|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
razend hip inderdaad! maar vanwaar je vraag over blote voeten/sokken?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik zag laatst een drummer op een concert(outburst/textures) met blote voeten drummen, en ik had zelf mijn schoenen uit, dus uit pure interresse... |
|
Ik heb een tijdje op sokken gedrumt maar dat is best wel kut --> geen grip en geen geen bescherming van de wreef als de bassdrumkloppers terugstuiteren Geef mij maar skateschoenen. Grip en bescherming |
|
Ik drum altijd zonder schoenen. Ik heb dan meer controle over de pedalen. Is voor het lompe werk niet zo belangrijk, maar het meer gedetailleerde werk lukt alleen zonder schoenen dus. Signature |
|
Ik heb wel eens op blote voeten en op sokken gespeeld, en ik vond het allebei erg klote.. Ik heb een tijdje terug lichte schoenen gekocht met redelijk rigide en smalle zolen. Zijn van die instappers met elastische bovenkant dus passen precies om je voet, werkt perfect. edit: bij de zwaardere stukken zweten mijn voeten ook nogal, dus dan heb ik helemaal geen grip meer; vandaar [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-12-2004 14:35] |
|
Eigenlijk drum ik al jaren met kistjes. Maar momenteel naar iets anders op zoek. En het moet idd goed om je voet passen ! |
|
gebruik een paar afgetrapte semi-sportschoenen. Daarvoor met kisten, lukte het powersliden niet zo lekker maar wel weer een lekker zware aanslag |
|
Ik drumde eerst altijd met Kistjes, daarna een aantal jaar met Adidasjes en nu met Air Maxjes (Ja, ik ben er ook steeds meer als gabber uit gaan zien ). Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: jadat heb ik ook wel eens gedacht met je mooie muts, maar aangezien je naar metal luistert valt het allemaal wel weer wat mee. en ja ik drum altijd met sokken dan heb je lekker controle over het pedaal en je hoeft al dat gewicht niet mee te slepen. |
|
quote: Yeah!! Same here, heb dunne schroeven achterop mijn twinpedaal zitten, dus als ik met sokken drum dan zijn mijn hele voeten blauw.. Autsj En skateschoenen heerschen de pan uit.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
drummers! CHD zit weer zonder!!! iemand interesse? Anders ben ik bang dat de aankomende plaat met drumcomputer moet worden opgenomen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog steeds te ver weg voor mij. Sorry. Kunnen jullie niet naar de randstad verhuizen |
|
klote is dat he, godver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
waar repeteren jullie? |
|
nog steeds in doetinchem Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
150km enkele reis. Dat is me echt te gortig, zelfs als ik een auto zou hebben. |
|
is begrijpelijk, ik zou het zelf ook niet doen idd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: meel |
|
en meel terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit met wat voor schoeisel ik drum. Drum zowel met (sport)schoenen als op sokken. Ook met slippers, pantoffels, enz. Bij de band of een optreden wel gewoon schoenen aan. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ik wil jullie misschien anders wel tijdelijk uit de brand helpen. |
|
quote: Wou dat ik goed genoeg was.. Kom uit Varsseveld, dus zou ideaal zijn! Alleen zijn mijn blast- en DB speeds niet toereikend hoog Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:bedoel je opnames? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:de samples van onze site zijn trouwens niet geheel representatief meer... de versnelling ligt een fors stuk hoger tegenwoordig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |