![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Welkom bij de club. Hoe eerder je doppen gaat dragen des te meer houd je verdere beschadigingen tegen. Maar zuigen doet het wél... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
draag zelf geen doppen maar bij concert vaak wel last ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
ik draag eigenlijk ook nooit doppen, veelal omdat ik ze vET irritant vind, ik luister verder eigenlijk nooit hard muziek. Ik dacht trouwens dat als je niet zo heel vaak naar een concert gaat dat je oren steeds gewoon herstellen van de muziek (ergens gelezen ofzo, maar vond het toch wel raar klinken) O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
Herstellen my ass, kapot is kapot ... Heb een lichte piep/ruis in mijn rechteroor, en ga niet van huis zonder oordoppen, 9 van de 10 concertzalen draiaen harder dan 90dB(A) ![]() |
|
Moet je maar geen Power Metal luisteren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Misschien als je heel lang je adem inhoudt dat het dan helpt. ![]() |
|
quote:HEEL lang ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik merk wel dat mijn gehoor niet meer perfect is. In de bus of trein proberen te bellen bijvoorbeeld hoef ik niet te doen, en als ik tijdens concerten met mensen praat versta ik er ook vaak helemaal niks van, terwijl mijn gesprekspartner alles van mijn kant makkelijk schijnt te verstaan. Ik heb oordopjes, maar sinds ik die heb vond ik het geluid op concerten niet meer zo hard dat ik het nodig vond om ze daadwerkelijk te gebruiken. Wel typisch. ![]() |
|
Ik heb hier ooit een topic over geopent, maar kan het niet meer vinden. Hoe zoek je op een user? Iig, ik ben dus half doof aan mijn linkeroor als gevolg van jarenlang met dat oor in m'n gitaarbox hangen. Is dus echt permanent, neem dat van mij aan. ![]() edit. dus altijd, altijd piepen in mijn hoofd door dat oor. Lekker met slapen. Not. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-06-2004 22:38] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: gay. ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Is een discwoman dan hetero? ![]() |
|
Of het permanent is? Gewoon naar de dokter gaan, die heeft er meer verstand van. En natuurlijk gewoon oordopjes dragen bij concerten of wil je later elke dag met een piep in je oren lopen en koppijn. F*ck hippies ![]() |
|
quote: P.R.E.C.I.E.S. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Deze? : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=328768&page=1 En hier meer parels van onze wim: http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=webblas%25&what=starter&sort=time [Dit bericht is gewijzigd door UberHeerscher op 02-06-2004 22:41] ![]() |
|
quote:Nee je discman hard aanzetten is retedom En asociaal. De rest wil die fagmetal van je niet horen... ![]() |
|
quote: nee dat het homofiel is om je discman te hard te zetten. Het is natuurlijk kei gaaf als de rest van de wereld kan horen wat voor ubergave muziek je wel niet luistert terwijl je zelf last van je oren krijgt... uber gay ![]() |
|
quote: Herkenning? ![]() |
|
quote:Projectie! ![]() |
|
quote: Oja, met zo'n procentje. Ik schrijf het maar even op. Mooie topics, als je dat zo terug ziet. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Vooral deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3610 ![]() ![]() |
|
quote: *weet dat hij hier nogmeer reacties op gaat krijgen* maar ik luister 99% van de keren gewoon op de fiets of als ik over straat loop, heeft dus niemand last van. Of het verstandig is om al fietsend muziek te draaien is een heel ander discussiepunt en daar ga ik dan verder ook niet op in ![]() |
|
Ik vind dat jij hard muziek moet draaien op de fiets, liefst ook met een HELE donkere zonnebril op. ![]() |
|
quote: Vertel dat niet tegen Lain. Die schijnt boos te worden als hij hoort dat je fietst en muziek luistert tegelijkertijd. Ik zal hem maar niet vertellen van mijn autoradio.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |