![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik moet geregeld vis snijden voor albert heijn een hele dag moet ik naar q music luisteren z'on domme radio post was ik maar doof .................. ![]() |
|
quote: Spreek me er neit van ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb die alpine dingen nu al zeker meer dan een jaar, met misschien een +/- 20 tal bezoeken? Weet niet welke jij hebt? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ook die dingen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hoe kun je nou die alpine-dingen SLIJTEN? Na gebruik even afspoelen en ze zijn als nieuw! Of 'tril' je de filters aan gort? ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ze worden gewoon dun :s [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 06-10-2005 20:48] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Waar worden ze dun? Bij het gedeelte wat bij je oor zit, met die twee parapluutjes? Dat is in principe het gedeelte dat volledig dempt, je kan zelfs een van die pluutjes afknippen als hij niet in je gehoorgang past. De daadwerkelijke filtering gebeurt met die gekleurde plugjes. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ben blij met mijn 'earmo'tjes'. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik ga deze week weer een nieuw setje oordoppen kopen, aangezien mijn vorige Alpine Music Safe doppen verdwenen zijn. Nu zat ik rond te zoeken, maar kan geen Alpine Music Safe doppen meer vinden die ze leveren met twee verschillende filters? Wel zag ik dat ze nu Alpine Party Plug verkopen, met een vaste filter. Zijn deze in de plaats gekomen voor die doppen met oranje en paarse filter? Verder zat ik nog rond te kijken en vond ik Comfoor Disco oordoppen, iemand hier ervaringen mee? Zijn deze vergelijkbaar met de doppen van Alpine? En kun je met deze doppen elkaar ook nog een beetje verstaan tijdens concerten (wat met de Alpine doppen prima ging)? ![]() |
|
quote: Ik heb zelf Ottoplastieken van Comfoor, en die bevallen me uitstekend. Deze worden aangemeten en zitten perfect. Qua prijs uiteraard wel een stukje prijziger dan bovengenoemde doppen. ![]() |
|
quote: He Mayo, ik zelf heb laatst die alpine party plug dingen aangeschaft en die zijn vergelijkbaar met die oudere variant idd. Ik was de mijne kwijt (die ouwe), dus moest ik nieuwe kopen en deze bevallen prima! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Hmm best vaag dan, die party plug dingen zijn een stuk goedkoper dan het andere setje wat ik had (en ook kwijt ben geraakt, grmbl). ![]() |
|
Die dingen heb ik sinds 2 weken ook. Samen met JudgePod een van mijn beste aankopen van de afgelopen 10 jaar ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb ze van de zomer nog gewoon gekocht in muziekwinkel De Witte in Utrecht als ik me niet vergis. Je kan ze volgens mij desnoods nog via internet bestellen via de site van Feedback. Ik heb ook versies gezien met drie filters allemaal in een doosje. Heel handig. ![]() |
|
Dat zijn de standaardversies die ze iid bij Feedback en elders verkopen ja. ![]() |
|
quote: Big One Zwolle verkoopt ze ook. Is toch dichtbij voor jou? Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
Ja ik weet waar ze gehoorbeschermers verkopen. ![]() Maar goed, iemand enig idee wat het verschil is betrteft geluid tussen Alpine en Comfoor? ![]() |
|
Ik heb al een tijdje een gehoorbeschadiging. Vanwege hard muziek luisteren. En nu nog erger vanwege zonder oordoppen oefenen. Ik ga overmorgen me oordoppen halen die op maat zijn gemaakt. Want ik merk echt dat de gehoorbeschadiging steeds erger word ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote:Ik weet het verschil niet., maar wellicht dat ze je in de winkel zelf kunnen helpen daarmee... dacht ik zo? ![]() |
|
Ik doelde meer op ervaringen. Maar goed, ik haal ze allebij wel, dan heb ik een reservesetje liggen. ![]() |
|
quote:Achso. ![]() |
|
Ik ben geboren met gehoorbeschadiging. 30% links en 60% rechts. Maar liever doof dan blind.. btw ik luister toch alleen naar wat ik wil horen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat op je 15e al, vreselijk (dom). ![]() |
|
quote: Idd, maar gelukkig heb ik nog niet zo Constante piep. The trend is dead. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |