|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: yes, ik heb mijn adres er niet opgezet. Er zat toch voldoende porto op ? |
|
Aan de drummers die net als ik veel hebben opgestoken van de enige echte thrash metal drum goeroe, maar nog steeds meer willen leren hoe je slayer moet drummen > Woensdag 20 oktober drumclinic Dave Lombardo in Feedback te Rotjeknor !!!!!! Ik heb twee kaartjes gereserveerd check www.feedback.nl |
|
quote:Hhehe jazeker, maar ik kroijg nogal vaak cd's in de post, dus ik twijfelde ff van wie deze was |
|
Ik hoop dat je het wat vindt. Het is nogal kaal, zo zonder zang, extra partijen, basgitaar, enz. Het moet ook nog wel fiks ingekort worden, en de volgorde is waarschijnlijk ook niet op z'n best. En er is nog een nummer in de maak. Drums zijn er wel (120 minuten aan materiaal...), maar er zijn nog niet genoeg gitaarriffs. |
|
quote: Ik ben nu ook lid, prima forum, maar ik heb de maten van de longboards daar niet kunnen vinden.... Is jouw Direct Drive fixed, of is hij verstelbaar ? Ik zag dat de hefboom 90 graden op de klopper zit (bij sommige axis pedalen is dat tegelijkertijd de houder van de klopper), maar ik wil graag weten hoeveel mm de klopper van de as af zit, en hoeveel mm het scharnier van de directdrive asje van de as af zit. Als je nog begrijpt wat ik bedoel.... |
|
Oja, die axis veren zijn nog niet binnen. Is alweer drie weken geleden dat ik ze besteld had... Ik dacht dat het Axis materiaal snel binnen zou zijn... |
|
quote: Zitten er goede stukken tussen, in ieder geval erg divers .. Inkorten hoeft niet voor mij Nog een paar keer goed naar luisteren, kijken of ik ideën krijg om er wat bij te doen, en kijken of dat mijns inziens ook wat toevoegt ... |
|
quote: Ik zie het niet op de site hoor... edit:Al gevonden, tof!!! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 06-10-2004 13:57] |
|
Yep, komt goed uit. Effe inspiratie opdoen voor de promo opname met No Face Slave, het daaropvolgende weekend ! |
|
HEERSCHEND! Hier ga ik zeker bij zijn |
|
Ik ben al eens geweest bij zo'n clinic van Dave Lombardo. Was zwaar heersend, die gozer kan ook nog eens leuk vertellen, hehehe. Ik heb hem na afloop een hand gegeven. Oud Vuil. |
|
quote: Groupie |
|
quote: Iedereen vroeg om een handtekenning, ik wou gewoon de hand schudden van de man, die op Hell awaits de drumstokken beroerde. Oud Vuil. |
|
quote: He's a fucking legend!! |
|
quote: AB-SO-LUUT!!! Oud Vuil. |
|
Fuck... All the way in Rotterdam! Wil supergraag gaan, maar ik kom uit de Achterhoek, is nogal eindje reizen Nog maar eens even kijken hoe ik dat ga doen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja die Axis importeur (dick visser) is niet echt snel ik hem de ook een paar op gebeld toen het allemaal zo langzaam ging maar dat vond hij niet zo leuk. dus dat je lang moet wachten betekent waarschijnlijk dat het nog uit amerika moet komen. |
|
quote: Ik ben er aanwezig! |
|
En terecht . |
|
quote: ik ook! het schijnt dat zijn clinics altijd erg onderhoudend zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: En terecht . |
|
quote: ... en "South of Heaven" en "Seasons in the Abyss." Maar goed, da's dan weer mijn smaak. Touché, pussycat! |
|
Hoezo ? Het heeft toch niet met iemands smaak te maken dat dave die platen ook ingedrumd heeft ? [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 07-10-2004 12:33] |
|
Dat van "smaak" sloeg op het " "-gedeelte van mijn post, hè? Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |