![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou zeggen, praat er even over met Cees, die heeft geloof ik ook schade door harde mp3 + oefensessie met de band. Overigens meende ik ook iets te hebben gelezen in datzelfde artikel dat men eerder geneigd is om de mp3 speler harder te zetten vanwege redenen zoals geen geluidsvervorming bij hoge volumes en het feit dat men nu veel langer en vaker luistert naar mp3 spelers dan toendertijd naar walkmans (is dat het meervoud? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-04-2008 18:02] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Muziek op cassette is beperkt. ![]() |
|
quote: Euh... Hoezo? Je kan ook opnemen op bandjes, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoveelheid muziek. ![]() |
|
quote: Dat, samen met kortere batterijduur, was inderdaad ook een punt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
gehoorbeschadiging ? bestaat dat echt ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik snap het niet. Een uur aan mp3's op een mp3speler is net zolang als een uur aan liedjes op een walkman. Mijn mp3speler kan 512mb aan. Laten we zeggen dat het 50mb per cd is, dus een cd of 10. 1 90 minuten bandje kan 2 cd's aan. Dus 5 bandjes zijn 10 cd's. En 5 bandjes had je wel bij je. En een kortere batterijduur? Ze deden het zolang ze het deden, op betekende nieuwe batterijen. Nou en. Net als nu. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-04-2008 19:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb lekker 1 gig, hehe. en gratis! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Atak, Enschede ook ![]() Dat zijn er ondertussen al best veel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mijn oren zitten 1 á 2x per jaar verstopt de laatste paar jaren; dan moet ik ze uit laten spuiten en is het weer klaar. Kan zoiets veel kwaad betekenen verder? ![]() |
|
Lijkt mij niet, anders zouden ze het niet doen. Mij ook wel eens gebeurd. Ik vond het best lekker, zo'n oorklysma, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik bedoel niet het oren uitspuiten zelf, maar of het feit dat ik het 1 á 2x per jaar moet laten doen ook ernstigere gehoorbeschadigingen kan betekenen. ![]() ![]() |
|
Hm, ja, dat moet je aan je dok vragen. Wel vreemd dat het zo vaak moet, daar is een reden voor, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Denk dat ik echt teveel tussen de muziek zit, hehe. Ik oefen veel en ga vaak naar concerten. Oordopjes, als ik die bij me heb, raak ik zo kwijt. ![]() Maar goed, zal het inderdaad maar eens gaan vragen. Niemand verder ervaring mee hier? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 12-04-2008 20:04] ![]() |
|
Ja, goed, heb ik ook tig jaar gedaan, maar ik hoefde dat toch echt niet 1 a 2 keer per jaar te laten doen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gisteren kreeg ik plotseling een storende piep in m'n linker oor, samen met lichte hoofdpijn. Best raar aangezien ik erg weinig concerten bezoek en thuis ook nooit de muziek hard zet. Ik luister ook nooit muziek door oortelefoontjes. Dit heb ik een tijd terug ook gehad maar toen was het de volgende dag gewoon weer over; nu dus niet. Weet iemand hoe je dit zo plotseling kan krijgen? ![]() |
|
Heb ook zoiets om de zoveel tijd, meestal na het wakker worden, een soort ruis/piep. Bij mij duurt het meestal een paar dagen voordat het helemaal weg is getrokken. Vooral als het geluid luid is het irritant, het oor heeft dan de neiging om het geluid heel sterk door te geven, op zo'n moment is het heel slecht horen met dat oor. Draai me dan vaak om om beter te horen en de desbetreffende oor te ontlasten. ![]() |
|
quote: jep, ook al jaren routine. heeft niks met gehoorbeschadiging te maken, op één of andere manier heeft de één het gewoon sneller dan de ander aldus mn huisarts. Je moeder. ![]() |
|
quote: Ben dus niet de enige ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Mijn vader heeft in het verleden vaak zijn oren uit laten spuiten maar door (hoogstwaarschijnlijk) een fout van de dokter is zijn oor ooit geïnfecteerd geraakt en heeft hij nu de ziekte van Ménière. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_M%C3%A9ni%C3%A8re Dus ik zou dat uit laten spuiten van je oren maar lekker achterwege laten, want deze ziekte is echt geen pretje. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hmmm, maar de kans is toch best klein (?)... En ik spuit het liever even uit dan dat ik ''Huh? Wattte'' moet zeggen.. Maar die ziekte is idd wel erg ![]() The trend is dead. ![]() |
|
De kans is inderdaad vrij klein, het lullige is alleen dat je er pas op latere leeftijd daadwerkelijk last van krijgt. Ik heb mijn vader van vrolijke hard werkende man zien veranderen tot iemand die genoodzaakt iedere dag thuis hangt, niet meer durft auto te rijden (vanwege die plotselinge aanvallen en duizelingen), en weinig sociaal contact meer heeft/zich totaal geïsoleerd en onbegrepen voelt (omdat je er van de buitenkant niks van kunt zien, niks van merkt, of uberhaupt ook maar begrijpt hoe het is). Inmiddels heeft hij honderden bezoekjes aan het ziekenhuis achter de rug, en een aantal behandelingen (o.a. het uitschakelen van zijn linker oor) maar het heeft helaas nog niet veel geholpen. Natuurlijk wil ik niemand bangmaken, maar ik benadruk gewoon een risico, ookal is die niet groot. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-08-2008 1:05] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ja dat lijkt me niks idd... Njah, sterkte. The trend is dead. ![]() |
|
quote: En dan moet ik dat toch wel een keer gaan doen..... ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |