![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb ze laatst ook maar gekocht. Toch beter dan die gele wegwerp zooi. Ik heb altijd al veel last van geluid gehad, snel een pieptoon en dergelijke dus ik ben er erg blij mee. En je kan ook nog mensen verstaan tijdens een concert, ook wel handig. ![]() |
|
Ik gebruik ook alpine doppen. Bij concerten zeer handig, want je hebt geen last van een piep in je oren. Het lijkt ook wel alsof steeds meer mensen oordoppen in hebben bij concerten. Maar de meeste mensen nog niet helaas. Tijdens het drummen en spelen in bands gebruik ik die alpine doppen ook en dat werkt zeer goed. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar kan je die alpine doppen ofzo voordelig kopen, want ik heb nu af en toe van die enorm slechte prutsdingetjes in en dat helpt geen zier. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Twee tientjes bij de Feedback. Waarom kan het geluid op concerten niet gewoon omlaag als toch bijna iedereen oordoppen nodig heeft/een pieptoon krijgt? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Da's niet troo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het bekende , "if it's too loud, you're too old"-fenomeen ![]() En je hebt dus ook potdove muzikanten. Maar joa, da's evie mettoll!!! ![]() Hard is goed, té hard is voor pubers ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik ben de laatste tijd tijdens het repeteren met m'n band ook maar van schuimdoppies gaan gabruiken. De geluidskwaliteit van wat je hoort wordt er minder van, merk ik, maar das altijd nog beter dan doof worden. ![]() |
|
Kan beter bij de muziekhandel van die alpine dopjes halen. 27,50(bij feedback) maar het is zijn geld dubbel en dwars waard. Het veranderd het geluid niet en er blijft minder oormseer aan plakken. ![]() |
|
quote: Zal eens bij de plaatselijke muziekboer kijken. Feedback is veel te ver rijden voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 07-06-2004 13:20] ![]() |
|
quote:Ze bezorgen thuis.... Zo'n grote vrachtwagen voor een klein pakje..... ![]() |
|
ik wou gisteren een paar nieuwe halen bij de feedback, maar ze waren al uitverkocht ![]() ik mag hopen dat dat niet met deze discussie te maken heeft gehad ![]() ik was een aantal jaar terug echt een van de weinigen die überhaupt oordoppen had, als straks de trend wordt dat 90% van de zaal met oordoppen staat te luisteren, dan vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 07-06-2004 15:12] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Inderdaad. Ik ben al een tijdje voor een maximum aantal decibles bij concerten. Zelfs als het een stuk zachter staat dan tegenwoordig vaak het geval is, heb je nog zo een gehoorbeschadiging te pakken. Daar zijn helaas niet zo heel erg veel db's voor nodig. Een goed voorbeeld van een krankzinnig volumeniveau is het meest recente optreden van Behemoth in Vera. Alle mensen, wat stond dat hard. Ik ken mensen die weg zijn gegaan, simpelweg omdat ze het niet volhielden. Het was letterlijk pijnlijk hard. Gek genoeg was het geluid wel erg goed; dat maak je niet vaak mee als het zo hard staat. Touché, pussycat! ![]() |
|
Jaa klopt dat stond zelf met oordoppen in nog snoeihard ... ![]() |
|
het lijkt ook vaak of bij de hoofdact het geluid ineens veel harder wordt gezet, om een extra verpletterende indruk te maken ofzo. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Misschine denken ze : meer mensen in de zaal die voor uitdoving zorgen, dus dan maar harder! ![]() |
|
quote: Klopt, dat is een veelgebruikte tactiek. Je wordt ook nog eens doodmoe van die herrie, omdat al die decibles (trillende lucht, dus) op je lichaam "inhakt." Zo hard dat je ribbenkast begint te rammelen, zeg maar. Jammer. Touché, pussycat! ![]() |
|
wat? ("flauw? ach, valt best mee.") ![]() |
|
![]() ![]() Nu ben ik doof aan beide oren & geen gevoel meer aan mijn linkerkant.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Ja, idd. Dan komt er iets in me op met "symptoombestrijding" en "problemen moet je bij de wortels aanpakken" erin... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Was dat niet samen met D666 en Diabolic, dat was inderdaad een rete strake show en donderse line-up!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat mogen ze inderdaad nog wel een keer organiseren. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb ALTIJD oordopjes mee. ![]() ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
shit, denet gezondigd. Ik heb ff met een maat wat gejamd en ik had geen oordopjes mee. Lichte suizingen die snel weg waren, maar toch... ![]() |
|
quote: Zo lang je achteraf suizingen hebt is de schade erg beperkt gebleven;al heb ik er ooit een week last van gehad ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |