|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zat je maar te stangen, joh ! |
|
quote: uhm...ik begrijp even niet wat je bedoelt maar mail me anders even op Koudeschotel@hotmail.com en laat even precies weten wat en hoe je opgemeten wilt hebben dan komt dat wel goed.hoor wel van je. |
|
Yeah !!!!!!!!!!!!!!! Ik ga je mailen ! |
|
quote: k heb de antwoorden al terug gemaild |
|
|
|
En, wie gaan er allemaal naar "The Dave" vanavond ? Ik weet dat Snaack en ik er iig wel heen gaan ! |
|
nea....Ik heb wel betere drummers aan het werk gezien en zon ongeloofelijke teringsuperdrummer is t ook weer niet.Ik ga er niet voor naar rdam |
|
ik! als je komt kan je beter vroeg aanwezig zijn, want het schijnt helemaal vol te zitten vanavond... ik denk dat er behalve drummers ook veel slayer-fans zullen zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ja het was behoorlijk druk en gloeiend heet. voor de rest was het geluid goed en en dave ook8) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelukkig heb ik hem veel kunnen vragen. Die stomme vragen als "hoe is James Hetfield", en "wat vind je van Lars Ulrich" kunnen me gestolen worden. Maar vragen over techniekjes vind ik dan wel weer fijn. Maar die stelde bijna niemand. Ik dus maar wel ! Dat hij linkshandig is had ik trouwens niet verwacht ! |
|
quote: De helft was idd geen drummer. |
|
ik heb lekker een bespeelde drumstok van Dave gevangen [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 21-10-2004 11:00] |
|
quote: twee seconden gebruikt ?!?!? Geen wonder dat hij nooit stokken breekt ! hahaha. |
|
quote: Dat vind ik nou leuk nieuws Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
@ snaack : Dat vel klinkt bij de opname erg goed. Lekker droog ! Speelt ook fijn. Aad was content met de snelheid van de blasts thanx ! Oja, over opnemen, ik kan eigenlijk pas in Januari (waarschijnlijk), maar als jou dat... ehrm....Ik mail je even, iets te veel uitleg voor hier !!!! |
|
Weten jullie toevallig wat een beetje schappelijke prijs is voor een Iron Cobra Twinpedaal? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Judge Paul, ik heb je liefdesmail ontvangen quote: 2e hands? Nieuwe serie 175-200 euro, in goede staat, zou ik een redelijke prijs vinden. |
|
Ja, 2e hands (vergeten erbij te zetten ) Ik zal es even vragen morgen hoe oud dat ding is want hij is dus inderdaad ongeveer tussen de 175 en 200.(ik heb misschien zelfs wat ruimte om af te dingen ) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik ben wel benieuwd naar de IC met die ovale katrollen. Lijkt me wel prettig spelen. En een drumcompjoetert lijkt me ook fijn. Dan kan ik mijn band een keertje zien spelen terwijl ik een biertje pak ! |
|
is dat niet gewoon de powerglide? |
|
yup. |
|
quote: tjah, ik heb ze gekocht en 2 weken erna verkocht. vond t drie keer niks. heb toen Axis gekocht.maarja iedereen vind wat anders fijner dus ik zou zeggen. proberen....is t ok kopen die hap. |
|
mij bevallen ze goed! |
|
Ik krijg 24 november me iron cobra twinpedal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |