![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Precies, mensen. Te laat is idd te laat, maar om nóg erger te voorkomen, is het altijd goed om oordopjes te laten "gieten". Doof wil niemand zijn. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: tja oren uit laten spuiten is misschien ook wel is een id voor mij. Ik heb er veel last van smeer de laatste tijd "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
2 weken geleden hebben we toevallig een Db-meting in de oefenruimte gehad ivm hinderwet vergunning.. Het bleek dat we 109Db produceerden in het hok.. Dan ben je blij dat je dopjes gebruikt. Anders ben je binnen 2 jaar doof. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
ik moet zeggen dat ik er het laatste jaar wel op let of het geluid te hard is. Ik heb (bijna) altijd oordopjes bij me, maar gelukkig hoef ik ze maar zelden in te doen. Een piep in mijn oren heb ik dan ook al heel lang niet meer gehad ![]() ![]() |
|
Tijdens een optreden in de beuk in barendrecht es -bij gebrek aan monitorgeluid- 1 zangversterkerspeaker-waar-alles-overheen-stond een beetje te maniakaal mijn richting uitgezet... gevolg: 2 maanden oorpijnen daarna blijvend een piep in mn linkeroor. Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt en t valt me nauwelijks meer op, alleen in complete stilte, maar dat vermijd ik eigenlijk altijd In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
wat zeg je ? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
met mijn baantje en bandje heb ik veel te verduren...., maar k haat oordoppen.... binnekort toch maar een paar laten aanmeten... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik ben al slechthorend, doppen heeft weinig nut.. ![]() |
|
Als je graag doof wilt worden niet nee! ![]() ![]() |
|
Mijn gehoor is ook niet zo best meer, maar wil het graag op het niveau houden zoals het nu is. Dus ik probeer (als ik er aan denk) toch oordopjes mee te nemen naar concerten. Al past 't dopje in m'n linkeroor er bijna niet meer in door m'n traguspiercing. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik draag ook oordopjes, of ben het in ieder geval van plan. ![]() ![]() |
|
quote: Doofheid valt onder slechthorend, ik ben al slechthorend en slechter wordt het wel naar mate de jaren verstrijken aangezien het een aangeboren iets is.. Dus ehm geen doppen voor mij tenzij ik tijdens een concert last krijg van mijn oren. ![]() |
|
wat zeggen jullie? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb zelf van die Alpines met twee filtertjes erbij. Het is even wennen en je bent er niet zo vrij mee, maar tis wel noodzakelijk. Ik heb ooit eens 48 uur last gehad van mijn oren na een concert en dat vond ik het toch echt niet waard. Al moet ik zeggen dat het lijkt of ze er de laatste tijd wat aan doen hier in Belgie. Voor mij is het ook niet nodig dat een band loeihard staat. Als het maar krachtig is, dan staat het al hard genoeg. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Als al die mensen met gevoelige oortjes nu eens fijn achter in de zaal gaan staan dan kan het echte metal-volk op het gemak vooraan van de muziek genieten => iedereen tevreden. ![]() |
|
quote: Ja dat helpt echt, 10 meter naar achteren gaan staan.... ![]() |
|
k vind oordopjes zo irritant !!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Jij bent stoer! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Hoezo? Het geluid wordt er veel minder 'scherp' van en je kunt alle instrumenten beter van elkaar onderscheiden. Bovendien voel je bij goede doppen niet dat je ze in hebt. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Het zijn vooral muzikanten die ervaringen uitwisselen.. Dus flikker op lessermortal!! Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Als je doof bent mag je al je cd's wel aan mij geven! ![]() ![]() |
|
Ik ga zo maar eens naar Tonika, om even naar die alpine dingen te kijken... (zeker met het oog op krisiun morgen! ![]() Normaal gebruik ik altijd die schuimdoppen, maar daar wordt het geluid toch wel wat dof van, dus misschien werken die alpine doppen beter. Ennuhhh..., voor degenen die het niet dragen "omdat ze al doof zijn"... GELUL!!! Het kan altijd NOG slechter!! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Die Alpine doppen werken erg goed! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |