|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
LUL! signature |
|
geweldig die box marketing ftw Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*kuch*gelekt*kuch* De keyboards bij Rammlied doen me heel erg aan Faith No More tijdens Angel Dust denken. Apart. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoestbonbon? Ik ben benieuwd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dank je Ik ben ook benieuwd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:haha, nee hoor, dit is met stip het kutste (letterlijk) nummer weat ik van ze ken. quote: Nee. quote: Dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja hier, ik heb last van mijn keel! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Net ff dat gelekte album geluisterd, gewoon omdat ik iedere keer weer de hoop heb dat ze weer eens wat goeds gaan maken. Helaas weer teleurgesteld, erg saai album, zo na de eerste luisterbeurt....en ik denk niet dat er meer zullen volgen.... |
|
quote: lijkt ie op een bepaald album, of?... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: In mijn ogen leek hij qua muziek op Rosenrot, maar ook die heb ik maar 2 keer geluisterd, omdat ik m inspriratieloos vond qua muziek, dus pin me er niet op vast. Hij is in ieder geval totaal niet te vergelijken met herzeleid, sehnsucht of mutter, in mijn ogen toch de enige goede albums. [Dit bericht is gewijzigd door Nimghaert op 13-10-2009 17:30] |
|
Vind het wel een redelijk album tot nu toe. Inderdaad niet aan het niveau te tippen van de eerste drie, maar nu ook weer niet zo slecht als zijn voorgaande. |
|
Mijn eerste indruk is eigenlijk best wel positief. Het luistert wel lekker weg vind ik. |
|
Ik vond Opus Dei wel een goed album.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Joh: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42601659#luisterpaal.42616648 Ik ben er niet kapot van |
|
Da's geen lek Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je hebt gelijk. Illegale torrents zijn spannender |
|
hmm ben er ook niet wild van, maar tof voor de fans lijkt me. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vind hem nogal soft, Reise Reise was veel ruiger [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 17-10-2009 13:01] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: +1, erg slappe hap. De gimmick is er wel een beetje af, en de muziek is dunnetjes. Met Mutter was het hoogtepunt toch wel bereikt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Muzikaal gezien is Rammstein altijd bombastische middelmaat geweest. Visueel daarentegen weet de band over het algemeen meer te boeien als je ervan houdt. Soort Kiss van de eenentwintigste eeuw. |
|
Ik kan er niet aan wennen nog. Staan een paar hele lekkere nummers op (Rammlied met name), maar ook veel middelmaat. En ik snap niet dat het prachtige Donaukinder alleen als bonus op de special edition staat. Die song overtreft met gemak het gros van wat er op de reguliere cd staat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, precies; een officiële stream is geen lek, een (illegale) torrent is dat wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind het toch best wel een "groeiplaat". Er staan veel goede nummers op en kan slecht een nummer niet aanhoren (het laatste). Ben wel benieuwd hoe het met "rammsteiner" is en hoeveel versies hij al heeft aangeschaft [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-10-2009 12:13] |
|
De nieuwe Flammstein is een gloeiplaat? Dan is mijn interesse toch gewekt.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |