IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 14:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 5:28 schreef Vikingblood het volgende:
Ik ben geboren met gehoorbeschadiging.
30% links en 60% rechts.

Maar liever doof dan blind..




Hmmmmmmm, liever blind dan doof hier...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2007 14:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 14:29 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, liever blind dan doof hier...


Ja, want de muziek, bla bla.

Als je voor elk wissewasje voor de hulp van anderen aangewezen zou zijn praat je wel anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-10-2007 14:51 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 14:31 schreef Chelman het volgende:
Als je voor elk wissewasje voor de hulp van anderen aangewezen zou zijn praat je wel anders.
Jesus, wat ben jij achterlijk.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-10-2007 14:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Lol.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2007 15:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 14:51 schreef Jolijn het volgende:
Jesus, wat ben jij achterlijk.




Ja? Leg uit.

Voor welke soort invaliditeit moeten er veel meer voorzieningen getroffen? Doofheid of blindheid?

Kan je als blinde zo maar naar een vreemde staat afreizen en je zonder hulp bewegen? Nee. Kan je dat als dove wel doen? Ja.

Als de verkeerssituatie in je stad opeens verandert en niemand informeert je heb je dan meer voordeel als dove of als blinde?

Doe je liever als blinde of als dove boodschappen in een supermarkt? Wie van deze twee kan het makkelijker hebben als het assortiment verandert denk je?

Als blinde moet je welhaast per definitie op een aangepaste werkplek werken (hulp van anderen dus) en zelfs dan zijn je keuzes veel beperkter dan wanneer je doof bent.

Kan je als dove zelfstandig doe het zelf klusjes thuis doen? Ik dacht het wel. Kan dat als je blind bent?

Moet ik nog doorgaan achterlijke koe?

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je als dove mar een vorm van kunstuitingen moet missen en als blinde moet je veel meer missen of in beperkte vormen tot je toe nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-10-2007 15:19]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-10-2007 15:31 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 5:28 schreef Vikingblood het volgende:
Ik ben geboren met gehoorbeschadiging.
30% links en 60% rechts.

Maar liever doof dan blind..

quote:
Op 23 oktober 2007 13:45 schreef Cees het volgende:
Idd, maar gelukkig heb ik nog niet zo Constante piep.
Ach, al waren jullie doof èn blind:

"Ja, maar...."


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-10-2007 15:44 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 15:16 schreef Chelman het volgende:
Ja? Leg uit.

Voor welke soort invaliditeit moeten er veel meer voorzieningen getroffen? Doofheid of blindheid?

Kan je als blinde zo maar naar een vreemde staat afreizen en je zonder hulp bewegen? Nee. Kan je dat als dove wel doen? Ja.

Als de verkeerssituatie in je stad opeens verandert en niemand informeert je heb je dan meer voordeel als dove of als blinde?

Doe je liever als blinde of als dove boodschappen in een supermarkt? Wie van deze twee kan het makkelijker hebben als het assortiment verandert denk je?

Als blinde moet je welhaast per definitie op een aangepaste werkplek werken (hulp van anderen dus) en zelfs dan zijn je keuzes veel beperkter dan wanneer je doof bent.

Kan je als dove zelfstandig doe het zelf klusjes thuis doen? Ik dacht het wel. Kan dat als je blind bent?

Moet ik nog doorgaan achterlijke koe?

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je als dove mar een vorm van kunstuitingen moet missen en als blinde moet je veel meer missen of in beperkte vormen tot je toe nemen.


Koe

:')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-10-2007 17:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 oktober 2007 14:51 schreef Jolijn het volgende:
Jesus, wat ben jij achterlijk.
Was gesproken: Pontius Pilatus?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2007 17:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 oktober 2007 15:16 schreef Chelman het volgende:
Ja? Leg uit.

Voor welke soort invaliditeit moeten er veel meer voorzieningen getroffen? Doofheid of blindheid?

Kan je als blinde zo maar naar een vreemde staat afreizen en je zonder hulp bewegen? Nee. Kan je dat als dove wel doen? Ja.

Als de verkeerssituatie in je stad opeens verandert en niemand informeert je heb je dan meer voordeel als dove of als blinde?

Doe je liever als blinde of als dove boodschappen in een supermarkt? Wie van deze twee kan het makkelijker hebben als het assortiment verandert denk je?

Als blinde moet je welhaast per definitie op een aangepaste werkplek werken (hulp van anderen dus) en zelfs dan zijn je keuzes veel beperkter dan wanneer je doof bent.

Kan je als dove zelfstandig doe het zelf klusjes thuis doen? Ik dacht het wel. Kan dat als je blind bent?

Moet ik nog doorgaan achterlijke koe?

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je als dove mar een vorm van kunstuitingen moet missen en als blinde moet je veel meer missen of in beperkte vormen tot je toe nemen.


er zijn ook doven die zich kunnen orienteren door echolocatie, aan geluid kun je meer aflezen dan je denkt zelfs een glas van tafel pakken is mogelijk, een erg groot probleem erbij is dat je je ogen vaak wel ergens op kan richten, terwijl je bij geluid al snel iets hebt wat stoort.

daarnaast is de mens net even wat meer visueel ingesteld als auditief(dat is ook de reden waarom ik dit woord nog even moest checken). met zoveel geschreven aanwijzingen is het inderdaad een stuk moeilijker. bovendien kunje als dove nog best veel trillingen waarnemen. Een Sunn O))) is nog steeds heel tof.

maar ik denk niet dat je voor Blonde rockgod kunt bepalen wat hij leuker vind, misschien hecht hij veeeeeel meer waarde aan muziek dan aan het deelnemen aan de maatschappij. Gevoelsargumenten spelen in dit geval wel erg zwaar mee.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-10-2007 17:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2007 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 17:57 schreef ElitE het volgende:
maar ik denk niet dat je voor Blonde rockgod kunt bepalen wat hij leuker vind, misschien hecht hij veeeeeel meer waarde aan muziek dan aan het deelnemen aan de maatschappij. Gevoelsargumenten spelen in dit geval wel erg zwaar mee.


Dan nog zal hij eten moeten kopen, pleepapier of wasmiddel. Als hij niet eerst door iemand uitvoerig geïnstrueerd is kan hij dat niet zelf. Dit moet dan ook nog eens elke keer gebeuren wanneer er nieuw assortiment is of de schappen anders ingericht.

Je hebt een grote mate van afhankelijkheid. Bij een klant van mij werkt een blinde. Hij doet welhast alles zelf maar geeft toe dat dit alleen kan dankzij inzet van velen rondom hem heen. Zonder deze inzet zou hij weinig kunnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 18:28 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 15:16 schreef Chelman het volgende:
Ja? Leg uit.

Voor welke soort invaliditeit moeten er veel meer voorzieningen getroffen? Doofheid of blindheid?

Kan je als blinde zo maar naar een vreemde staat afreizen en je zonder hulp bewegen? Nee. Kan je dat als dove wel doen? Ja.

Als de verkeerssituatie in je stad opeens verandert en niemand informeert je heb je dan meer voordeel als dove of als blinde?

Doe je liever als blinde of als dove boodschappen in een supermarkt? Wie van deze twee kan het makkelijker hebben als het assortiment verandert denk je?

Als blinde moet je welhaast per definitie op een aangepaste werkplek werken (hulp van anderen dus) en zelfs dan zijn je keuzes veel beperkter dan wanneer je doof bent.

Kan je als dove zelfstandig doe het zelf klusjes thuis doen? Ik dacht het wel. Kan dat als je blind bent?

Moet ik nog doorgaan achterlijke koe?

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je als dove mar een vorm van kunstuitingen moet missen en als blinde moet je veel meer missen of in beperkte vormen tot je toe nemen.


Hé Fatso, je begaat nu weer de fout die je vaker maakt... Alles beredeneren heeft niet altijd zin. Ik ben echt liever blind dan doof, inderdaad om dan nog wat te kunnen horen ja...

Kan je het lekker mee oneens wezen, net zoals ik het oneens kan wezen met het feit dat jij redelijk gezet bent, dus een mogelijke kostenpost voor de medische zorg in verband met hart en vaatziekten en dergelijke...
















Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2007 18:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 18:28 schreef blonde rockgod het volgende:
Hé Fatso, je begaat nu weer de fout die je vaker maakt... Alles beredeneren heeft niet altijd zin. Ik ben echt liever blind dan doof, inderdaad om dan nog wat te kunnen horen ja...


Ik zou zeggen, praat eens met wat mensen die bijna dagelijks hulpbehoevend zijn en hoe gelukkig zij daarmee zijn.
quote:

Kan je het lekker mee oneens wezen, net zoals ik het oneens kan wezen met het feit dat jij redelijk gezet bent,

Hehe..je kan het oneens zijn met het feit dat ik gezet ben maar de feiten spreken dit objectief tegen, ik ben het namelijk wel. Als je dus persoonlijke aanvalletjes wilt plegen lees eerst je post voordat je op verzenden drukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-10-2007 18:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-10-2007 18:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

gezet ? noem je dat zo ?


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 18:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 18:34 schreef Chelman het volgende:
Ik zou zeggen, praat eens met wat mensen die bijna dagelijks hulpbehoevend zijn en hoe gelukkig zij daarmee zijn.


Oh, en jij denkt dat ik die niet ken?
quote:

Hehe..je kan het oneens zijn met het feit dat ik gezet ben maar de feiten spreken dit objectief tegen, ik ben het namelijk wel. Als je dus persoonlijke aanvalletjes wilt plegen lees eerst je post voordat je op verzenden drukt.


Jadiejadieja.... man wat een onzin weer... Ik kan het wel oneens wezen met het feit dat je gezet ben, het is mijn belastingeld waar jij straks van in het ziekenhuis ligt...


Maar mijn punt is wel duidelijk dacht ik... jij kan niet beslissen over mij, en ik ben erg blij dat ik niet blind, doof, hulpbehoevend of gezet ben...

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 23-10-2007 18:43]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 18:40 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 18:36 schreef mental het volgende:
gezet ? noem je dat zo ?


Ik was lief... hehehehe....



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2007 18:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 18:39 schreef blonde rockgod het volgende:...en ik ben erg blij dat in niet [...] gezet ben...


Nou nou, niet jezelf onderschatten, hè!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 18:44 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 18:41 schreef ZelThoR het volgende:
Nou nou, niet jezelf onderschatten, hè!


Hehehe, groot is niet gezet




jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-10-2007 18:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 14:31 schreef Chelman het volgende:
Ja, want de muziek, bla bla.

Als je voor elk wissewasje voor de hulp van anderen aangewezen zou zijn praat je wel anders.


Ondanks dat ik erg van muziek e.d hou en een deel van mijn geld met mijn gehoor verdien was ik ook liever doof.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-10-2007 18:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 18:45 schreef jbassist het volgende:
Ondanks dat ik erg van muziek e.d hou en een deel van mijn geld met mijn gehoor verdien was ik ook liever doof.
gezien je muziek zou ik dat ook liever zijn ja.


Fuck the world and fuck you


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-10-2007 18:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Jij denkt duidelijk aan chickies. (@jb)

Gehoorbeschadigingen ging het om; heb ik ook redelijk, aan de rechterkant. Jaren gerepeteerd met 2 fullstacks aan mn rechteroor. Middengebied heeft slijtage geleden, dat merk ik wel ja. Maarja. Te laat

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-10-2007 18:49]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2007 18:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 18:39 schreef blonde rockgod het volgende:

Jadiejadieja.... man wat een onzin weer... Ik kan het wel oneens wezen met het feit dat je gezet ben, het is mijn belastingeld waar jij straks van in het ziekenhuis ligt...


haha, je leest weer eens niet goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 18:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 oktober 2007 18:51 schreef spectre het volgende:
haha, je leest weer eens niet goed


Jawel hoor, ik ben niet blind



LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 23-10-2007 18:53 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

K heb net een testje gedaan hier:
http://www.oorcheck.nl/
Mijn gehoor is goed

Wel met koptelefoon of oordoppen doen...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-10-2007 18:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

oordoppen..

Right...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 23-10-2007 18:55 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 23 oktober 2007 18:54 schreef jbassist het volgende:
oordoppen..

Right...


zolang je t allemaal niet te hard zet is het ook niet slecht voor je... Maarja dat is wat menig mensch verkeerd doet..


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen