![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De automobilist is zowiezo de lul, ook al fietst die eikel achterstevoren, geblinddoekt en met zijn armen op zijn rug vastgebonden rond. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Nha, mocht ik dan ooit zo iemand aanrijden ... dan rijd ik nog een paar keer extra over em heen ... Laatst bijna een oud wijf voor de auto, knalt zo de weg over, niks kijken ... Ik zwaar op de rem, flink tuuteren ... niets eens omkijken het aftandse kutkreng. ![]() |
|
quote: Kon jou waarschijnlijk niet horen, vroeger nooit oordopjes op concerts gedragen ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Hehehe denk ut ![]() Maar Kramy/Helmet, ik kan op die site die oordoppen niet vinden .. welke categorie staan ze? ![]() |
|
quote: En auto's moeten verdomme ook altijd hun tyfus richtingaanwijzers gebruiken.. Tijdje gelden toen ik op de fiets was, was er een auto die zijn richtingsaanwijzers niet gebruikte bij een rotonde, dus stak ik over. Gaat deze idioot ook nog tuuteren...... ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote: ff voor de duidelijkheid: Mijn post was meer in het algemeen gericht dan op deze ene specifieke situatie, want dingen als te dicht langs geparkeerde auto's fietsen, niet opletten of dat er mensen in zitten en ineens moeten uitwijken omdat je iets te laat pas ziet, zijn gewoon dingen waar veel fietsers zich schuldig aan maken... In het verkeer draait het er niet zo zeer om dat je zelf geen fouten maakt, maar dat je leert te anticiperen op mogelijke fouten van anderen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ha ja die ken ik ook idd ... Van die snelwegpiraten die binnen de bebouwde kom zich gewoon voor je smijten. Nou heb ik een barrel van een auto, dus ene deukje meer of minder boeit me niet echt, wat resulteert dat ik vaak niet wijk .. wat dan weer resulteert in fikse rem acties ... ![]() |
|
![]() ![]() F*ck hippies ![]() |
|
Zekers, Regel 1 : ik heb gelijk. By the way, ik moet altijd zo lachen, mijn roote 205 tussen strakke bakken .. en die van hun wordt opengebroken .. en die van mij nie! Beste anti-inbraakbeveiliging! ![]() |
|
quote: En die zielige fietsertjes steken gelukkig altijd een hand uit. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:http://www.alpine.nl of even zoeken op otoplastieken ... dat zijn dure maar wel goede oordoppen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 03-06-2004 18:24] ![]() |
|
quote:Ik heb het ook niet over andere fietsers. Ik steek zelf wel altijd me hand uit. F*ck hippies ![]() |
|
quote: otoplastieken moet je aan laten meten, worden op je oorschelp gemaakt. Kan je beter de bekende gele "Classic"oordopjes van E.A.R. nemen. Is een stuk goedkoper lijkt mij. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 03-06-2004 18:30] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Bij home kan je meteen zoeken op fabrikant, als je dan bij alpine kijkt dan zie je ze meteen staan... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: zijn dat die dingen die je bij de drogist enzo kan kopen? die zijn echt zwaar kut, het beschermt je oren maar ten dele en het geluid klinkt waardeloos daardoorheen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 04-06-2004 10:41] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 04-06-2004 10:41] ![]() |
|
quote:Ik zei ook niet voor niks dat ze duur waren. Maar voordeel van otoplastieken is wel dat je precies kan laten afmeten voor welk doel je ze gebruikt. En daarmee dus ook kan laten instellen welke geluidsterkten en ranges je wilt laten doorkomen of tegenhouden. Als ik dagelijks op de planken zou staan zou ik ze wel aanschaffen. ![]() |
|
nadeel van die dingen is dat ze naar 2 jaar niet meer passen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() En Paul, ja in dat geval wel. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Laat je oor maar eens doorspuiten..en nooit meer naar gaymetal luisteren ![]() ![]() |
|
je bedoelt metal als in het intro van metalwarehouse .. brr .. ![]() |
|
Ik heb net bij de lokale muziekwinkel dure Alphine oordoppen gehaald (27,50) en ga ze morgen op Dynamo eens flink testen. Hoop trouwens dat ik het festival volhou met zulke pijn aan mn oren ![]() |
|
Tip: voor het gebruik van oordoppen allerhande, ook die iets duurdere die selectief filteren: zorg dat er touwtjes aan vast zitten, geloof me, dat lijkt banaal,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |