|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehehehe, veel speelplezier dan morgen! En leg mij ook eens uit hoe je RRLRRL bassdrums speelt |
|
quote: Jou leg ik het zeker uit als het werkt, maar dat moet ik eerst dus nog even testen. Wanneer komen jullie (any bedoel ik dus) nou een keer ?!? Ik heb een truukje ontdekt waarmee het drumgeluid een stuk beter in de mix gelegd kan worden !!!!! Net de Blastcorps cd afgemixt, dit is de eerste productie waar ik echt tevreden over ben ! Brute ceedee is dat geworden trouwens. Toep van Putrefied op drums, knalt er fiks op los. Wim heeft de gitaarsolo's ingespeeld, en ik zelf ook een paar. Lachen... [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 06-02-2005 18:08] |
|
quote: is het eindelijk gelukt om ze te maken? |
|
Nee, nog niet helemaal, dwz, ik heb er nog geen hefbomen op zitten, maar het werkt op zich ook prima met katrollen. Daarnaast zijn de voetplaten nog van hout, ik moet er nog even over nadenken hoe ik ze van aluminium ga maken. Ik moet nog even de perfecte vorm ervan bedenken. Ik zat eraan te denken om ze bij het scharnier wat smaller te maken, en verder naar de as toe wat breder. Maar da's een maandenplan, dat komt nog wel.... |
|
Hehe, wiet of niet. Die blastcorps plaat heerscht inderdaad, paulus! |
|
hoe oefenen jullie eigenlijk met zo'n metronoom, heb die er wel opzitten, maar ik snap niet wat je daar mee zou moeten doen. |
|
dat is een indicatie om altijd strak/in de maat te spelen.ook mooi hulpmiddiltje bij fraseren |
|
Ja, dat doe je om strak te spelen, en dan kun je ook de snelheid bepalen..maar zelf bij de snelste stand is het nog te doen met 1 hand. Vandaar dat mijn vraag was, wat moet je er dan mee doen |
|
Je metronoom geeft niet de beat aan maar het tempo. Het is slechts de leidraad. Touché, pussycat! |
|
Je hoeft toch niet per metronoonknal een stroke te stroken?dan doe je er 4 per klap of 2 of 3 of 6.nog leuker,5 of 7 of 9.Of een combinatie met verschillende poten. |
|
Dan vind ik het nog kut. Wel een nadeel, dat je met die one-hand roll, die kan ikniet doen omdat ik een electronisch drumstel heb, dan kun je die rim niet laten stuiteren, die hoor je namelijk alleen als je er op slaat |
|
tjek mijn post met link naar mp3 een blad terug.. das op een electr drumstel gedaan... dat kan dus echt wel! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: je gebruikt de rim alleen om je drumstok te laten stuiteren. de rim zelf hoef je niet te horen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: bwahaha e-drums!!! |
|
Reageer dan niet.... Edit: Dan nog liever een e-drumstel als een drumstel die klinkt als een stel koekblikken als dit: http://www.it.fnt.hvu.nl/~ajongeneel/meppenmeteenhand.wav E-Chulo: Ah oke, thanks. Zal het dan maar even gaan proberen. Eerst even dat vorige blad lezen, hoe dat ik elkaar zit.. [Dit bericht is gewijzigd door Ringworm op 09-02-2005 13:41] |
|
quote: Zegt meer over de kwaliteit van mijn microfoon dan over mijn snare... |
|
ja, en overdag is het kouder dan buiten Maar ik ben nu wat video's tegengekomen over die one hand roll. Veel oefenen dus. |
|
quote: bron: http://www.worldsfastestdrummer.com/previous/NAMM/winter05/winternamm05.htm |
|
hmmm, dat zijn 20 slagen per seconde..... Zou Flo dat kunnen >?!?!?! |
|
nee, mike mangini is de man! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
heeft er iemand ergens in een vergeten hoekje misschien nog een dtx cymbal pad (of een gewone) in ruil voor drie 6kantige e-drum pads foto op aanvraag mail: kljsdflbdsc <et> weltbrand.cjb.net In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: mag ik vragen wat iedereen zo geweldig aan flo mounier vind?ik stoor me vaak aan zijn volumeverschillen |
|
Ik ook En ik vind 'm ook soms wat slordig.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Is er een keer een death metal drummer die geen triggers gebruikt... Hij is misschien soms wat slordig, maar heeft wel een eigen "sound". En dat hebben er maar weinig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |