|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je kan ze ook gewoon op www.large.nl kopen, kost je alleen de bezorgkosten van Large extra... |
|
quote: Thanks! Dat is een stuk makkelijker! |
|
Ik zie net dat Primordial ook bevestigd is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat was eventjes geleden al bekend gemaakt. Maar dat nog wel een keer gezegd worden. Afgelopen weekend heb ik mijn kaartjes besteld! |
|
Zeer toffe live band. Live veel krachtiger en overtuigender dan op CD. Ik heb ze afgelopen jaar alleen al twee keer gezien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het valt me wel op dat de afsluiter van de true metal stage nog niet bekend is. Zou dit zo blijven en is dit de surprise act? Of wordt dit nog bekend gemaakt? Maar hoe zit het dan met de surprise act? Op de bill staat namelijk niks meer van een surpriseact. En op het wacken forum geven ze geen antwoord op de vraag. |
|
quote: Viel mij ook al op ja... met het oog op kaartverkoop zou je denken dat als ze echt iets gaafs hebben dat ze dat wel tijdig bekend maken.. Het is wel prime-time zaterdag, ben benieuwd.. |
|
quote: Wat boeit dat Gaat om de andere muziek On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net confirmed op de wacken site, het gat is gevuld, met - MACHINE HEAD .. Quote: Finally - Surprise Act announced! Dear Metalheads, there were many speculations about our surprise act. The romur mill was blowing... Many of you thought of Judas Priest and they're right! Judas Priest was confirmed! This would be an absolute "hammer" for you and us, but sadly they had to call off, because they didn't get enough shows in Europe in August so it would did not make any sense for the band to fly over from USA to Europe. Luckily we did not published it! We were put off now on 2006. 100,000 flyer, which lay ready, are heading now into the press. But we're lucky and proud to announce another favourite band, who never played in Wacken: MACHINE HEAD will come exclusively and finally to the W:O:A and will play on friday! Will they get the rekord of Children of Bodom with more than 5000 crowdsurfers at the W:O:A 2004? W:O:A will be the only festival in Germany the band will play. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-05-2005 22:57] |
|
Bij alle kaartverkooppunten konden ze me niet aan wackenkaarten helpen - what the fuck? Het staat me bij dat dit vorige jaren wel mogelijk was toch? Nou ja, ik heb nu maar via de site van wacken besteld maar goed, wel raar. Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: Ja.. wij waren ook al verbaasd dat ticketservice ze niet had .. |
|
Het gat is niet gevuld. Kijk maar in de running order. Machine head speelt op vrijdag. De afsluiter op zaterdag is nog steeds TBA. |
|
quote: Aha.. ik dacht dat je de vrijdag band bedoelde, daar zat dus tot voor kort een gat op prime-time.. De afsluiter van zaterdag zal wel niet heel heftig zijn, ivm het tijdstip.. |
|
Ze doen net of Machine Head interessant is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Machine Head er dus bij. Altijd leuk, mits ze veel oude nummers spelen uiteraard. |
|
het ozu me niets verbazen wanneer de heren Manowar alsnog op wacken zouden spelen Bruce Banner |
|
quote: Dat gebeurt niet, want dan komt niemand meer Dan heb je alleen als Manowar speelt een heel leeg veld [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 19-05-2005 9:16] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:*hoopt* zit maar minder dan 2 weken tussen wacken en earthshaker fest dacht k... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Manowar zal niet op wacken spelen dit jaar, ze spelen alleen op Earthshaker. Daar zullen ze het grootste manowar optreden in europa ooit neerzetten, met onder andere een 100-koppig orkest/koor, en 1 van de 2 personen die de gesprokken stukken in de nummers doet wordt overgevlogen uit amerika. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
boehoe.. ik had meneer priest graag willen zien.. stelletje lijers. Maar des al niet te min heerscht de linup. maar wie zou er ook al weer voor ons kaartjes regelen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Er zit een gat in het Europese tourschema van Alice Cooper, precies in het Wacken weekeinde. Vol verwachting kijk ik iedere dag op de site van Alice en de Wacken site.... Verdomme, dat zou het wel afmaken en er speelt al zoveel lekkers... Rock moet Rollen |
|
We zijn van plan om met een huurbusje van Haarlem naar Wacken te gaan, woensdag heen, zondag terug. We hebben nog plaatsen over. Kosten per persoon (als er 9 mensen gaan) rond de 55 euro. Zijn er mensen die interesse hebben. Het is zo'n 600 km rijden overigens. Rock moet Rollen |
|
nog 76 dagen. schiet al aardig op Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
pfoe, ik heb er zin in. ben benieuwd naar Nodveidt's kale knikker. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |