|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Koel ADHD, dat moet ik hebben, strakke veerspanning for life, een echte vent (niet dat ik er zo uitzie, maargoed) heeft max veerspanning, of dikke veren quote: Nee, maar zou inderdaad een beetje dieptriest zijn als ik hem nu aan iemand anders zou verkopen... Heb je trouwens al meer info over vrijdag? quote: Zeker weten, jammer alleen dat het tomgeluid live vaak als 1 zoem klinkt bij tomrolls. Er zijn gewoon zoveel geluidsmannen die ECHT weinig snappen hoe drums in metal live moeten klinken. Stel je speelt het patroontje: (h = high tom, m = mid tom, l = low tow, b= bassdrum, s = snare) ss bb hh bb mm bb ll Dan hoor je live vaak telkens 2 bassdrum clicks, en dan wat vaag (te zacht in de mix staand) tom geblubber/zoem ertussen. Zelfde als op sommige Cryptopsy albums, bassdrums die superkort klinken met veel attack/click, toms precies tegenovergesteld, lange sustain (doorklank) en weinig click/attack. Als Flo dan iets speelt als ssss bb hhhh bb mm bb mmmm dan hoor je wat gezoem met telkens 2 clickjes ertussen, dan mis je echt de bedoeling van de drummer. Dat hebben ze bij producties als die van Dream Theater of Arch Enemy etc. beter aangepakt. [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 06-04-2005 1:16] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: Idd, dat zijn dus volledig akoestische opnames Maar de gemiddelde concertzaal verkloot je drumgeluid behoorlijk. Zalen waar ik wel heb gehoord dat ik goed drumgeluid had waren oa. W2, Unitas, Tagrijn, Manifesto, P60, Witte Theater, Bosuil, de Hoeve, Patronaat en uiteraard de grote festivals. Maar de kleine zalen hebben veelal natuurlijk niet de middelen om goed geluid te verzorgen... The Glorious Dead! |
|
skip:ik moet vrijdag acht uur in tilburg zijn,ik bel u wel overdag hoelaat dat precies wordt |
|
ben weer die hard rudimentals aan het oefenen om de soepelheid en coordinatie in de polsen terug te krijgen, sinds dat ik beide polsen gebroken had is dat echt bizar achteruit gegaan, ik kan geen normale fill meer spelen op die toms iemand nog tips om die control sneller terug te krijgen? |
|
Ja, op normale vellen oefenen Vordert het trouwens met je e-kitje? [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 06-04-2005 11:30] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: koop een kleine trom etude boekje... Is ok nog eens goed voor je noten lezen... |
|
quote: ik wacht op mn ddrums nu... en op DFHS verder mja, ik moet echt enorm wennen aan die gaasvellen, mn DB snelheid is enorm ingezakt, normaal speelde ik half met been half enkel, maar nu gaat dat dus niet, ik krijg geen controle over mn enkels |
|
Ben ook bezig met DHFS download, bedankt voor de torrents, gaat alleen niet zo snel 5 tot 25KB/s maar beter dan niks! [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 06-04-2005 12:06] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
Aangeboden Zwart drumstel 'Pearl Prestige': * snare drum * bass drum (incl. enkel Pearl pedaal) * high tom, mid tom, floor tom * 2x 14" hi-hat bekkens * 1x 14" crash bekken * 1x 16" crash bekken * 1x 18" ride bekken * 1x 18" china bekken * stoffen bekkentas * hardcase bekkentas Zowel snare drum als de bekkens incl. standaards. Zeer degelijk drumstel, enkele jaren oud en ziet er nog perfect uit. Alleen voor serieuze interesse mailen naar adres in profiel. Edit: Op de china na (merkloos), zijn alle bekkens van het merk Sabian. [Dit bericht is gewijzigd door Von der ecke op 06-04-2005 14:03] |
|
wat voor merk bekkens? |
|
Op de china na, zijn alle bekkens van het merk Sabian. |
|
en die china? welke serie enzo? |
|
Geen idee, staat niks bij. Gewoon zo'n degelijke goedkope china die erg lekker klinkt. |
|
hij bedoelt welke serie die sabian bekkens zijn |
|
zojuist binnengekregen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ha, de vruk. Werkt zo n ding echt? K vind t net zo n Blokker extensie The Glorious Dead! |
|
Het werkt wel, maar ik vind het onzin. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik moet t nog zien... maar ik kwam m tegen en kon t niet laten um te kopen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wat is de prijs van die dingen? Je kunt trouwens ook heel-toe spelen zonder je hiel te gebruiken waardoor je zoieso geen longboards/extensie nodig hebt, maargoed [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 08-04-2005 19:18] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
40 - nieuw In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ok. Yo Michiel, was lache gister, jammer dat er niet zoveel mensen kwamen opdagen / dat ze zo tam waren, nieteens een mini-pit, dat hebben ze zelf in TMT in Roosendaal. Volgende week zal het vast wat drukker zijn bij Prostitute. P.S.: Je vriendin mag er ook wezen [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 09-04-2005 13:03] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
quote: Goeie deal, op de site van VRUK staat dat ze 95 dollar kosten! |
|
Schandalig veel eigenlijk, vraag me af hoeveel winst ze op die dingen maken. Hoeveel winst ze uberhaupt op pedalen en drums en muziekinstrumenten in het algemeen maken. Volgens mij is de kostprijs van bassdrumpedalen meer dan 3x zo laag als de verkoopprijs. Fabrikant -> leverancier/importeur -> detaillist, volgens mij zit er echt een dikke winstmarge tussen die schakels, maarja, we moeten het er mee doen [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 09-04-2005 14:37] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
Bij de importeur zit idd vaak een onevenredig grote winstmarge. Direct uit het buitenland bestellen is veelal een betere optie. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |