![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja heel losjes, wat je zegt, ik vind het gewoon kutdingen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
http://www.gva.be/antwerpen/essen/de-afscheidsbrief-van-dietrich-hectors.aspx Niet best, daarom oordoppen. ![]() |
|
Oordoppen beginnen volgens mij wel aardig in te burgeren in de metalscene, dit in tegenstelling tot de alternatieve scene. Die enkele keer dat ik in Vera wat indie sta te bekijken ben ik zowat de enige met gehoorbescherming. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Kwestie van zelf weten. ![]() |
|
quote: Zekers, maar er zit denk ik ook wel een stukje bewustmaking bij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik ook. Veel middenoorontsteking gehad, en een keer een vechtpartij die niet zo goed was voor mijn rechter oor. Dus qwa oorike voorkeur ben ik rechts. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Sommige mensen denken nou eenmaal dat het wel wat meevalt. Ik heb eigenlijk altijd oordoppen bij me, en anders regel ik ze wel ergens. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 23-11-2010 9:47] ![]() |
|
Ik raak mijn goedkope 2 euro oordopjes vaak kwijt in een mosh pit tijdens concerten/festivals. Ik zie mensen vaak rondlopen met oordopjes die aan touwtjes vastzitten die je aan je broek vast kan maken/of maat kan laten maken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten waar ik ze kan kopen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Als ze ver genoeg in je oren zitten vallen ze er echt niet uit. ![]() |
|
Op een gemiddeld festival verbruik ik gemiddeld zeven a acht paar oordopjes, terwijl ze altijd diep in mijn oren zitten (wat het geluid niet beter maakt). Eén klap op je hoofd en die dingen liggen eruit! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
En even een tip voor de mensen die niet te veel willebn uitgeven maar wel goede oordoppen willen hebben. Sowieso chiller dan die veel te kleine Alpine rotdingen. http://www.oordopjes-kopen.nl/exinore-er20-filter-oordopjes/muzikanten.html Edit: Link gefixt [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 23-11-2010 9:58] ![]() |
|
quote: Point in case: quote: ![]() Toegegeven: jaren geleden dacht ik er ook zo over. Tegenwoordig ga ik ook zeker niet meer zonder oordopjes de deur uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Heb ik nog nooit last van gehad. ![]() |
|
quote: Volgens mij is het vrij persoonlijk. Ik vind die Alpine oordoppen perfect. Zitten als gegoten bij mij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Maar jij laat je dan ook niet urenlang gangbangen in de pit, toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ja dat kan wel maar het blijven kleine rotdingen. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 23-11-2010 9:59] ![]() |
|
quote: Nee maar dan nog pleuren ze er niet uit ![]() ![]() |
|
ik ben op zoek naar zo'n soort ding: http://www.oordopjes-kopen.nl/macks-hearplugs/muziek.html maar weet iemand dan ook waar je oordopjes zoals die op maat kan laten maken? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: In elke stad of zelfs in sommige dorpen zitten wel audiciens, lijkt me niet heel moeilijk te vinden. Hoezo op zoek trouwens, je hebt ze toch gevonden??? [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 23-11-2010 10:01] ![]() |
|
quote: google 'oroplastieken' of 'gehoorbescherming op maat'. ![]() |
|
M'n ouders willen dat ik zo'n ding op maat laat maken, maar die zijn zo tweehonderd euro met een touwtje er aan :O Dus ik zat nog even te kijken of hier tips waren. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 23-11-2010 10:08] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Deze zie ik altijd het meeste bij muzikanten, ik heb er zelf ook 2 paar van gehad. Maar volgens mij niet verkrijgbaar met touwtje. http://www.exinore.nl/gehoorbescherming/muziek/er/ 200,- is trouwens wel een beetje veel, volgens mij zitten ze op iets van 160,- ![]() |
|
Vond het wel fijn dat er met Wacken gewoon oordopjes in de goodiebag zaten...heb nu altijd het buisje met oordopjes bij me Black seeds of bunny! ![]() |
|
Earmo www.earmo.com Op maat gemaakt en zit dus prima. Binnen een jaar kwijt = gratis nieuwe. Daarnaast gratis een jaarlijkse controle (want ook dat is belangrijk). ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |