![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha: was de mop in de fabriek waar ik vroeger al eens vakantiewerk deed ![]() Neh serieus, als zo'n oordop te diep in je oor zakt,....niet leuk. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Hehe,nope ,lijkt me niet echt fijn spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hehe, daar heb je pincetten voor. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Haha,tot de pincet ook te diep in je oor zit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Of t permanent is hangt af van t feit of je al een fluittoon/ hoge pieptoon in je oren hebt. Ik heb die in beide oren opgelopen in '98, bij een concert van Hot for Teacher (Van HAlen tributeband, waarbij de PA te hard stond afgesteld en de zanger opeens keihard door de microfoon op een wedstrijdfluitje blies. Toen scheurde dr wat, sindsdien loop ik met een aardige fluittoon in mn rechteroor en een wat mindere fluittoon links. Heel leuk, zeker als ik 5 minuten in een druk cafe heb gestaan, dan hoor ik 8 uur lang *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepp* Aan de andere kant heb ik geleerd t te negeren en "uit te schakelen". Er valt wel mee te leven, maar t gaat nooit meer over als je eenmaal iets beschadigd hebt. Zorg dus echt altijd voor oordopjes. beslis zelf: of iets minder metal uitzien, of t je leven lang nog kunnen horen. Sterkte d'r mee. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
Doet me denken aan iemand die met zo'n ' feest' toeter iemand zijn oren had stukgeblazen. Leuk hoor die kinderachtige grapjes, nu heeft het slachtoffer last van die "piep". Ik had die gast helemaal de tyfus in geslagen, of die toeter op zijn oren gezet... F*ck hippies ![]() |
|
quote:Zulke gasten moet je dus direct naar het hiernamaals helpen. Zou niet mijn hele leven met een piep in de oren kunnen leven. Heb vandaag ook maar eens even oordoppen opgehaald, Alpine Musicsafe. Eens even kijken of mij dit bevalt, anders laat ik er een paar aanmeten. Wil namelijk geen gehoorbeschadiging hebben, zoals onze vorige gitarist. ![]() |
|
Een tijd terug bij het concert van Necrophobic in de 013, heb ik ook erg last gehad van een piep (4 dagen)... Geluid stond echt baggerhard. Maar gelukkig is dat overgaan... Dus geen zinnige post dacht ik zo ![]() ![]() |
|
Bij mij is het na ieder concert raak. Soms wel langer dan een week een pietoon in beide oren. Ik ga binnenkort ook oordoppen aanschaffen. ![]() |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17] ![]() |
|
quote: Ja hoor... het is weer zover... daar gaan we weer.... ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17] ![]() |
|
quote: . [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:17] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18] the only pleasure is pain ![]() |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18] ![]() |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:18] the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:Zou ik idd zeker doen, zo te lezen heb je al een beschadiging, dus als je niet echt doof wil worden zijn oordoppen aan te raden. ![]() |
|
Ik heb altijd het idee gehad, dat ik me aan de "regels" heb gehouden betreffende het voorkomen van gehoorbeschadigingen... Bijna altijd oordoppen in bij concerten (behalve van m'n 12de tot aan m'n 17e, daar zou het wel eens aan kunnen liggen *grmbl*) en ik heb bewust nooit een walkman of zo gehad, omdat ik wist wat voor klere-dingen dat kunnen zijn. Thuis heb ik de muziek ook nooit hard. Toch heb ik in de loop der tijd een gehoorbeschadiging opgelopen en ik ben bang dat hij permanent is: gewoon zo'n constante zachte (nog wel!) pieptoon in m'n oren. M'n linkeroor is sowieso veel slechter dan m'n rechter. Ik moet er gewoon nog beter op letten, want m'n gehoor echt kwijt zijn, dat lijkt me vreselijk!!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Om compleet doof te worden moet je echt overdrijven: Lemmy Kilmister of beter nog, James Hetfield zijn nog niet compleet doof ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2004 15:07] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Nou .. als je de laatste Metallica hoort, vraag ik me dat J. Hetfield erg af .... ![]() |
|
quote: Héhé, raak (verstopt St. Anger CD) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Die Alphine Musicsafe dingen zijn behoorlijk fijn, gisteren uitgeprobeerd op Dynamo. Maar mischien toch weer de paarse filter erin doen, want soms klonkt de muziek té zacht, en dan gaat het concertgevoel weg. maar daar moet ik ook aan wennen denk ik ![]() |
|
Heb zelf ook een doof oor, niet door geluidsoverlast.. 6-dubbele oorontsteking gehad in m'n kiddojaren, was 10 ofzo.. 3 operaties gehad, 100 buisjes.. niets uitgehaald ![]() Heb een kunstoffen trommelvlies, enigste wat die doet is bij optredens m'n geluid verzieken, ding kan niks hebben, na een uur of 2 herrie begint alles te kraken in m'n hoofd, hoor je nog maar vlagen, geloof me, voelt kut, en klinkt nog veel kutter, alsof je gek word in je kop na wat bier... Schijnt dat ik nog 1 operatie kan krijgen die zou helpen, misschien dat ik dat ooit nog doe maar heb d'r genoeg van.. Dus: gebruik oordoppen, beschadigingen wil je niet geloof me! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-06-2004 17:00] ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |