IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen deel 2! Vorige pagina | Volgende pagina
Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 07-09-2004 22:21 by Joep 777 Profiel van Joep 777

Shit, het duurt 6 maanden voordat ik mijn nieuwe kit krijg vrijdag maar ff langs gaan bij de drumzaak of er iets anders te regelen is

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-09-2004 10:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 september 2004 22:19 schreef judge paul het volgende:
Yep, ik ben er zo'n beetje uit. Ik offer mijn tweede pedalen set (twin-ding) op voor de basis. De katrollen moeten gedeeltelijk afgedraaid worden, en dan een aparte ring met hefboom er om heen laten maken, zodat het ook versteld kan worden. Ik gebruik machinesnaar als straps, ipv kettingen. Dan wordt het wel een cool pedaal, denk ik.

Ik begrijp niet helemaal wat je wilt hebben (dat verandert waarschijnlijk als ik de tekeningen zie )

Ik dacht dat je i.p.v. katrollen waar de kettingkjes/ straps over heen rollen je hefboompjes zoals bij de Axis-pedalen wilt.

Dan heb je geen straps meer nodig, toch?

quote:

Maar ik ga toch nog even proberen om een endorsement te krijgen. Wie weet lukt dat !

Cool, waar ben je aan het "shoppen"???

Je bent een kick-ass drummer dus zo moeilijk moet het niet zijn een endorsement in de wacht te slepen

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 09-09-2004 11:15 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 september 2004 10:16 schreef Snaack het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat je wilt hebben (dat verandert waarschijnlijk als ik de tekeningen zie )

Ik dacht dat je i.p.v. katrollen waar de kettingkjes/ straps over heen rollen je hefboompjes zoals bij de Axis-pedalen wilt.

Dan heb je geen straps meer nodig, toch?

Cool, waar ben je aan het "shoppen"???

Je bent een kick-ass drummer dus zo moeilijk moet het niet zijn een endorsement in de wacht te slepen

Die direct drive pedalen vind ik niet zo heel fijn, straps vind ik wat prettiger, omdat de pedalen dan wat losser kunnen bewegen. Kettinkjes zijn dan ook prima, maar ik wil de katrollen van de pedalen liever intact laten, en dus de kettingen ook. Ik wilde een verstelbare hefboom maken, viarabel t.o.v. de hoek van de klopper.

Shoppen bij Axis is moeilijk, ik kan het adres van de importeur niet echt achterhalen. Iron Cobra's zijn er trouwens tegenwoordig ook met hefboom ipv katrol, zonder direct drive. Of die pearl eliminators, maar die zijn weer niet gelagerd. Tama zal wel weer moeilijk worden, omdat ik niet per se een hele kit hoef te hebben. Is trouwens ook wel welkom, maar in principe ben ik tevreden met mijn kit, dussss.....
Bekkens, stokken, en vellen is overigens ook nog wel een goeie om een endorsement mee te regelen....

Maar ik ga nu weer achter de drumkit, moet nog de drums voor de promo van No Face Slave intrommelen. Valt niet mee trouwens, drumpartijen naspelen die door een ander zijn bedacht... Had ik net eindelijk een beetje zelfvertouwen wat betreft drummen, wordt dat nu even bruut om zeep geholpen, haha.

Bedankt voor je compliment ! Dat kan ik nu wel even gebruiken !

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-09-2004 11:21 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 9 september 2004 11:15 schreef judge paul het volgende:
Shoppen bij Axis is moeilijk, ik kan het adres van de importeur niet echt achterhalen.

Dick Visser
www.dickvisser-musicsales.nl

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-09-2004 11:39 by Ivo Profiel van Ivo

quote:
Op 7 september 2004 22:21 schreef Joep 777 het volgende:
Shit, het duurt 6 maanden voordat ik mijn nieuwe kit krijg vrijdag maar ff langs gaan bij de drumzaak of er iets anders te regelen is

das niet echt kort... custom made??

[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 09-09-2004 11:40]

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 09-09-2004 13:07 by Joep 777 Profiel van Joep 777

Ik heb geen speciale wensen. Ik wil de Pearl Session serie 5 delig in dusk blue. Maar die worden niet meer gemaakt in de nieuwe serie van de sesion.

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 09-09-2004 13:12 by Joep 777 Profiel van Joep 777

quote:

Shoppen bij Axis is moeilijk, ik kan het adres van de importeur niet echt achterhalen. Iron Cobra's zijn er trouwens tegenwoordig ook met hefboom ipv katrol, zonder direct drive. Of die pearl eliminators, maar die zijn weer niet gelagerd. Tama zal wel weer moeilijk worden, omdat ik niet per se een hele kit hoef te hebben. Is trouwens ook wel welkom, maar in principe ben ik tevreden met mijn kit, dussss.....
Bekkens, stokken, en vellen is overigens ook nog wel een goeie om een endorsement mee te regelen....

Endorsements zijn zeer moeilijk te krijgen want je moet echt wat betekenen voor de fabrikant. Dus degene die een endorsement krijgen moeten elk weekend in een volle zaal staan en grote tours doen. Ik weet niet hoe goed je bent want ik heb je nog nooit zien/horen drummen Het enige wat ze kunnen bieden is wat korting bij de aanschaf als je geluk hebt.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 09-09-2004 17:35 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Ach, ik ben ook niet zo bijzonder goed... Maar ik speel de komende tijd wel op een aantal cd's en een dvd. Dus daarom dat het misschien wel zal lukken. Je weet tenslotte maar nooit ! Elk weekend spelen zit er niet in, helaas. Ik weet dat een andere band 40% korting kreeg als endorsement. Ik weet niet of ik daar accoord mee ga. De reclame kost je tenslotte ook een percentage van de royalties. Niet dat dat nou zoveel zal zijn, hahaha...

Ik zie wel.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 09-09-2004 17:38 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 september 2004 11:21 schreef El Chulo het volgende:
Dick Visser

Thanxxx !

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 09-09-2004 18:09 by Joep 777 Profiel van Joep 777

quote:
Op 9 september 2004 17:35 schreef judge paul het volgende:
Ach, ik ben ook niet zo bijzonder goed... Maar ik speel de komende tijd wel op een aantal cd's en een dvd. Dus daarom dat het misschien wel zal lukken. Je weet tenslotte maar nooit ! Elk weekend spelen zit er niet in, helaas. Ik weet dat een andere band 40% korting kreeg als endorsement. Ik weet niet of ik daar accoord mee ga. De reclame kost je tenslotte ook een percentage van de royalties. Niet dat dat nou zoveel zal zijn, hahaha...

Ik zie wel.
Waarom kost reclame een perc op je royalties?? Heb ik nog niet in een contract gezien. En royalties kun je heeeel lang op wachten want die heb ik ook nog niet gezien en ook al niet van Sena. Ik pak gewoon zoveel korting als ik krijgen kan

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2004 20:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 9 september 2004 11:21 schreef El Chulo het volgende:
Dick Visser

In Amersfoort zit die als ik het me goed herinner

Goeie zaak, ooit eens direct bij hem, onder rembours, de Axis Sonic Hammer kloppers besteld, had ze de dag erna in huis

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-09-2004 0:51 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 september 2004 18:09 schreef Joep 777 het volgende:
Waarom kost reclame een perc op je royalties?? Heb ik nog niet in een contract gezien. En royalties kun je heeeel lang op wachten want die heb ik ook nog niet gezien en ook al niet van Sena. Ik pak gewoon zoveel korting als ik krijgen kan

hahaha, ja, eigenlijk heb je gelijk. Maar het staat op de aanvraagformulieren die bij een perserij ingevuld moeten worden bij een persopdracht. Ik dacht dat het om 10 (FL)cent ging per cd per merk. Nu denk ik niet dat ik ooit zoveel cd's zal gaan verkopen dat ik er echt verlies op ga maken, maar toch....

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 15-09-2004 1:19 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Hmmmm, vandaag twee Axis veren besteld, ik ben benieuwd of dat gaat schelen. Die kerel waar ik ze kocht begon te zeuren dat mijn pedalen niet waren zoals ze horen, volgens mij vond hij maar dat ik een paar nieuwe moest kopen. Eikel. Ik vertelde hem waarom ik die aanpassingen had gemaakt om soepeler te kunnen spelen, en toen keek hij me aan alsof ik gek ben.... "dat kan niet" enzovoorts. Ja nee, ik lul uit mijn nek als ik zeg dat ik dat fijner vind.... Aaarrrggghh. Axis vond hij ook maar niets. "Ze horen zwart te zijn, want dat ziet er degelijker uit. Dat raak ik niet kwijt, zo." Ik zei dat die dingen van vliegtuigstaal gemaakt zijn, waarop hij zei :" Maar die dingen storten ook neer, dus dat is slecht en slap materiaal".

Wat een domme lul, zeg. Maar hij heeft die veren in ieder geval wel besteld, nadat ik ze vooruit betaald had.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 15-09-2004 17:21 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 15 september 2004 1:19 schreef judge paul het volgende:
Ik zei dat die dingen van vliegtuigstaal gemaakt zijn, waarop hij zei :" Maar die dingen storten ook neer, dus dat is slecht en slap materiaal"

Wonderbaarlijke reactie

11.45: restate my assumptions

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-09-2004 17:34 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Hmmmm, vandaag twee Axis veren besteld, ik ben benieuwd of dat gaat schelen. Die kerel waar ik ze kocht begon te zeuren dat mijn pedalen niet waren zoals ze horen, volgens mij vond hij maar dat ik een paar nieuwe moest kopen. Eikel. Ik vertelde hem waarom ik die aanpassingen had gemaakt om soepeler te kunnen spelen, en toen keek hij me aan alsof ik gek ben.... "dat kan niet" enzovoorts. Ja nee, ik lul uit mijn nek als ik zeg dat ik dat fijner vind.... Aaarrrggghh. Axis vond hij ook maar niets. "Ze horen zwart te zijn, want dat ziet er degelijker uit. Dat raak ik niet kwijt, zo." Ik zei dat die dingen van vliegtuigstaal gemaakt zijn, waarop hij zei :" Maar die dingen storten ook neer, dus dat is slecht en slap materiaal".

Wat een domme lul, zeg. Maar hij heeft die veren in ieder geval wel besteld, nadat ik ze vooruit betaald had.

bij welke winkel was dat? ik vind zowiezo dat er best veel eikels in muziek-winkels werken.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2004 19:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 september 2004 17:34 schreef El Chulo het volgende:

bij welke winkel was dat? ik vind zowiezo dat er best veel eikels in muziek-winkels werken.

Inderdaad, van die "Kijk mij eens, ik ben gaaf want ik werk in een muziekwinkel en ben met hele belangrijke dingen bezig waardoor ik jou en de 15 wachtenden achter je lekker nog een half uur laat wachten voordat ik mijn verwende arrogante reet eens in beweging zet om na wat doelloos geklik in een 10 jaar geleden reeds achterhaald voorraadsysteem te melden dat je je iets absurds wilt en dat je beter het nieuwste en duurste model kunt kopen."

Ik kom vaak in Feedback Rotterdam

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-09-2004 20:27 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Snaack! Jij had mij gemaild over die rockbag... moet je hem nog hebben?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2004 20:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 september 2004 20:27 schreef Audiophile het volgende:
Snaack! Jij had mij gemaild over die rockbag... moet je hem nog hebben?

AAAAAAAAARGH

WAT ERG! Helemaal vergeten

Tienmiljoen maal excuses!

Wat hadden we ook alweer afgesproken? Ik heb nog steeds interesse nl.

Meel me als je wilt

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-09-2004 20:54 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

gedaan

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 15-09-2004 21:50 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Axis vond hij ook maar niets. "Ze horen zwart te zijn, want dat ziet er degelijker uit. Dat raak ik niet kwijt, zo." Ik zei dat die dingen van vliegtuigstaal gemaakt zijn, waarop hij zei :" Maar die dingen storten ook neer, dus dat is slecht en slap materiaal".

Uhm...ze zijn gewoon in t zwart te krijgen hoor.k heb sinds kort 2 longboards k wil nie anders meer.AXIS
en die harrie van die winkel waar je geweest bent die moeten ze opnemen die is gek in zijn hoofd!

en joep was lekker op Wacken!In Ell trouwens ook maybe remeber me!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 15-09-2004 22:16 by MystuS Profiel van MystuS

quote:
Op 15 september 2004 19:49 schreef Snaack het volgende:
Inderdaad, van die "Kijk mij eens, ik ben gaaf want ik werk in een muziekwinkel en ben met hele belangrijke dingen bezig waardoor ik jou en de 15 wachtenden achter je lekker nog een half uur laat wachten voordat ik mijn verwende arrogante reet eens in beweging zet om na wat doelloos geklik in een 10 jaar geleden reeds achterhaald voorraadsysteem te melden dat je je iets absurds wilt en dat je beter het nieuwste en duurste model kunt kopen."

Ik kom vaak in Feedback Rotterdam

Je hebt geen idee hoe moeilijk muzikanten als klant zijn. Dat van dat voorraadsysteem geef ik je volledig gelijk in, maar jouw perceptie van de verkopers is volledig incorrect.

Drummer nodig?

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 15-09-2004 22:17 by MystuS Profiel van MystuS

Op dat voorraadsysteem moet ik toch nog even terugkomen, want in wezen werkt het wel, net als iedere andere database.

Drummer nodig?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2004 22:43 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 september 2004 22:16 schreef MystuS het volgende:
Je hebt geen idee hoe moeilijk muzikanten als klant zijn. Dat van dat voorraadsysteem geef ik je volledig gelijk in, maar jouw perceptie van de verkopers is volledig incorrect.

I was being sarcastic, you twat!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 15-09-2004 22:50 by MystuS Profiel van MystuS

Dammit!!

I knew it, I knew it!!!

Fuck, they're everywhere!!!

Heeeeelllpp!!!!

Ghe... Righto!

Drummer nodig?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2004 22:51 by Snaack Profiel van Snaack

Bij Feeback wordt ik altijd prima geholpen, maar misschien helpt het dat ik daar al een jaar of 10 over de vloer kom

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com