![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook van die Alpine Musicsafe oordoppen... werken goed ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Toch maar eens aanschaffen dan. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Godverdegodver; en ik maar denken dat 't een kronkel in mijn hersenen was ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
als het beschadigd is dan zal het niet herstellen nee, maar als je zo'n soort prop hebt na een concert dan trekt dat wel bij. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Volgens mij heb je ook al minder kans op beschadiging (zonder oordoppen te dragen), als je mond ietwat open is. Ik bedoel, als je kauwgom eet of zo. Nog iemand van dit gedacht? Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
http://www.oorcheck.nl doe die test, bij mij kwam er 2x 'minder goed' uit en ze raden me aan om mn oren na te kijken ![]() |
|
Kunnen jullie a.u.b. harder typen? ![]() |
|
Wat schrijf je? ![]() |
|
sorry, ik zie weer niets in al die herrie. ![]() |
|
HE? WAT? ![]() |
|
BWAAHHAAAHHAAAHHHAAAAA. (ofzo) ![]() |
|
Niet slowchatten! En doofheid is in deze geen excuus! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
HE? WATTE? ![]() Waar kun je die musicsafe dingen kopen? ![]() |
|
Bij de gemiddelde gitaarwinkel kun je allerlei gehoorbescherming kopen, heb ik gehoord. ![]() |
|
quote: www.feedback.nl maar er zit er geen in de buurt van delfzijl, dus dan zul je ze moeten bestellen... kost een paar euro verzendkosten geloof ik... Ze zitten niet in de weg en vallen niet makkelijk uit, en ze laten alle tonen goed door, er zit ook een handig opbergtasje bij en een inbrengstaafje en 2 soorten filters, maar de filters die het meeste geluid tegenhouden heb ik nog nooit nodig gehad. geweldige dingen ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Ah da's handig. Ik zat net ook al te zoeken, maar volgens de Alpine site was de enige winkel die ze verkocht in Amersfoort ![]() Euh vet, aanbieding ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-06-2004 12:48] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Kep ze 5 jaar geleden in Ede gekocht, maar ik zie ze overal te koop. (waar ze muziekinstrumenten verkopen bedoel ik) In Amersfoort zal de importeur wel zitten. ![]() |
|
quote: Dan valt het allemaal nog wel mee... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik weet niet precies welk deel van je oor beschadigd word bij teveel lawaai. Maar je trommelvliezen herstellen wel na een scheur ofzo. En pijn in je oor duid meestal op gaatjes in je trommelvlies. Ze scheuren daarna wel gemakkelijker opnieuw, maar herstellen doen ze. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Bij mij kwam er tegen mijn verwachtingen in twee keer 'goed' uit. ![]() ![]() |
|
quote: Als je een keer in Groningen komt... Bij de Tonika hebben ze die dingen wel ![]() |
|
hehe euh gehoorbeschadiging, mijn ding ik hoor zoveel als vroeger met 2 handen over mn oor..onder ene concert als iemand wat zegt hoor ik het absoluut niet vroeger wask bekant doof, toen ging 't weer beter maar ben altijd gevoelig voor geweest, nu ik zoveel naar concerten/festivals ga is het vreneukt, maar nu permanent vroeger begonnen mn oren nog altijd te piepen, en nu niet meer (wees dus blij alst nog piept) nu heb ik permanente hoge piepen in mijn oor, elke fucking dag ik laat binnenkort een gehoortest doen maar wil eigenlijk niet.. hehe, moet zeggen dat het ergste is geweest na Motorhead op bospop vorig jaar. op KIT kreeg ik ook vreselijke steken en shit, als ik mn oordropjes niet mee neem ben ik fucked bijvoorbaat ![]() |
|
quote: Bij mij goed, maar een aantal keer moest ik wel ff gokken, althans ik dacht het te horen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dus niet. Je kan niet omkijken en tegelijk de situatie voor je in de gaten houden; waarvoor je gehoor dan wel ontzettend handig kan zijn. Of een fietsbel, of getoeter, of geroep van iemand die je zegt uit te kijken voor die vrachtwagen die van links komt aandraven terwijl jij naar achteren zit te gapen? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |