|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Snijden doe je geloof ik met een mes, maar dat zou ik toch echt even navragen. Moeten we ook nog even uitleggen hoe je het vel der af schroeft? Back to the Baumstrunk |
|
quote: Goh, ik dacht al dat me blikopener is bot geworden... Als je misschien iets van je kostbare tijd in dit vluchtige leven wilt gebruiken om mij verder op weg te helpen... |
|
Net een Zildjian Rock Crash gekocht voor 50 cent (zit een schuurtje in)... Hoe krijgen sommige mensen het voor mekaar om bekkens verrot te slaan eingelijk Is mij nog nooit gelukt en ik sla toch niet zo zachtjes (dacht ik ) |
|
quote: IK? vluchtig leven? euh, op die 50% werklozen hier na het minst vluchtige bestaan van iedereen, maar dat terzijde. Tis meer dat ik een vervent voorstander ben van zelf aanprutsen en ik had dan ook graag gehoord dat je inderdaad een gat had gemaakt met een blikopener en voor die 10 Euri een rolletje Duct-tape ipv. een gat ring had gehaald, maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Je drumt iig. Back to the Baumstrunk |
|
quote:Ik heb ook mijn 18" moeten vervangen want er zaten 2 scheurtjes in. Ik heb hem wel zeker 6 jaar gehad, misschien wel langer. dus kan altijd gebeuren |
|
uhm.....van dat schoonmaakspul halen van meinl ofzo en geregeld je bekkens schoonmaken. |
|
Kreeg bij mijn drumkit een Zildjian ZBT 16" Crash, maar met 3 maanden zat de eerste scheur dr al in Ik heb nu een 15" en een 16" Stagg regular series crash, NIET kapot te krijgen!! Klinken lekker trashy, en kosten (in verhouding) geen drol.. Geloof 35 en 40 euro! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
mss ligt het er ook aan of je "toevallig" een goed of minder goed bekken gemaakt bekken heb gekocht... hopelijk houd de rest van m'n bekkens het nog wel even uit ivm financien anders is Stagg ook nog wel een idee |
|
ik wil sowiewso wel die stagg black metal series kopen... en dan ebony pinstripe, past mooi bij mijn zwart beklede kit... |
|
Nou gaatje zit erin, maar mooi perfect rond is anders... |
|
ik vind stagg wel het meest verrot klinkende bekkenmerk wat er is en je slaat t binnen een half uur stuk.nou heb ik die blackmetal series nog niet gehoord.als je een bekken snel stukslaat is dat omdat je of verkeerd slaat of je hebt je vleugelmoertje veel te strak gedraaid maar stagg gaat sowieso meteen stuk. |
|
Toevallig vorig jaar een nieuwe crash gekocht, omdat de vorige na ongeveer 15 jaar begon te scheuren. Een paar jaar geleden mijn Hi-Hats vervangen, omdat deze scheurden. Ik had een goedkope Pearl HH, maar nu een Zildjian 13" Dyno beat. Een wereld van verschil in geluid en kwaliteit. Mijn overige bekkens zijn nu ongeveer 16 jaar oud en ze mankeren nog niets. Nu heb ik ook een 14" en 18" Zildjian Z Power Crash en die zijn zo dik, gewoonweg onverwoestbaar. Goed je standaards controleren en niet je bekkens rechtstreeks op een metalen pin monteren (altijd een rubber buisje er overheen en goede vilten dragers), dan kan er in principe weinig mis mee gaan. |
|
*drummode* BOEM tish BOEM BOEM tish roffel*drummode* |
|
quote: En dat moet er voor zorgen dat je bekkens minder snel stuk gaan? Geloof er geen snars van. Bekkens goed vervoeren, nooit ergens op z´n rand neerzetten, en als je drumt niet te recht en niet te strak vastzetten: Meer kun je niet doen volgens mij. Pech hebben kan altijd, maar met Stagg ed vraag je idd. om problemen. Klotezooi is dat, ik liever 2 goede bekkens dan 6 (stoere zwarte ) Stagg blikjes Back to the Baumstrunk |
|
Njah, ik ros al 2 jaar met grof geweld op 2 Stagg's, staan nog aardig recht ook nog, en geen scheurtje of niks te bekennen! Dus dat je ze meteen kapot slaat is onzin.. De klank moet je van houden, ik vind het persoonlijk wel lekker! Trashy! En daar komt bij dat als ik 2 weetikveelwatvoor bekkens wil kopen dat ik dan 400 pleuro kwijt ben.., En voor deze 2 75.. Verschil moet er wezen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: THRASHY! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: of niet voldoende vlak opgehangen (maar dat weten de meesten luyden wel denk ik ) |
|
quote:paiste,zildjian,sabian enz allemaal ok.san koop ik een stagg splash omdat hij maar 15 euro is en viola!meteen stuk.kutrommel. |
|
helemaal mee eens katablaster. En idd zildjian z custom rock crash is ongeveer onverwoestbaar maar toch heb ik liever een medium. |
|
Met splashes ligt het hele verhaal dan ook wel even net wat anders. Dunne splashes klinken erg splashy (Ufip splashes in heb bijzonder) maar je ragt ze binnen de kortste keren aan gort. Of ze nou duur of goedkoop zijn maakt dan geen donder uit. Een bekken noem je iets wat groter is dan 16", daaronder is het speelgoed. Back to the Baumstrunk |
|
oh ik heb al ongeveer 4 jaar een tweedehands 10" Zildjian A custom splash die niet kapot te krijgen is. |
|
"I am reborn once more - SPLASH" klinkt iig nog erg goed!! ...jammer dat dat van die kwaliteit niet altijd van je Axis te zeggen is ... Bruce Banner |
|
quote:nah!jij beweert dat splashes altijd snel stuk gaan?ja als je er met een moker op slaat ja.en alles onder de 16'' is speelgoed?!jij bent geen drummer!een houthakker. [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 25-11-2004 10:05] |
|
Yeah, you tell 'em, Michiel! *Jerry, jerry, jerry, jerry, jerry...* Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |