![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
die van mij zijn al weer kapot ![]() ![]() |
|
quote: Hoe heb je dat gedaan dan? ![]() |
|
Zo, ff die alpine-doppies opgehaald. Gele filters d'r in en Pure Holocaust op max. (sorry buren! ![]() Verdomme man, dit is echt VEEL beter dan schuimdoppen! Demonaz wordt precies op het hoog weggefilterd. Het klinkt gewoon veel evenwichtiger! Bij die schuimdoppen is het net of je in de kamer ernaast staat. Morgen bij Behemoth de vuurdoop! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:geen idee. Hij valt gewoon uitelkaar. ![]() |
|
quote: Het hangt er wel een beetje vanaf hoe nauw je gehoorgangen zijn. Mijn vriendin kreeg vrij snel pijn aan haar oren (niet van de db's, dus) als ze ze droeg. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Dat moet je ze bijknippen, zodat ze wel passen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Hm, dat is best vervelend opzich, zeker omdat die dingen best prijzig zijn. ![]() |
|
Fire: doe de Manfred ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Tja goed als zoiets al vast ligt, waarom dan de irriterende moeite nemen om die doppen in je oor te drukken? ![]() |
|
Wat is eigenlijk het gemiddelde Db-nivo op optredens/festen enzo? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Omdat je dan niet doof wordt? ![]() Geen idee wat betreft het aantal Db eigenlijk, terwijl ik het al zo vaak gehoord heb. ![]() ![]() |
|
quote: Tja ik ben al slechthorend, aangeboren etc. Wordt ook alleen maar slechter naar mate de jaren vorderen en nee dan niet door concert bezoek. Dus waarom jezelf teisteren met irritante dopjes tegen doofheid terwijl je toch al doof wordt.. zo bedoelde ik het. ![]() |
|
omdat je zo wel nog sneller doof wordt? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Valt wel mee.. Alhoewel ik nog niet met mijn oren in een box ga hangen. Als ik last van geluid heb, duw ik oordoppen in mijn oren en anders niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-10-2004 2:20] ![]() |
|
oh zo. al moet je voor je foto's wel vaak vooraan staan toch? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Ja maar dicht bij de boxen heb ik vaak oordoppen in, krijg anders last van ploppende oren. ![]() |
|
ja dat zal best ja. Ik moet me ook afleren de muziek in de auto vaak zo snoeihard te zetten datik er piep in mn oren van krijg... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Ruim boven de 80, terwijl dat eigenlijk niet meer mag zijn "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
vaak tussen 90 en 100 (soms iets erover, maar dat is niet fijn) ![]() |
|
Als het je te hard wordt druk je toch een wc rol in die grote oren van je. ![]() ![]() |
|
Vergeet trouwens niet dat de decibel-schaal niet lineair is met de intensiteit van het geluid, maar logaritmisch! Dit betekent dat een toename van 10 dB gelijk staat aan een tienvoudige verhoging van de intensiteit. Dus 80, 90 of 100 dB, da's nogal een verschil! (en geeft ook maar eens aan hoe gevaarlijk het is zonder bescherming te horen) Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
elke 3 DB is toch een verdubbeling ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
idd .... elke 3 dB is een verdubbeling .. niet elke 10 .... ![]() |
|
quote: jupe ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |