IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 22:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Maar misschien is het een oorontsteking (de hoofdpijn)?

Zal eens langs de huisarts gaan


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-06-2004 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juni 2004 22:44 schreef UberHeerscher het volgende:
Vooral deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3610


Ik schaam me niet zo snel.

En maar 5 topics dicht.


Oud Vuil.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 22:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:45 schreef UberHeerscher het volgende:
Vertel dat niet tegen Lain. Die schijnt boos te worden als hij hoort dat je fietst en muziek luistert tegelijkertijd. Ik zal hem maar niet vertellen van mijn autoradio....


Ik heb daar idd al met lain over gediscussieerd

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-06-2004 22:47]


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 02-06-2004 22:48 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 2 juni 2004 22:46 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb daar idd al met lain over gediscussieerd


Een discussie tussen twee ballenknijpende powermetallers:


TS: MEEEEEETUUUUHL

LN: OOOOOH YEEEEEEAAAAAHHHH SQUEEEEEZE MYYYY BAAAALS

TS: OOOOK BAAAAAABYYYYY

LN: MEEEEEETUUUUUUL


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 22:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

MEEETUUUL???



METAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL








arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-06-2004 22:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 juni 2004 22:45 schreef UberHeerscher het volgende:
Vertel dat niet tegen Lain. Die schijnt boos te worden als hij hoort dat je fietst en muziek luistert tegelijkertijd. Ik zal hem maar niet vertellen van mijn autoradio....
Wat is daar zo erg aan dan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2004 22:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:50 schreef arrebar het volgende:
Wat is daar zo erg aan dan.

als tormented soul het doet niets


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2004 22:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:50 schreef arrebar het volgende:
Wat is daar zo erg aan dan.
Veel herrie -> niet opletten op het verkeer -> kutpuber rijdt tegen mijn peugeot op, ik weer last van mijn vuisten ...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 22:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:51 schreef ghoulliette het volgende:
als tormented soul het doet niets


Ik ook van jou


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-06-2004 22:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik merk nog wel als het té hard is. Ik schaam me ook niet om oordopjes te gebruiken. Ik heb er met een soort "filter" in, die de heel harde, hoge tonen wat dempen. Daarmee blijven de verhoudingen in het geluid prima én je kan de mensen beter verstaan als ze onder de muziek (live of tijdens de pauzes) wat tegen je
zeggen.
Ik heb die dingen oorspronkelijk gekocht voor op de motor. Ik ben jaren terug al begonnen met van die papieren dingen in dunne folie. Tijdens het drummen was dat zalig,.....behalve voor de andere bandleden, die vonden dat ik té hard ging meppen, ...pech, hadden ze ook maar doppen moeten steken


Dat van die discman e.d. keihard kan ook om lekker van de muziek te genieten zonder storing,...maar daarvoor moet je gewoon een goede headset kopen. Ik probeerde vroeger in de trein altijd een goed volume te bereiken, en dat bleek bij controle niet echt hoorbaar voor de omgeving.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2004 22:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:42 schreef ghoulliette het volgende:
nee dat het homofiel is om je discman te hard te zetten. Het is natuurlijk kei gaaf als de rest van de wereld kan horen wat voor ubergave muziek je wel niet luistert terwijl je zelf last van je oren krijgt...

uber gay




quote:
Op 2 juni 2004 22:45 schreef UberHeerscher het volgende:
Vertel dat niet tegen Lain. Die schijnt boos te worden als hij hoort dat je fietst en muziek luistert tegelijkertijd. Ik zal hem maar niet vertellen van mijn autoradio....


^2


Ik fiets altijd met mijn discman op zijn hardst. Maar dat is niet goed, dus?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2004 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil ook nog eens van die wat duurdere oordoppen kopen ... nog steedsd van die goedkope shitdingen ...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 02-06-2004 22:54 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:32 schreef Claw het volgende:
Moet je maar geen Power Metal luisteren.


Real men play on then


And my marlboro light


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2004 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:53 schreef altx het volgende:
Ik fiets altijd met mijn discman op zijn hardst. Maar dat is niet goed, dus?


quote:
Op 2 juni 2004 22:51 schreef Jenje het volgende:
Veel herrie -> niet opletten op het verkeer -> kutpuber rijdt tegen mijn peugeot op, ik weer last van mijn vuisten ...



Nee dus


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2004 22:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:55 schreef Jenje het volgende:
Nee dus


Da's gelul by the way. Want uitkijken doe je met je ogen en niet met je oren. Autorijden doe je toch ook niet op je gehoor?

Weet je hoe ik bepaal of er een auto achter me rijdt als ik links af wil slaan. Juist, dan kijk ik om. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon kijken... Jij kijkt toch ook in je spiegels in je auto? Vertrouwen op je gehoor, da's pas slecht in het verkeer...

De enige keer dat ik bijna een aanrijding had, had ik mijn discman niet bij me...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2004 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:59 schreef altx het volgende:
Da's gelul by the way. Want uitkijken doe je met je ogen en niet met je oren. Autorijden doe je toch ook niet op je gehoor?

Weet je hoe ik bepaal of er een auto achter me rijdt als ik links af wil slaan. Juist, dan kijk ik om. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon kijken... Jij kijkt toch ook in je spiegels in je auto? Vertrouwen op je gehoor, da's pas slecht in het verkeer...

De enige keer dat ik bijna een aanrijding had, had ik mijn discman niet bij me...


Jij rijdt blijkbaar geen auto ....


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2004 23:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 23:00 schreef Jenje het volgende:
Jij rijdt blijkbaar geen auto ....



Je bedoelt dat je wel op je gehoor rijdt? Gaaf... Moet je me toch eens laten zien dan hoe je dat doet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-06-2004 23:05 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Oeh, over dit onderwerp weet ik dus echt alles... ik hoop voor de topicstarter dat het echt niet blijvend is...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-06-2004 23:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 juni 2004 23:05 schreef ~Narsil het volgende:
Oeh, over dit onderwerp weet ik dus echt alles... ik hoop voor de topicstarter dat het echt niet blijvend is...


Je weet alles? Nou begin maar eens met vertellen dan, ik ben benieuwd.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-06-2004 23:17 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Hmm, moet ik nu 'alles' vertellen Heb ik geen zin in hoor, het was eerder figuurlijk bedoeld. Kort samengevat kan ik zeggen dat als je oor fluit, en na een paar maanden nog steeds fluit, de dokters je allerlei scans laten ondergaan, ze je bloed gaan onderzoeken enzo, en dat ze als eindconclusie weten te zeggen dat ze er eigenlijk helemaal niks kunnen aan doen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-06-2004 23:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Je kan oordoppen op maat laten maken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wel jaren wat aan.
ZM-er Enforcer heeft ze ook.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-06-2004 23:20 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jamaar als je er al last van hebt ben je daar wel mooi te laat mee.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-06-2004 23:22 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 23:20 schreef ~Narsil het volgende:
Jamaar als je er al last van hebt ben je daar wel mooi te laat mee.

Misschien... Maar om nog erger te voorkomen...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-06-2004 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juni 2004 23:17 schreef ~Narsil het volgende:
Hmm, moet ik nu 'alles' vertellen Heb ik geen zin in hoor, het was eerder figuurlijk bedoeld. Kort samengevat kan ik zeggen dat als je oor fluit, en na een paar maanden nog steeds fluit, de dokters je allerlei scans laten ondergaan, ze je bloed gaan onderzoeken enzo, en dat ze als eindconclusie weten te zeggen dat ze er eigenlijk helemaal niks kunnen aan doen.


Mja, dat had ik ook. Eerst denken ze, dat je wat anders hebt, een tumor of zo. Scannie scannie en 't blijkt een beschadeging aan het gehoor te zijn. Opluchting, dat wel, maar goed.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-06-2004 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juni 2004 23:20 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Je kan oordoppen op maat laten maken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wel jaren wat aan.
ZM-er Enforcer heeft ze ook.


Die heb ik ook, al jaren alweer. Maar toen was het kwaad al geschied.


Oud Vuil.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen