![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het inderdaad al een paar maal gehad door te douchen, maar dat droog je normaal gezien wel vrij gemakkelijk weer af. Zes weken is inderdaad wel vrij lang... Even langs een dokkie gaan? ![]() |
|
Ook al blijkt het niks te zijn, heb je toch een soort van geruststelling, dus ja ![]() ![]() |
|
Ik moet al jaren om het half jaar ongeveer m'n oren uit laten spuiten omdat ze vol lopen met prut, vandaag ook weer. Vroegah had ik ook dat als ik gedoken had, ik soms enkele dagen met dichte oren rond liep. Pas toen ik een keer de oren heb laten uitspuiten, kwam ik erachter dat er een verband zit tussen die twee. Dus: bel je huisarts en zeg dat je je oren wil laten uitspuiten (kan de assistente ook doen, hoef je de dokter zelf niet eens voor te spreken) en weg probleem! ![]() Je moeder. ![]() |
|
Kwam er gister achter dat mijn oordoppen weer eens verdwenen zijn dus moet weer nieuwe hebben. Ik vind die van Alpine Music Safe fijn, dus die ga ik weer bestellen. Alleen kreeg je vroegah (paars/gele filter variant) een handig blauw bewaardingetje met sleutelring erbij. Iemand enig idee of ze die nog ergens verkopen of is tegenwoordig alleen maar de plastic doosjes variant met wit, zilver en goudkleurige filters? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-09-2009 16:40] ![]() |
|
hmm ik had laatst alleen die plastic doosjes, maar wat is daar mis mee eigenlijk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Waarom zou daar iets mis mee moeten zijn? ![]() |
|
Mogelijk andere vertaling van Elite zijn vraag: Als er niks mis mee is waarom wil je dan perse die andere? ![]() |
|
Ik heb altijd een hele lichte suis in mijn oren.. niets ernstigs gelukkig. ![]() |
|
quote: ik ben blij dat jij elitaans spreekt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Er staat nergens dat ik perse die andere wil, evenals dat er nergens staat dat er met die andere wat mis zou zijn. IK WIL GODVERDOMME GEWOON ZO'N HANDIG BLAUW DINGETJE ERBIJ! ![]() [/caps] ![]() |
|
Het ziet er somber uit voor je, al heb ik van goedkopere merken wel zo'n soort tasje gezien, maarja die oordoppen zijn dan weer kut(3 paraplutjes en geen lekker plastic) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() Of motor safe doppen kopen en daar het hoesje van jatten en de doppen wegdonderen. ![]() ![]() Aniejweej, had een tijd geleden doppen van comfoor gekocht tegelijk met nieuw setje alpine doppen. Die comfoor waren erg irritant, jeukte constant en bleven niet goed in het oor zitten. Heb toen een stukje eraf geknipt van die vleugeltjes, toen zat het al wel wat beter. Qua pasvorm vind ik alpine toch echt fijner, zachter materiaal ook. ![]() ![]() |
|
jah ik heb bij mijnes ook de 3e paraplu afgeknipt, het hoeft niet tegen mn trommelvlies aan te zitten hehe. Alpine zijn echt wel de beste allen die hadden ze niet meer en ik moest toch oordoppen hebben ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die Alpine Music Safe Pro kun je via internet gemakkelijk bestellen, dag later in huis en rekening volgt dan vanzelf een keer ghehe. Ik ga van de week wel eff langs een winkel, kijken of er ergens nog een stoffig blauw dingetje te vinden is met doppies. ![]() ![]() |
|
oordoppen op maat... *whistle* ![]() |
|
Ja daag en dan kwijtraken zekerss.. ![]() |
|
hehe idd, dan ben ik wel een beetje meer geld kwijt, bovendien heb ik normale oren waar die alpines perfect inzitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wie weet er een goed adres om oordoppen, voor gebruik bij concerten etc, op maat te laten maken? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Die dingen noem je ortoplastieken. Check bijv. http://www.earmo.com/index.php http://www.alpine.nl/bedrijven_otoplastieken.htm http://www.rsaudio.nl/rsaudio.htm ![]() |
|
@ Sater. Al ervaring met die Alpine dopjes? leuk die op maat gemaakte dingen maar erg duur, en lullig als je ze kwijt bent. Die kleine kosten maar iets van 25 euro en passen bij de meeste mensen ook wel.(als je gehoorgang te klein is kun je er een stukje vanaf knippen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik heb die Alpine dingen, maar ga toch echt es naar die ortoplastieken kijken want er blijft m.i. weinig van muziek over met die dingen. ![]() |
|
Oh juist geen last van. Okee bij een band repetitie mis ik meestal wel wat van de gitaren. Maar dan doe ik hem wat losser zodat je wat meer hoog hebt. Bij live bandjes vind ik het eigenlijk altijd wel beter, geluidsmannen hebben vaak al gehoorbeschadeging genoeg of ook oordopjes in zodat muziek vaak te schel is waardoor oordoppen de muziek juist wat rustiger en gebalanceerder maken. Maar het is voor mij vooral spelen met hoever je die dingen erin duwt, je krijgt wel zo'n dus stokje erbij maar dan druk je ze er echt te ver in. Dan kun je beter gewoon een zwaardere filter pakken en minder ver erin duwen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat heb ik nou ook, best klote eigenlijk die alpine dopjes, alsof je onder water luistert. Ik merk weinig verschil met die schuimrubberen dingen die je voor een euro kunt krijgen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hoe diep doen jullie die dingen in dan? ik doe ze echt maar losjes erin als je dat induwstukje gebruikt is het al te hard. Als je het net zo hoort als bij die schuimrubberen dan doe je het gewoon te erg, misschien kloppen die beloofde dempingswaarden op het doosje dan niet, maarja alle beetjes helpen. Ik doe hem er maar in tot de eerste kleine rok in je oor zit en de 2e ook nog een stukje van die gehoorgang af zit. Al is ooranatomie natuurlijk vrij verschillend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |