![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar misschien is het een oorontsteking (de hoofdpijn)? Zal eens langs de huisarts gaan ![]() |
|
quote: Ik schaam me niet zo snel. En maar 5 topics dicht. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Een discussie tussen twee ballenknijpende powermetallers: TS: MEEEEEETUUUUHL LN: OOOOOH YEEEEEEAAAAAHHHH SQUEEEEEZE MYYYY BAAAALS TS: OOOOK BAAAAAABYYYYY LN: MEEEEEETUUUUUUL ![]() |
|
MEEETUUUL??? METAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Wat is daar zo erg aan dan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: als tormented soul het doet niets ![]() ![]() |
|
quote:Veel herrie -> niet opletten op het verkeer -> kutpuber rijdt tegen mijn peugeot op, ik weer last van mijn vuisten ... ![]() |
|
quote: Ik ook van jou ![]() ![]() |
|
Ik merk nog wel als het té hard is. Ik schaam me ook niet om oordopjes te gebruiken. Ik heb er met een soort "filter" in, die de heel harde, hoge tonen wat dempen. Daarmee blijven de verhoudingen in het geluid prima én je kan de mensen beter verstaan als ze onder de muziek (live of tijdens de pauzes) wat tegen je zeggen. Ik heb die dingen oorspronkelijk gekocht voor op de motor. Ik ben jaren terug al begonnen met van die papieren dingen in dunne folie. Tijdens het drummen was dat zalig,.....behalve voor de andere bandleden, die vonden dat ik té hard ging meppen, ...pech, hadden ze ook maar doppen moeten steken ![]() Dat van die discman e.d. keihard kan ook om lekker van de muziek te genieten zonder storing,...maar daarvoor moet je gewoon een goede headset kopen. Ik probeerde vroeger in de trein altijd een goed volume te bereiken, en dat bleek bij controle niet echt hoorbaar voor de omgeving. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() Ik fiets altijd met mijn discman op zijn hardst. Maar dat is niet goed, dus? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik wil ook nog eens van die wat duurdere oordoppen kopen ... nog steedsd van die goedkope shitdingen ... ![]() |
|
quote: Real men play on then ![]() And my marlboro light ![]() |
|
quote: quote: Nee dus ![]() |
|
quote: Da's gelul by the way. Want uitkijken doe je met je ogen en niet met je oren. Autorijden doe je toch ook niet op je gehoor? Weet je hoe ik bepaal of er een auto achter me rijdt als ik links af wil slaan. Juist, dan kijk ik om. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon kijken... Jij kijkt toch ook in je spiegels in je auto? Vertrouwen op je gehoor, da's pas slecht in het verkeer... De enige keer dat ik bijna een aanrijding had, had ik mijn discman niet bij me... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Jij rijdt blijkbaar geen auto .... ![]() |
|
quote: Je bedoelt dat je wel op je gehoor rijdt? Gaaf... Moet je me toch eens laten zien dan hoe je dat doet... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Oeh, over dit onderwerp weet ik dus echt alles... ik hoop voor de topicstarter dat het echt niet blijvend is... ![]() ![]() |
|
quote: Je weet alles? Nou begin maar eens met vertellen dan, ik ben benieuwd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm, moet ik nu 'alles' vertellen ![]() ![]() ![]() |
|
Je kan oordoppen op maat laten maken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wel jaren wat aan. ZM-er Enforcer heeft ze ook. ![]() |
|
Jamaar als je er al last van hebt ben je daar wel mooi te laat mee. ![]() |
|
quote: Misschien... Maar om nog erger te voorkomen... ![]() |
|
quote: Mja, dat had ik ook. Eerst denken ze, dat je wat anders hebt, een tumor of zo. Scannie scannie en 't blijkt een beschadeging aan het gehoor te zijn. Opluchting, dat wel, maar goed. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Die heb ik ook, al jaren alweer. Maar toen was het kwaad al geschied. Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |