![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dat klopt dat heb ik ergens gelezen volgens mij dat jhe oren je leven lang doorgroeien. Ouwe mensen hebben ook grotere oren(best logisch....). ![]() |
|
quote: ![]() ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
ik heb het ook ze staan ook erg raar(zijn niet echt flaporen meer grote oren , denk dat ik me er maar eens wat aan ga doen heb me er ook nooit echt lekker bij gevoeld. geloof dat heel veel mensen dat doen of hebben gedaan ik ken er genoeg namelijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: afsnijden? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
hehe wie weet ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ja je neus groeit ook door tot je dood gaat net als je oren ik bgrijp niet waarom ![]() |
|
quote: Omdat mensen leugenachtige wezens zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
*schopje, voor Schaep* Bruce Banner ![]() |
|
haha heb ook wel eens een ruis in mn oor gehad en geluiden anders gehoord maar dat is al lang weer over,dus ik ga gewoon weer verder feesten haha ![]() ![]() |
|
![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Stoer, dat wil ik ook! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
I ... I foresee a massacre ... ![]() |
|
quote: Hehe, ik had hem al helemaal gelezen hoor! ![]() ![]() |
|
Ik heb nu Alpine doppen, goeie filtering van hoge tonen en is me bij Morbid Angel al goed bevallen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Nog nooit oordoppen gebruikt,maar als ik m'n zoon meeneem naar een concert zorg ik er beslist voor dat ie wel doppen inheeft.Hij is nog maar 10,en ik zou me best schuldig voelen als ik zijn oren zou verpesten.Zelf heb ik trouwens nog nooit hinder ondervonden van het niet dragen van oordoppen(op de welbekende piep na...) spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ...die piep zou je eigenlijk moeten vertellen dat er iets naar de klote is ... ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Haha,had zo'n antwoord wel verwacht,maar nee...mijn piep is de volgende dag altijd weer weg,en m'n gehoor is nog uitstekend.Volgens mij hoor ik alle lage en hoge tonen nog,en alles wat er tussenin zit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
ik hoop het voor je! Goed van je dat je je zoon niet aan grote bakken kloteherrie blootstelt! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
vond t vroeger altijd dom staan (was niet trui ej) tegenwoordig heb ik toch een beetje een andere mening, zeker nu ik zelf drum. ![]() ![]() |
|
quote: Hmm,die zijn dan idd flink fout bezig.Die kleine van mij gaat dit jaar weer mee naar dokk-em open air,en heeft er nu al zin in.Lang leve de opvoeding ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Als hij niet naar metal luistert, voer je hem dan aan je varanen? ![]() ![]() OT: aan diegenen met Alpine doppen; welke kleur filters gebruiken jullie vooral? Bruce Banner ![]() |
|
Waar kun je die Alpine kopen in Prov Groningen? ![]() |
|
Ik heb vanaf mijn geboorte al een gehoorbeschadiging. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Tonika heeft ze zowieso. Dat weet je toch wel te vinden? Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |