|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwoehahahaha!! Ik had afgelopen weekend ineens de one-hand roll door Nu zo lang oefenen tot ik hem ook in mijn spel kan integreren hehehe |
|
Ik dacht dat jij al zo'n prof was? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: oa. |
|
quote: Ik snap alle drumpartijen wel, maar bij mij komt het er ook niet allemaal uit [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-12-2004 19:54] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik kan het hier wel uit proberen te leggen maar het is makkelijker als ik het je laat zien denk ik. Goed, toch een poging: Het gaat het makkelijkst als je de stok met je strong hand met de toppen van je vingers op 2/3 van de stok vastpakt. Nu "druk" je de stok als het ware tegelijkertijd met de tip tegen het midden van het vel en met de schacht van de stok tegen de binnenkant van de rim, dit doe je in een vloeiende beweging vanuit je onderarm naar beneden toe. Als je het goed hebt gedaan "scharniert" de stok bij de opwaartse beweging weer tegen je vel aan. Op deze manier heb ik de feel te pakken gekregen, ik ben nu aan het oefenen met matched grip de 1 had roll te spelen en dat gaat al aardig. quote: Die double komt er bij mij ook niet uit maar goed, ik kan dan ook nog geen doubles/ powerslides spelen. Pas als dat lukt kan ik proberen zo'n 16en triolen patroon te spelen I guess.. Het is zinloos het patroon RRL RRL met singles te spelen.. Nog een leuke, mega irritante, buitengewoon frustrerende en zinloze oefening (en vrij bekend neem ik aan..) Paradiddles spelen met de voeten. Tandenknarsen verzekerd |
|
quote:meer dus, specificeer je nader. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Snaack > Okay ik vat hem. Ik ben mijn drumkit alweer aan het opbouwen, dus ik ga het zometeen maar weer es proberen ! @ Barabas > hahaha. @ Spectre > Optreden doe ik ook graag, maar iedere week oefenen niet.... ik mail je dus wel even als je emailadres in je profiel staat. |
|
mail terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En, lukt het een beetje? |
|
the onehand roll geprobeerd, zit vooruitgang in, vandaag weer oefenen. Alleen kan ik het nog niet in mijn spel kwijt, uiteraard.... |
|
Ik heb een udu, weet iemand hoe je zo'n ding moet bespelen? |
|
laat maar ik weet het al, is er niet ergens een percussie topic ofzo? |
|
nog drummers hier die bij het machtige Control Human Delete op de drumkruk willen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
details? |
|
quote: chd is een experimentele (black) metal band uit doetinchem daar oefenen we ook op vrijdagavonden! een cd uit, momenteel aan het werk voor de opvolger! voor info www.controlhumandelete.com maar als je interesse hebt moet je even melen voor meer details! void@controlhumandelete.com the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
juist ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ook niet, uiteraard, hehehehe Maar het is wel een leuk trucje En áls het lukt om het in mijn spel te integreren kan ik echt wacky shit drummen! Oefenen dus, tot je er bij neervalt |
|
quote:al gereageert? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
neuh te druk... en ik weet niet of mijn kwaliteiten van toereikende aard zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 03-01-2005 20:07] |
|
a ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vandaag een paar pearlbeaters van kunstof gehaald, gaat een stuk sneller.... of eigenlijk, het gaat wat makkelijker ! Onlangs ook geëxperimenteerd met een langer voetblad, werkt inderdaad beter ! Nu maar een paar maken van aluminium, ipv multiplex. Ook vandaag een optimount systeempje gekocht voor mijn 14" tom.... alleen pastte hij niet toen ik thuiskwam. grrrr. Ik raak ook eindelijk gewend aan mijn nieuwe setup van 8,10,12,13,14,16 toms. De "Nicko" rolls komen er eindelijk een beetje uit. btw > check die drummer van Opeth eens, die kerel drumt erg vet ! Hoe dan ook, die onehandroll lukt me nog steeds niet echt, maar ik ben nu eindelijk wel op het punt dat ik de offroll techniek in de blastbeats kan verwerken I Rule ! Ook de dubbele rechterbasstrappen kan ik nu zoals Dave Lombardo bij Slayer altijd in de thrashbeats doet. |
|
quote: Vet, zeg! Oud Vuil. |
|
Wat zijn thrashbeats? ( Noem even een stukje uit een Slayer nummer ofzo, dan krijg ik er een beeld bij ) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: K heb nog wel 2 Axis longboards voor je in de aanbieding! ff mele.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |