|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind de riffs van rammstein altijd wel sterk maar thats it Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Nieuwe Hoes is vandaag bekent gemaakt, Voor diegene die niet zien wat het is: een zwarte doos (vliegtuig) En de tracklist staat er ook bij www.rammstein.com "Sehnsucht" |
|
quote: welke dvd's zijn dat allemaal dan? 4 bootlegs dan , want er zijn maar 2 officiële dvd's.. het zijn zeker zowat allemaal bootleg schit, of reken je singels ook als cd's mee? (dan nog..) [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 31-08-2004 10:44] |
|
quote: ok dvd,s zijn: Live aus Berlin sensored Live aus Berlin Unsensored Lichtspielhaus hardcover Lichtspielhaus softcover Industrial Angels (documantaire) Rammstein the video Collection Live at the london arena (bootleg) Zijn er dus eigenlijk meer Maar natuurlijk heb ik ook Triple xXx (Rammstein concert te zien) en Lost Highway met 2 nummers (waarvan Rammstein aardig bekent is geworden) en de dvd van Family Values Tour ,98 heb ik ook,daar staan Du Hast en Buck Dich live op Als je een lijst wilt zien van alles wat ik heb moet je het maar zeggen. Groeten! "Sehnsucht" |
|
t lijkt me leuk om nog es een show van ze te zien. Verder vind ik t een dikke meukband hatsekitidelidokie |
|
ik krijg net te horen dat ik er 4 november ook bij ben. Buck Dich! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb enkel Mutter van hen, maar vind 't zeker een heerschplaat. Best commercieel, to some extent, maar kan me niet schelen Een donkere, drukkende sfeer op alle nummers van die plaat, en dat Duits.... Heersch! Duits is voor mij toch wel dé taal om een sfeer als die van Rammstein te creëren, met betrekking tot het duistere en drukkende. Wil zeker nog muziek van hen! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 31-08-2004 19:56] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: gdvdr er is dus wel een "unsensored" versie van live aus berlin, dacht dat alleen de video was... welke clips staan er op die video collection, is neem ik aan bootleg (staat niet op de site) en is waarcshijnlijk van voor lichtspielhaus? (dus heeft dezelfde clips..) |
|
Wat betekent 'unsensored'? Staan de sensoren uit tijdens de opnames? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Flauw. Maar op die video staat Bück Dich er bij. Er is alleen een uncensored video, dacht ik, geen dvd. |
|
quote: Is het verschil tussen deze DVD's het doosje, of ben ik weer niet mee ? |
|
quote: Waarschijnlijk wel weer ja.Das een misselijke trend om dezelfde plaat in meerdere versies uit te brengen spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat zou ik dus nooit kopen !! Het gaat 'm toch over wat er op die CD/DVD staat, niet om waar die schijf insteekt. Waarom iemand daarvoor zoveel geld betaald snap ik niet. |
|
quote: Ik persoonlijk ook niet,maar de die hard fans die echt alles willen hebben worden wel weer lekker genaaid op deze manier. spelfout weggehaald... |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Moet je ook maar niet zo hebberig willen zijn... |
|
quote: Das ook weer waar spelfout weggehaald... |
|
Tjah,Er is ook een dvd van LAB unsensored(Inderdaad moeiliek m aan te komen) En verschil in hard en softcover is het hoesje ja! Kheb nu Mein Teil Single Mein Teil Maxi Single En Mein Teil dubbel LP Dat is het nieuwste gnagna "Sehnsucht" |
|
....130 cd's .... ik denk dat mijn ogen de komende dagen nog wel zo blijven doen: Hmmm volgens mij ben jij de rede dat Rammstein als beste Duitste "pop" band is verkozen.......honderddertig [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 03-09-2004 17:10] |
|
|
|
quote: hehehehe "Sehnsucht" |
|
Potverdikkeme, het nummer "Mein teil" is toch weer een schot in de roos. wat verheug ik me toch op hun aanstaande cd. |
|
quote: ....houdt voor de hand liggende 'Buck Dich' grapje voor zich.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |