|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben bang dat mijn 18" crash beschadigd is Ik zie er niets aan maar hij klinkt "anders".. 350 euro naar de klote. Godverdekankerteringtyfus! |
|
quote: |
|
quote: EXTREEM DUNNE splashes klinken nogal gaaf (Ufip of Masterwork bijv.) maar gaan HELAAS snel stuk zei ik. Heel leuk spul allemaal, en ik gebruik het zelf ook wel, maar het blijft speelgoed Ik ben inderdaad houthakker, en ik krijg er nog betaald voor ook Back to the Baumstrunk |
|
Ik rag al jaren op mijn splashes (Paiste Sound Formula 8" en 12"), zijn nog in perfecte staat. |
|
Hoe zit dat trouwens met dikte? Heb ooit ergens eens gehoord dat dunnere bekkens minder snel scheuren dan dikkere doordat ze flexibeler zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 26-11-2004 15:51] |
|
quote: Probeer maar es een "paper thin crash" of een fatsoenlijke Ufip splash (ook tering dun) jarenlang heel te houden dan weet je het wel. @Snaack: mooi dat je je Sound Formula splashes heel houdt, maar dat zijn dan ook geen dunne bekkens. [Dit bericht is gewijzigd door Tongerloft op 26-11-2004 16:11] Back to the Baumstrunk |
|
zo en dan nu allemaal a la wham - last christmas de snaredrum lekker laag stemmen... |
|
Wham.. Dat is volgens mij een Linndrum Drumcomputer, maar helemaal zeker weet ik het niet Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wham is kut!dat is wel zeker! |
|
quote:dat ligt ook aan t merk,diameter,soort meteriaal,soort productie en ik persoonlijk sla niet alles onder de 16" meteen stuk dus vind ik t oinzin dat het dan meteen speelgoed is.jij bent houthakker,ik drum en we krijgen er allebei verschrikkelijk veel geld voor! |
|
ik krijg nog 5 euro van je man.. Suck my piss |
|
je hebt me nog niet gepijpt! |
|
even voor de duidelijkheid Katablaster : Dat drummen kost me net als jou neem ik aan klauwen met geld maar bij m'n WERK als houthakker is dat andersom... Back to the Baumstrunk |
|
quote: Wham regeert! "Young Guns, Having some fun Crazy ladies keep 'em on the run. Wise guys realize there's danger in emotional ties. See me, single and free No tears, no fears, what I want to be. One, two, take a look at you Death by matrimony!" Touché, pussycat! |
|
quote:Ja drummen is duur maar mijn werk als automonteur maakt mij heel welvarend! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 07-12-2004 9:58] |
|
quote:heej sporty!hoe ken jij de teksten van wham zo goed? Wham!BAH! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 07-12-2004 10:03] |
|
quote: Nou heb je niet zo heel erg veel iq nodig om dit stukje te onthouden, het is engels mar nog steeds het tekstueel niveau van heb je even voor mij... |
|
quote:ze zijn ook allebei gay |
|
dus gays hebben een laag iq? |
|
Nee, de gayheid werd gekoppeld aan het lage tekstueel niveau. Met een laag iq kan je dergelijke teksten nog wel onthouden. Dat werd er gesteld. Touché, pussycat! |
|
quote: blijft er wel een beetje weinig diepgang in je relaties over maarre of even ontopic te komen, heeft iemand een goeie tip voor een bepaalt type/merk drum metronoom? Heb er al een paar bekeken, maar die dingen zijn of erg brak (en goedkoop) of met teveel vibra-licht-flikker-opties (en te duur). Wil hem primair gebruiken om te oefenen, maar misschien moet k ook maar rekening houden met gebruik in een optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 07-12-2004 16:34] |
|
ik heb zo'n heen en weer zwaai ding... Lekker vintage! |
|
Zow, vandeweek m'n drumstelletje overgebracht van een zolder naar de oefenruimte. Vanavond wordt ut ding voor het eerst in een jaar en voor ongeveer de 4e keer in z'n leven bespeeld....ben benieuwd of ie uit elkaar gaat vallen.. edit: enige metronoom die ik ooit gebruikt heb (2 keer tot nog toe) waren gewoon op cd gefikt [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 07-12-2004 16:38] |
|
quote: die heb ik ook nog wel ergens, was ooit voor een piano.. hoor er alleen geen f*ck van als ik zit te drummen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |