|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Werd als eerste eigenlijk toegepast, omdat de triggers destijds nog niet dermate goed klonken om "solo" te gebruiken. |
|
quote: oh onehandroll? Ja volgens mij is dat wel lastiger maar ja, niet echt geprobeerd www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Netjes, nog niet echt strak nee, maar wel mooi tempo. Maar dit is toch niet wat je hebt bereikt met 4 dagen oefenen? Zal al wel iets langer zijn denk ik zo.. |
|
nee vier dagen elke dag een minuut of 10.. tjek de datum t was echt ook gepost 4 dagen nadat ik t instructie filmpje doorkreeg... ps t lukt me overgens nog niet echt lekker om t in een ritme erbij te spelen, maar dat heb ik ook echt nog maar amper geoefend... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Je bent goed bezig kerel! Werkgelegenheid wordt bij deze gecreerd! |
|
quote:zeldzame polsen heb jij dan |
|
quote: Je gebruikt je polsen dan ook niet met die techniek. Maar ik moet hem nog steeds leren toepassen op linkerhand, traditionele techniek. Iemadn suggesties? Ik heb al geprobeerd mijn snare 45° schuin te zetten(net als tamboers als kleine troms hangen) maar het werkt niet. |
|
idd je gebruikt je polsen juist niet... je moet eerst effe weten wat t is, die one hand roll.. voordat je erover oordelen kunt ik kan er met links overgens geen reet van! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Klopt, ik was vergeten dat de one-hand roll iets anders was als dat ik bedoelde...foutje |
|
quote: Excuses! Op je knieën en smeken om genade! tssss |
|
Maar ik bedoelde eigelijk de gewonen blastbeat...met de finger-control, wou al zeggen, als je dat binnen 4 dagen op die snelheid onder controle hebt |
|
Weet niet of ie al eens gepost is, maar: www.freewebs.com/jezenthomas/Johnny Rabb - One handed roll.wmv Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: even http voor geknald, dan doet de link het! |
|
Woops Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
eh nee finger control kannik een beetje... en niet op die snelheid... maar ik ben verder dan ook knap waardeloos.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wh000h000 16en blasten met de 1 hand roll begint er een beetje in te komen! De 1 hand roll gaat sowieso wel lekker, met beide handen. Ik heb alleen problemen met het volume, het blijft vrij zacht... Omdat je een veel kleinere afstand aflegt als bij een normale slag zal je nooit het volume van een normale slag kunnen halen. Desondanks, erg cool trucje! |
|
ik had mn mond moeten houden... nu kan strax iedereen t hahaha In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: yep, bij mij zijn de singlehanded rolls ook erg zacht, hoe sneller die gaat, deste zachter hij klinkt Naja binnenkort komen mn Ddrums binnen, zal me benieuwen hoe extreem dat gaat klinken dan met snare op full blast volume |
|
quote: Speel jij links met traditionele houding? |
|
Zo,afgelopen weekend de nieuwe Prostitute Disfigurement ingebeukt.weer een cd'tje op mn cv'tje. |
|
quote: Ah, netjes ! |
|
quote: Nee, uitsluitend matched grip.. |
|
quote: Sletje. Touché, pussycat! |
|
Nou, iets na twee uur s'nachts, opeens een ingeving hoe ik met die axis pedalen moet spelen, wat het nut van de VRUK is, en hoe je supersnel rrlrrlrrlrr op je bassdrums moet trappen.... Komt door de wiet..... Jammer dat het nu te laat is om nog even te drummen.... Maar dat wordt morgen een interessant dagje trommelen ! Oefenen totdat ik erbij neerval.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |