|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik speel gitaar |
|
quote: in dat geval kun je beter drummer zijn idd |
|
Nou .. zo'n bassdrum is best fiks ... |
|
quote: Is dat zo, loopt moeilijk hoor met een complete kit in je aars "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
precies, voel je tenminste wat |
|
quote: Ik haal ze bij feedback rotterdam ,maar zodra ik de importeur ervan weet bestel ik ze bij tierolff want die is van een kennis van mij en dat scheelt een berg geld |
|
En vanavond mag ik weer achter mijn kit plaats nemen, de oefenruimtes zijn nml. weer open.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit... ...wordt mijn nieuwe drumset! Alleen is dit plaatje de 10-12-14 uitvoering. Ik heb de 12-13-16 uitvoering besteld, waar een houten snaredrum bijzit (14") en een 22" bij 18" (!!) bassdrum. Daar heb ik nog een 10" tom bijbesteld om erbij te hangen. Foto's van het lieverdje als hij volledig opgesteld staat (incl. cymbals) in oefenhok of studio volgen!! PS: Dit is de nieuwe Tama Rockstar Custom EFX, in de kleur Dark Blue Abalon. Drummer nodig? |
|
Ik heb deze rockstar gewoon in zwart maar, ik zou de rockstar custom efx wel in de verchroomde versie hebben |
|
In die Rock Chrome kleur? Hmmm, ik vond deze toch mooier. En dat Snow White Pearl doet me al helemaal niks. Nee, deze komt als het goed is deze week binnen en zal dan uitgebreid geliefkoost worden. Blauw-parelmoer is weer eens wat anders! En het rockt!!! Drummer nodig? |
|
quote:Smaken verschillen maar toch... Deze is ook mooi! |
|
Audiophile, thanx!! Wacht maar totdat je de foto's ziet als hij helemaal staat opgesteld, inclusief cymbals en 10" tom en met de bronzigste man van de wereld erachter, zwetend en rossend... Ghehehe... Drummer nodig? |
|
ik heb m'n keuze gemaakt pearl export [zwart met zwarte hardware] met alleen maar wit gecoate evans vellen maten 22 ' bass 12 of 13 ' rack tom en een 14 + 16 tom ernaast Zildjian bekkens in iedergeval een Z megabell ride of power ride en Z mastersound hi hat voor de rest moet ik nog even nadenken en luisteren 2 snares 1 maal ultracast 14x 6.5 en waarschijnlijk een freefloat maple 14x3.5 en alles waarschijnlijk in een drumframe dus dat wordt flink sparen |
|
Als je toch flink moet sparen, waarom kies je dan voor een Export? Touché, pussycat! |
|
Ik heb ook een tijd met die ahead dingen gespeeld, omdat ik twee sets Vic Firth 2b stokken per 4 x oefenen toch wel duur vond worden... Maar ik sloeg die ahead dingen op den duur ook helemaal aan gort, met name rimshots zijn fataal. Destijds was de import niet zo best, en betaalde je net zo veel voor die hulzen als voor gewone houten stokken. De keuze was toen voor mij snel gemaakt. Ik speel tegenwoordig met Vic Firth M2. Lekker stevig (iets lomper dan 2b), en stevige ronde houten tips. Lekker duidelijk geluid. Nylon tips sla ik trouwens sneller kapot dan houten, waarom weet ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 25-08-2004 15:22] |
|
Nylon tips heb ik ook maar 1 keer gebruikt, binnen de kortste keren liggen ze eraf |
|
quote: En waarom per se nieuw ? Kijk eens op www.marktplaats.nl , genoeg gave sets voor weinig. Van nieuwe drumkits vervang je over het algemeen toch ook meteen de vellen ?!? Er staat momenteel ook een axis pedaal te koop. |
|
Sloeg ook altijd met 3x oefenen mn stokken kapot.., Heb nu Pro-Mark Rock 747 stokken, zijn echt super!! Niet van die lomp dikke stokken, wel oersterk... Wil niks anders meer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik vind lomp en dik wel fijn. Dan hoef ik me niet zo te concentreren op het vasthouden van de stokken. |
|
quote: Same here!! Superstokken!! |
|
Ik wil een endorsement deal. |
|
Ja, ik ook wel Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik wil net zo'n kit als dat Terry Bozzio heeft. Hij heeft er gewoon drie. |
|
Misschien gebruikt ie z'n derde been ook wel bij het drummen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |