![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eerste Google hit http://www.novosite.nl/subpages.php?f=hgabri&pageid=30850 ![]() |
|
Als ik zo dit topic doorlees, en luister naar mijn eigen gesuis vraag ik me toch af wanneer ze eens op het idee komen het volume is te begrenzen in de concertzalen. Het geluid wordt er niet mooier van en er zijn duizenden mensen die er vreselijke kwalen aan overhouden. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Wanneer mensen hun bek houden als er een band speelt. ![]() |
|
quote: +1, vooral irritant tijdens softere concerten zoals postrock concerten [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 23-11-2010 19:36] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Inderdaad. ![]() |
|
quote: Je kan ook gewoon consequent oordoppen dragen. ![]() |
|
idd, anders zijn er plekken waar het geluid weer te zacht is. Bovendien wil ik de muziek ook voelen. Met oordoppen kun je je volume gewoon zelf regelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Heb voor kerst maar even gevraagd om die ortoplastieken. Kreeg als reactie dat ik er eentje dit jaar kan krijgen en de tweede volgend jaar. ![]() ![]() |
|
otoplastieken zijn wat goedkoper ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
W/e. ![]() |
|
quote: Nah, er zijn toch twee kerstdagen? ![]() |
|
Hm..goed punt! Zal het mijn ouders voordragen. ![]() ![]() |
|
Je kunt natuurlijk ook allerlei argumenten gaan opnoemen, waarom het voor jou nodig is zulke gehoorbescherming te krijgen. Beetje op gevoel inspelen ![]() ![]() |
|
ik zweer nog steeds bij alpine. 200 euro uitgeven voor 2 plasticjes van 1x1 cm dopjes die je draagt bij dronken aangelegenheden waarbij je veel beweegt klinkt toch niet goed in mn oren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Je hoeft er maar 1 op de noemen, en bij tegenargumenten gewoon HE WAT?! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:ALs je die dingen zo hard nodig hebt ga je toch niet naar Brazilië, dan kun je ze makkelijk betalen [/ouders van Ziona] ![]() |
|
gewoon crack roken en thuis blijven. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Of gewoon enkele uurtjes bij Club Sense werken, zolang je vriend trouw is ontdekt hij het toch niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik moet ook nieuwe hebben. Die Alpine-dingen zijn al een tijd versleten en krijg ik bijna niet meer uit mijn oren. Binnenkort toch maar eens nieuwe halen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb van die Alpine gevallen bij de Kijkshop gehaald. Kosten bijna niks en doen het goed genoeg. Voor die op maat gevallen bezoek ik net iets te weinig concerten. ![]() |
|
Die bij de kijkshop zijn de disco versie toch, met vast filter? Ik vind het wel fijn om filters te kunnen wisselen, aanpassen op soort concert. ![]() |
|
Vast filter? Ik wissel die dingen nooit. Hoor het verschil ook eigenlijk niet. Dus ik doe de coolste kleur er altijd maar in. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |