IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Gehoorbeschadigingen Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 augustus 2009 23:30 schreef Count Steel het volgende:
wees blij dat het geen stemmen zijn hehe



Die had ik al sinds geboorte.

Watte?

Nu even niet, ik praat met meneer count steel!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-08-2009 23:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die had ik al sinds geboorte.

Watte?

Nu even niet, ik praat met meneer count steel!




Vroeger was ik schizofreen, maar nu gaat het goed met ons!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2009 23:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik beken schuld. Onze drummer van weleer, lampje op dit forum, heeft zich waarschijnlijk ook de haren uit zijn hoofd gerukt bij optredens. Even een tandje erbij, dacht meneer de tegenpartij.

Och, heeft bijna elke gitarist waar ik mee gewerkt heb last van. Dat calculeer je al in als je live gaat spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2009 23:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ging er nu eenmaal altijd vanuit dat de monitorman niet wist wat hij precies aan het doen was. En dat bleek heul heul heul vaak terecht. Maar dan nog was het niet zo slim van me, blijkt naderhand.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-08-2009 23:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Iemand handige tips om water uit het oor te verwijderen? Ik ben vandaag een paar keer vanaf een vrij hoog object het water in gedoken, sindsdien zit mijn rechteroor dicht. Ik hoor wel dingen, maar het lijkt alsof er een muurtje tussen zit. Het zal wel geen scheurtje in het trommelvlies zijn, aangezien het me lijkt dat dat pijn doet. Pijn heb ik niet, maar irritant is het wel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2009 0:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:47 schreef nuclearwarfare het volgende:
Iemand handige tips om water uit het oor te verwijderen? Ik ben vandaag een paar keer vanaf een vrij hoog object het water in gedoken, sindsdien zit mijn rechteroor dicht. Ik hoor wel dingen, maar het lijkt alsof er een muurtje tussen zit. Het zal wel geen scheurtje in het trommelvlies zijn, aangezien het me lijkt dat dat pijn doet. Pijn heb ik niet, maar irritant is het wel.

Met een theelepel wat lauw water in je oor laten lopen, w.s. is het oorsmeer wat door de klappen vast is gaan zitten bij je gehoorgang. Effe laten zitten, dan proberen leeg te laten lopen boven een bakje.
Als dit niet helpt, dan toch een afspraak bij de huisarts maken om de boel leeg te laten blazen, of een verwijzing hiervoor te krijgen. Hebben ze bij mijn zoontje ook gedaan, sindsdien hoort hij pas goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-08-2009 0:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Bedankt voor de tip, maar het is er erger door geworden.. :')

Ik ga er eens een nachtje over slapen, als het morgen nog steeds klote is probeer ik even of ik snel bij de huisarts terecht kan, want dit is vrij storend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2009 0:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 0:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Bedankt voor de tip, maar het is er erger door geworden.. :')

Ik ga er eens een nachtje over slapen, als het morgen nog steeds klote is probeer ik even of ik snel bij de huisarts terecht kan, want dit is vrij storend.

Oeps. Geen lucky guess, vermoed ik dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2009 0:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/




hehe nee maar als het door je oorsmeer komt kun je er beter maar slaolie of olijfolie in doen 5 minuten wachten en klaar. Maar aangezien water en olie niet mengen heb je kans dat het water de toegang tot het oorsmeer blokkeerd nu zou je er zeep bij kunnen gooien maar dan wordt het allemaal iets te culinair.

Maar hoe lang heb je het al? ik heb het ook vaak na het zwemmen soms tot wel uren erna, maar door verdamping knapt het dan en hoor je weer normaal. Een hete staaf in je oor stoppen wil het verdampen nog welleens bevorderen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2009 0:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 0:28 schreef ElitE het volgende:
Een hete staaf in je oor stoppen wil het verdampen nog welleens bevorderen


Met hamkaas?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2009 0:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb het meer op wokkels eigenlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-08-2009 0:33 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zo'n Nibbit staafje zou er ook daadwerkelijk inpassen, dus ik raad aan om die maar te verhitten en er in te proppen!


Life doesn't get much better than this!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-08-2009 0:45 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 0:28 schreef ElitE het volgende:



hehe nee maar als het door je oorsmeer komt kun je er beter maar slaolie of olijfolie in doen 5 minuten wachten en klaar. Maar aangezien water en olie niet mengen heb je kans dat het water de toegang tot het oorsmeer blokkeerd nu zou je er zeep bij kunnen gooien maar dan wordt het allemaal iets te culinair.

Maar hoe lang heb je het al? ik heb het ook vaak na het zwemmen soms tot wel uren erna, maar door verdamping knapt het dan en hoor je weer normaal. Een hete staaf in je oor stoppen wil het verdampen nog welleens bevorderen



Ik heb het sinds 15:00 / 16:00 vanmiddag. Als ik tegen de tragus van mijn rechteroor duw hoor ik overduidelijk water. Zal wel loslopen allemaal, ik kijk morgen wel verder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2009 0:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah dat is vrij lang, ik heb er maar heel af en toe zo lang last van. Soms knapt het dan en voel je het water zo wegstromen, maar als het goed is ben je daar morgen wel vanaf, anders zou ik het bij de dokter maar even laten uitspuiten, is gewoon een kleine snelle ingreep.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-08-2009 0:54 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ah, bekend fenomeen als ik tijdens het douchen m'n kop zo draai dat het water recht m'n oren in loopt. Meestal is het zo weer weg, maar een enkele keer heb ik wat langer (niet langer dan de rest van de dag) last gehad van een doffig gevoel.
Het deed overigens niks af aan mijn gehoor, dus dat viel wel mee.

Al met al is mijn gehoor niet echt beschadigd door concerten, vuurwerk etc. Kan nog altijd behoorlijk zachte geluiden horen.
Het enige waar ik wel in mindere mate 'last' van heb is dat ik het soms lastig vind iemand te verstaan als er veel en hard randgeluid is.
Maar dit komt niet echt door concerten, dat had ik van jongs af aan al, zo waren gesprekken te fiets vaak wat lastiger te horen doordat de woorden verwaaiden.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-08-2009 8:39 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Nou, vroeg opgestaan, geconcludeerd dat het er niet beter op is geworden, en toen maar de huisarts gebeld. 'Het kon écht pas maandag'. Ik geloof er vrij weinig van. Straks even naar de apotheek om te vragen naar een middeltje.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2009 8:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 0:45 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik heb het sinds 15:00 / 16:00 vanmiddag. Als ik tegen de tragus van mijn rechteroor duw hoor ik overduidelijk water. Zal wel loslopen allemaal, ik kijk morgen wel verder.


Ja das klote he, ook wel eens gehad.
Hier ging het weg door op mijn zij te liggen, plopte vanzelf weer open na een tijdje.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-08-2009 9:50 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 augustus 2009 8:39 schreef nuclearwarfare het volgende:
Nou, vroeg opgestaan, geconcludeerd dat het er niet beter op is geworden, en toen maar de huisarts gebeld. 'Het kon écht pas maandag'. Ik geloof er vrij weinig van. Straks even naar de apotheek om te vragen naar een middeltje.


Je kunt ook de huisartsenpost proberen. Zijn een soort reserve voor bijvoorbeeld in het weekend of s'avonds als je eigen huisarts niet bereikbaar is.



compfreak
Usericon van compfreak
Posted 21-08-2009 10:02 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 0:28 schreef ElitE het volgende:
hehe nee maar als het door je oorsmeer komt kun je er beter maar slaolie of olijfolie in doen 5 minuten wachten en klaar. Maar aangezien water en olie niet mengen heb je kans dat het water de toegang tot het oorsmeer blokkeerd nu zou je er zeep bij kunnen gooien maar dan wordt het allemaal iets te culinair.

Maar hoe lang heb je het al? ik heb het ook vaak na het zwemmen soms tot wel uren erna, maar door verdamping knapt het dan en hoor je weer normaal. Een hete staaf in je oor stoppen wil het verdampen nog welleens bevorderen


Lauw water, olie, het maakt niks uit welke je gebruikt.
quote:
De gebruikelijke slaoliebehandeling voorafgaand aan het uitspuiten van oren is overbodig, zo hebben onderzoekers van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) ontdekt. Indruppelen met lauwwarm water kort voor de behandeling is even effectief.

Patiënten met verstopte oren krijgen meestal het advies een of meer avonden voorafgaand aan de behandeling bij de huisarts slaolie in het verstopte oor te laten lopen. De Leidse onderzoekers van de vakgroep huisartsengeneeskunde vroegen een groep patiënten dit drie avonden te doen. Een andere groep deed niets. Tijdens het bezoek aan de huisarts druppelde deze het oor met lauwwarm water, waarna de patiënten verzocht werd een kwartiertje in de wachtkamer plaats te nemen.

Bij beide groepen werden vervolgens de oren uitgespoten. Het resultaat van deze behandeling was in beide groepen gelijk. De groep die pas lauwwarm water kreeg bij de huisarts deed het even goed als de groep die drie avonden met slaolie had gedruppeld.

De gedachte achter de slaolietherapie is dat vettig oorsmeer beter in olie oplost dan in water. Dat blijkt echter niet het geval te zijn. Volgens de onderzoekers bevat oorsmeer kennelijk ook bestanddelen die goed in water oplosbaar zijn.

http://www.refdag.nl/oud/gezo/010925gezo05.html


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2009 11:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee, verrassend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-08-2009 11:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

pfff, die gangen worden toch met vrij veel geweld uitgespoten? Ik werd er iig behoorlijk duizelig van, ghehe..


Dear dirty delightful old drunken old days


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2009 11:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2009 23:47 schreef nuclearwarfare het volgende:
Iemand handige tips om water uit het oor te verwijderen? Ik ben vandaag een paar keer vanaf een vrij hoog object het water in gedoken, sindsdien zit mijn rechteroor dicht. Ik hoor wel dingen, maar het lijkt alsof er een muurtje tussen zit. Het zal wel geen scheurtje in het trommelvlies zijn, aangezien het me lijkt dat dat pijn doet. Pijn heb ik niet, maar irritant is het wel.


Dat gevoel heb ik ook al een aantal weken. Zeer irritant.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2009 11:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

k had 1 keer een propje keukenpapier in mn oor tegen de harde muziek die was blijven zitten. Maar die werd er vrij makkelijk uitgespoten zonder pijn, nouja duizeligheid heb je denk altijd wel, want met dat propje was ik ook al een beetje duizelig hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-08-2009 11:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 11:40 schreef 6sic6 het volgende:
Dat gevoel heb ik ook al een aantal weken. Zeer irritant.


Normaal gezien kun je zoiets eruit schudden, door te 'schudden' aan het tragus (of de tragus, care), terwijl je je hoofd kantelt zodat het water eruit kan lopen.

Ok, dit klinkt belachelijk, maar het helpt in ieder geval wel. Heb het zelf nog een paar keer meegemaakt, enorm irritant in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-08-2009 11:54]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2009 12:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2009 11:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Normaal gezien kun je zoiets eruit schudden, door te 'schudden' aan het tragus (of de tragus, care), terwijl je je hoofd kantelt zodat het water eruit kan lopen.

Ok, dit klinkt belachelijk, maar het helpt in ieder geval wel. Heb het zelf nog een paar keer meegemaakt, enorm irritant in ieder geval.


Ik snap wat je bedoeld, maar ik denk dat dit niet gewoon vocht is. Ik moet toch echt maar eens een afspraak maken bij de huisarts. Heb op deze leeftijd nog niet bepaald zin in een gehoorbeschadiging.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen