|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja man. Wat een toffe peren zijn het. Ik zou ze graag allemaal willen pijpen voor een CD. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
StammRein! |
|
Rammt-rein! |
|
boehooee.... "Sehnsucht" |
|
quote: Dan ga ik cd,s van Emigrate kopen Dat is het zijprojekt van Richard waar hij nu mee gaat beginnen "Sehnsucht" |
|
En dan heet je voortaan Emigrater? spelfout weggehaald... |
|
quote: hehe, nee ik denk toch maar dat ik trouw Rammsteinfan blijf "Sehnsucht" |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat meen je niet? Waar de fuck heb je dat gehoort??! Wel een hele cool actie moet ik zeggen! Maar die kannibaal zit toch pas een jaar of 2 vast? "Sehnsucht" |
|
werd op studio brussel gezegd en stond ook op hun website denk wel dat ze bedoelen dat hij nog 8 jaar vastzit Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb het ook gelezen ja ... |
|
Hmmzzzz, Nou ik hoor wel hoe dat afloopt hehe Zo komt Rammstein vanzelf weer in de publiciteit "Sehnsucht" |
|
quote: ik heb gehoord dat alle leden van Rammstein de vogelgriep hebben!!!! |
|
quote: oehooewoeee Bastard! Maar ja dat komt goed uit die vogelgriep, Ik heb in november aandelen gekocht in medicijnen Mwoeha! Tot nu toe 35% winst Voor de rest wens ik Rammstein veel sterkte "Sehnsucht" |
|
Had je dit al gelezen btw? In the MTV - Hit or Shit annual statement 2005, which was decided by voting, Rammstein came in on number one in three categories (Best Song - Benzin, Best Album - Rosenrot), in the category Best Video Rammstein even came in on all the three first positions (1st Rosenrot, 2nd Keine Lust, 3rd Benzin). Uhm HIT dus "Sehnsucht" |
|
Hoe vaak heb jij gestemd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Serieus maar 1x "Sehnsucht" |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Don't fuck with Rammsteiner bitch! "Sehnsucht" |
|
Rustig rustig! *gooit klontje* Ga jij eerst maar zorgen dat ze op tour gaan! |
|
Wat zijn de meningen over Rosenrot? Ik heb het eigenlijk nog niet gehoord. Is het de moeite waard? ...enne, Rammsteiner, jij hoeft niet te posten, jouw mening (voor zover je het een mening noemen kan) ken ik al. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb Rosenrot kort na uitgave geluisterd, het heeft me niet dusdanig gegrepen dat ik hem nog vaak geluisterd heb daarna. Wat mij betreft valt het dus tegen, maar ik heb hem nog niet helemaal afgeschreven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb hetzelfde. IMHO is het heel duidelijk te merken dat Rosenrot voortkomt uit het recyclingproces van de opnamesessies van Reise, Reise. Beetje jammer dat ze niet gewoon 1 album gemaakt hebben met de goede nummers, in plaats van op de commerciƫle toer te gaan en alle vullertjes ook maar uit te brengen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja, ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben wat recycling/vullertjes betreft. Al zal ik dat een band niet zo snel verwijten, omdat je nooit weet wat er in hun hoofd omging. Misschien verkeren ze nu wel teveel in een luxe positie waardoor ze uberhaupt minder kritisch zijn geworden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |