|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Terrorist Raymond zal ook aanwezig zijn. Beware!1one |
|
quote: En Corvus Corax? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga dit jaar voor de eerste keer, en vroeg me af hoe duur de treinen nou eigenlijk zijn. Weet iemand hoe duur een retourtje naar wacken ongeveer kost vanaf oost nederland (Arnhem)? |
|
quote: vorig jaar was ik vanaf utrecht ongeveer 65 euro kwijt, maar toen had ik 2 of 3 maanden van tevoren gereserveerd op korte termijn zal het het wel duurder zijn.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Hoe ben je van Itzehoe naar Wacken gekomen dan? Schijnt dat je het beste een enkeltje erheen kan kopen, en in het weekend een weekendenkeltje terug. In het weekend schijnt het veel goedkoper te zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Als je goedkoop wilt reizen (en het niet erg vindt om er de hele dag over te doen), moet je de zondag vantevoren al gaan. Dan kun je een zogenaamd Schönes-Wochenendeticket kopen. Kost 30 euro voor de hele rit. Mag je met 5 personen gebruik van maken. Nadelen: * Je mag geen gebruikmaken van intercity's, alleen stop- en sneltreinen. Vandaar dat je er wat langer over doet. * Je zal het laatste stukje met een taxi moeten, want op zondag rijden er daar geen bussen, maar het gaat om iets van 5 kilometer dus dat is ook de moeite niet. * En je moet je vingers gekruisd houden of je zondag het terrein al op mag. (Zo niet, dan zijn welwillende omwonenden altijd wel bereid om hun tuin ter beschikking te stellen als tijdelijke camping...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zondag: taxi Maandag/dinsdag: bus V.a. woensdag: pendelbus quote: Klopt, het zogenaamde Schönes-Wochenendeticket (zie mijn bovenstaande post). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Maar daar zul je dan ook de knip wel voor los moeten trekken [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 19-07-2005 13:52] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Nee... Tenminste toen wij 2 jaar geleden lekker in iemands tuin stonden, kostte dat ons nul komma niks. Ja, dat soort mensen bestaan nog steeds... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
je kunt ook met een busreis mee.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Die gaan vaak op woensdag. En is druk. Tja de trein waarschijnlijk ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gelukkig wel There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: ik ben tot nu toe 1 keer met de bus en 1 keer met de trein naar wacken geweest. De bus vond ik het beste want daar had je geen gezeik met overstappen en pendelbussen. Vooral toen we terug moesten was het erg klote omdat er nog honderden anderen tegelijk de pendelbus in willen wat dus voor grote irritaties kan zorgen. Met een georganiseerde bus kun je bijna meteen doorlopen zonder te hoeven wachten en stressen dat je maten de bus niet inkomen op hetzelfde moment "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Idd heb je helemaal gelijk in. alleen terugweg kan ik misschien meerijden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hebben we al een lijstje? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Die duitse middeleeuwen-kermis? Wel leuk, maar aan het eind moet ik goed bijkomen na zo'n optreden. Bovendien iets te weinig middeleeuws gevoel en teveel flauwekul. Wel leuk hoor! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Godverdomme dat lui dr al zowat een week van te voren heen gaan!? Ben 2 jaar gelden ooit eens die dinsdag vertrokken en dat vond ik al enorm afzien. Je bent na 2 dagen al zo verrot dat je al niet meer kan. En dan moet je nog 4 dagen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: lijstjes zijn gay ende overrated! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Lijstjes zijn hip en typisch ZM! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
lijsjes zijn een must voor elk festival/concert. (zo weet ik wie ik moet ontlopen) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ze gaan nu de Carmina Burana coveren. Lijkt me wel gaaf op zich. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, zo weten we wie jou moeten ontlopen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Orion moet ontlopen: Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak etc... Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |