als oude stijl Echt een megaconcert!!!


"Sehnsucht"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2005 23:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en ...

kwam je klaar?


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 27-06-2005 8:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 18:05 schreef Rammsteiner het volgende:
Heb ik allemaal al natuurlijk maar toch!




da's wel eng



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2005 10:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 23:47 schreef she_devil het volgende:
ben benieuwd naar de show op FOR


Die was hetzelfde als in Ahoy.

Wel OK, dat wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-06-2005 17:39 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 juni 2005 10:34 schreef Chelman het volgende:
Die was hetzelfde als in Ahoy.

Wel OK, dat wel.


hehe...


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-06-2005 17:40 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 26 juni 2005 23:19 schreef Jenje het volgende:
en ...

kwam je klaar?


Nee niet klaargekomen, wel een traantje weggepinkt..


"Sehnsucht"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 8:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik las in de laatste Aardschok dat Rammstein abrupt stopte tijdens een optreden op een festival. Was er iets mis ofzo?? (Gary moore stopt al met optreden als er ene gloeilamp naar beneden viel) Kom op Rammsteiner, jij weet vast wat er was!!!

En ik ben erg benieuwd naar Reise, reise II


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 25-07-2005 22:41 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 21 juli 2005 8:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik las in de laatste Aardschok dat Rammstein abrupt stopte tijdens een optreden op een festival. Was er iets mis ofzo?? (Gary moore stopt al met optreden als er ene gloeilamp naar beneden viel) Kom op Rammsteiner, jij weet vast wat er was!!!

En ik ben erg benieuwd naar Reise, reise II


Uhr ja, zal wel over fields of rock gaan!
ze deden maar 1 toegift normaal doen ze er 2

1e toegift was Rammstein-Sonne-Ich will

en de 2e is normaal Ohne dich en stripped

Maar omdat ze toen Stripped al als 5de nummer hadden gespeelt zullen ze het 1 en ander wel hebben omgegooit, Het was een raar einde inderdaad!

Reise Reise vol 2 komt oktober uit en bevat 8 nummers die normaal op Reise Reise hadden kunnen staan en 3 nieuwe nummers

Waarschijnlijk word de eerste single het nummer Rosenrot en Benzin staat er ook op Meer weet ik niet


"Sehnsucht"


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 26-07-2005 12:53 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

Ik heb ze in 2003 gezien dacht ik Prachtige show


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2005 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 22:41 schreef Rammsteiner het volgende:
...Benzin..


dat nummer heb ik al eens ergens kunnen downloaden in een live versie. klinkt niet verkeerd in ieder geval.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 27-07-2005 0:41 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik heb de DVD Live aus Berlin. Is me dat even gaaf zeg, normaal vind ik de muziek niet zo veel aan, maar die kerels zetten een ultrastrakke show neer live



Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 27-07-2005 16:17 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 0:41 schreef Borthulaz het volgende:
Ik heb de DVD Live aus Berlin. Is me dat even gaaf zeg, normaal vind ik de muziek niet zo veel aan, maar die kerels zetten een ultrastrakke show neer live


Haha, hij is inderdaad erg strak : Het leukste is (qua show) als ze met de dildo gaan spelen


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-07-2005 17:22 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 juli 2005 22:41 schreef Rammsteiner het volgende:
Uhr ja, zal wel over fields of rock gaan!
ze deden maar 1 toegift normaal doen ze er 2

1e toegift was Rammstein-Sonne-Ich will

en de 2e is normaal Ohne dich en stripped

Maar omdat ze toen Stripped al als 5de nummer hadden gespeelt zullen ze het 1 en ander wel hebben omgegooit, Het was een raar einde inderdaad!

maar waarom zijn ze plotseling gestopt? De intro van Engel liep al...



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-07-2005 17:51 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 juli 2005 0:41 schreef Borthulaz het volgende:
Ik heb de DVD Live aus Berlin. Is me dat even gaaf zeg, normaal vind ik de muziek niet zo veel aan, maar die kerels zetten een ultrastrakke show neer live


Ik heb 3 bootleg dvd,s van de nieuwe show


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-07-2005 17:52 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 juli 2005 17:22 schreef Mies het volgende:
maar waarom zijn ze plotseling gestopt? De intro van Engel liep al...


Volgende keer dat ik ze spreek zal ik dat ff vragen ok?
Till Flake en Cristoph waren wel uitgeput heb ik gehoort


"Sehnsucht"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 17:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 17:52 schreef Rammsteiner het volgende:
Volgende keer dat ik ze spreek zal ik dat ff vragen ok?
Till Flake en Cristoph waren wel uitgeput heb ik gehoort


wat een watjes zeg. beetje muziek maken end an al moe!!!

heb jij, of bestaan, bootlegs metopnamen van nummers die niet op cd zijn verschenen? ik heb behoeft aan meer rammstein materiaal. desnoods illegaal


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-07-2005 19:48 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 juli 2005 17:55 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een watjes zeg. beetje muziek maken end an al moe!!!

heb jij, of bestaan, bootlegs metopnamen van nummers die niet op cd zijn verschenen? ik heb behoeft aan meer rammstein materiaal. desnoods illegaal


tjah ik heb 42 bootlegs dubbel...

de nummers:
feuerrader
Kokain
5/4
Das modell
Eifersucht
Halleluja
Eskimo,s & Egypt
Last cup of sorrow (Fait no more)
Sad but true (Metallica)
My name is (Eminem)
Good god (Korn)

Ken je al? Anders heb ik nog wel 500 Remixes om te beluisteren

ikzelf heb nu over de 170 cd,s dus er is genoeg materiaal van Rammstein op de markt

[Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 27-07-2005 19:49]


"Sehnsucht"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-08-2005 19:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zanger RAMMSTEIN uitgegleden

3 augustus 2005

Het moest er een keer van komen: een ongeluk op het podium tijdens een concert van Rammstein. De schade valt nogal mee: de zanger is uitgegleden en heeft één van zijn knieën bezeerd. Dat wil meteen ook zeggen dat de concerten van de komende weken worden afgelast. De groep zou dan normaal in Korea en Japan spelen.



Faustian Spirit of the Earth


Thorvald
Usericon van Thorvald
Posted 03-08-2005 21:39 by Thorvald Wijzig reactieProfiel van ThorvaldQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 19:59 schreef cataclysm child het volgende:
Zanger RAMMSTEIN uitgegleden

3 augustus 2005

Het moest er een keer van komen: een ongeluk op het podium tijdens een concert van Rammstein. De schade valt nogal mee: de zanger is uitgegleden en heeft één van zijn knieën bezeerd. Dat wil meteen ook zeggen dat de concerten van de komende weken worden afgelast. De groep zou dan normaal in Korea en Japan spelen.




Naar Stubru geluisterd ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2005 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. bezeerd ....


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen