![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als jij dat denk zal het wel he.... "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: vergeet in dat rijtje ook samael niet! ik heb vanaf vrijdag reise reise, en ik luister er nu al weer voor de dertigste eer naar ![]() ik ben waarschijnlijk een van de weinige hier die het niet erg (ook niet leuk) vindt dat de cd wat 'rustiger' is geworden. ik vind mutter ene meesterplaat, en reise reise OOK. zijn gewoon twee verschillende platen. op het ogenblik steekt stein um stein er met kop en schouders bovenuit [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 26-09-2004 13:04] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
Wat een ruk cd. Mein teil, Lust(ofzo), Amerika en Ohne Dich zijn leuk. De rest is crap. Slechste Rammstein cd tot nu toe. ![]() *zet Sehnsucht maar weer op* ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Het was dan ook vrijwel onmogelijk om Mutter te evenaren. ![]() |
|
Ik heb hem vanmiddag gehaald het is een uitstekende, rustige plaat. Moscow is de uitschieter wat mij betreft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Sehnsucht vind ook wel een behoorlijk ruk album... Herzeleid blijft de beste gevolgd door Mutter. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik heb hem vandaag gehoord, ik vond het wel geinig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik weet niet nog niet zo goed wat ik van de nieuwe moet vinden. Het is wederom een album wat steengoed in elkaar zit, maar ik moet de lichte stijlveranderingen nog even verwerken. Het album lijkt een stuk rustiger, en een stuk dramatischer. Dit door meer uitgesponnen melodiën, minder tempo en overwegend "lichter" gitaarwerk. Ook lijken er meer pure nu-metal riffs in te zitten, zoals in het begin van Morgenstern. Gelukkig wel op een smaakvolle manier. Till lijkt ook opeens een stuk meer te zeggen te hebben, volgens mij is de tekstdichtheid een stuk hoger geworden. Nieuwe nummers zijn dus niet meer 1-regel zingen, daarna 3-regels synchroom met mike op been slaan en hoofd draaien. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2004 15:18] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb de cd nu een paar keer geluisterd en ik vind het een zeer aangename plaat. Een stuk rustiger dan de rest, maar daarom zeker niet minder goed. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Hier ben ik het geheel mee eens. Die cd komt voorlopig niet meer uit de cd-speler. ![]() |
|
En mijn mp3 speler zijn zijn geliefde usb-poort ook even moeten missen. [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 01-10-2004 19:41] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Kheb um nu in 3 versies 1 in de auto,1 in de pc en 1 in mn bed cd-speler ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Was er niet een speciale versie uitgebracht? Is dat een versie met een DVD ofzo? ![]() |
|
Wat bedoel je Rammsteiner...heb je 3 kopieën van Resie, Reise gemaakt of heb je echt 3 verschillende versies en wat is het verschil dan? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Yup, hij is leuk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Kheb Reise,Reise normale uitgave,Limetid edition en chinese versie Geen verschil alleen in het hoesje ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: jammer. weer zo een nutteloze "special version". Wat maakt het hoesje nu uit. doe er dan een Making of DVD bij ofzo. ![]() |
|
Wat hoesje uitmaakt? Extra pingping voor managment van rammstein ![]() |
|
Zonde om je geld 3x aan dezelfde cd te spenderen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: heb je die lijst gezien van de cd,s die ik heb? Staat een paar pagina,s terug Hobby,s zijn er om geld aan uit te geven ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik vind rammstein best ok maar om er cd's van te kopen...naaaaaah. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: De Chinese versie heet Leise Leise ![]() ![]() ![]() |
|
Ik schijn naar het concert te gaan eind dit jaar ofzo ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Best een vette plaat. Maar er had wat meer tempo op gemogen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |