|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tip koop ahead m2 's die zijn niet licht sterker nog er wordt aangeraden om ze alleen op kevlar marching vellen te gebruiken |
|
over zware stokken... Ik gebruik afhankelijk van de drumsituatie, vic firth rute vic firth 5bn,2b,american classic metal(de langste en zwaarste stokken die ik heb gezien...) oja en heel af en toe, vic firth swizzle sd12 |
|
die vic firth metal stokken heb ik ook een hele tijd gehad ,maar door andere techniek ben ik andere stokken gaan gebruiken maar als ik alleen snare gebruik wil ik nog wel eens dikkere stokken pakken die stokken waren vroegah trouwens de tommy lee signature stokken |
|
Ik gebruik meestal 2B (Vic Firth), soms 5A (Agner), en heel af en toe 7A (Hayman, roffelt lekker) En ik heb ook nog brushes, maar daar kan en doe ik niks mee. Suck on this |
|
Ik speel met Promark 747 rock stokken. Ik overweeg trouwens een Pearl Masterworks aan te gaan schaffen. Het prijsverschil tussen een Masters en een Masterworks is kleiner dan ik gedacht had. |
|
zo.. flink gespaard zeker |
|
Even een ander vraagje: heeft er iemand triggers van Roland, en zo ja, wat heb je ervoor betaald. Bij de feedback zijn ze momenteel in "de aanbieding" voor 79 euro (kick, snare) en 59 (tom). Is dat goedkoop. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Bank overvallen |
|
zeg snaack kan jij me helben met nog een overval dan Ik wil namelijk een drumframe en heb niet zo'n zin om te sparen |
|
voor een percentage van de winst wil ik je best helpen |
|
welke bank stel je voor? |
|
Ik drum met Balbex 5B sticks. Vroeger waren dat 7A, maar ik ben sinds kort overgestapt naar 5B, omdat die lekkerder in de hand liggen bij het stevigere drumwerk. All the posers: leave the hall! |
|
gaan ook iets minder snel kapot neem ik aan....7a is wel erg dun |
|
quote: heeft er weinig mee te maken, 8d's zijn bijna net zo dun maar van een zwaardere (en dus steviger) houtsoort gemaakt, maar gaan zeker 3 keer zo lang mee (bij een simpele houthakker als ik tenminste) |
|
Ik heb welleens gehoord van aluminium stokken, niet goed voor je vellen. Maar die rimshots en clicks moeten wel lekker klinken denk ik... |
|
quote: Die gebruik ik normaal maar ze zijn een beetje moeilijk te krijgen : ahead 2b om het aluminium zit trouwens een plastic cover die je kan vervangen dat is beter voor je bekkens en geluid en de levensduur van de stokken ze zijn wel erg duur 47.50 euro per paar maar gaan wel 10x zolang mee als hout ik switch alleen af en toe naar vater5b's als ze geen ahead hebben qua geluid maakt het niet veel uit alleen cliks klinken anders Ik vind het heerlijk spelen |
|
en ze zijn ook gewoon goed voor je vellen en beter voor je bekkens omdat je bekkens mooi schoon blijven |
|
quote: Worden ze met hout dan vies? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Waar kun je die dingetjes kopen? Ik wil ze wel eens uitproberen... |
|
Ik denk bij de Albert Hein |
|
quote: Nietes!!! Ik werk bij de Albert Heijn dan had ik het wel geweten... Laat maar ik ga wel een keertje kijken bij Steenbeek |
|
quote:Dude .. al opnames? |
|
quote: Nope.. Ik ben bezig met het sequencen van de drums maar dat is $%^$%^ veel werk. |
|
Scheisse! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |