|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:volgens mij waren er nog maar 3 blikjes over. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zoiets ja! En mijn beneden buurvrouw klaagde idd ... vanwege t feit dat we lekker liepen mee te drummen |
|
quote: Al voorbereid om 2002 eens dunnetjes over te doen karrie? Ik neem aan dat jij voor de lage stoel zorgt |
|
Nix! Rapture Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki Carnagath Zenial Hyvel Rajackar Bint I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nix! Rapture Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki Carnagath Zenial Hyvel Rajackar Bint Hades |
|
quote: Oeh ... gaat een probleem worden. Heb wel een gewone klapstoel die we kunnen mollen! |
|
quote: Hehe, je moet iets ja |
|
quote: Stimmt ja! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ha nog 7 nachtjes slafen und dann fahren wir loss ... |
|
'k heb m'n tas al ingepakt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik niet Zal wel weer op het laatste moment gebeuren en dan vergeet ik nog de helft |
|
Wel lijstje gemaakt. Schoenen zijn stuk Even kijken of dat nog voor die tijd te regelen is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jij ging ook naar WOA ja! Bij wie ga je staan eigenlijk? Ook bij ons?! |
|
quote: Nee jij gaat bij ons staan. Ik zou al eerder dan jou gaan Door jou kunnen mijn spullen niet meer mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nouja ... dat bedoelde ik ook! He! Niet zo moeilijk gaan doen he?! Enne ... moet ik me nu schuldig gaan voelen?! Moet je Ollie aanpakken en niet mij, hehe |
|
quote: Nee hoor alles is nu geregeld. Ik heb graag jou mee, maar daar hadden we het in de mac Donalds al over. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: I know |
|
Kut net te horen gekregen dat mijn vervoer niet doorgaat! Weet iemand toevallig wat over die goedkope treinreizen die er schijnen te zijn in Duitsland? |
|
quote: Hier hast du es. quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik dank u zeer! Ik zal het eens met mijn vrienden overleggen |
|
Wij gaan ook met de trein. Heen op dinsdag. Het maakt trouwens erg veel uit waarvandaan je in Nederland je vertrekt. Verschil tussen vertrek Utrecht, of Groningen is al bijna 50 euri. Terugweg heb ik nog niets geregeld. Heenweg adviseren ze wel te reserveren. Kost 3 euro per persoon per trein (dus de volgende trein na overstap weer laten reserveren) Vanaf Groningen t/m Hamburg is het incl reserveren 92 euro. Dan nog wel een kaartje Itzehoe kopen. Die kan je niet kopen hier. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
idd. reserveren moet je echt doen ik ben vanaf 2000 tot 2003 met de trein gegaan.. we hebben steeds in het gangpad gezeten. dat is voor even leuk, maar niet voor 8 uur lang. Allemaal van die enorme duitsers die over je heen stappen om naar de plee te kunnen ed. 't kost bijna niets en die treinen in duitsland (tenminste die die wij hadden) zijn zeer confortabel met airco. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wij hebben nog een plekje over in de BMW Zenial |
|
Wij hebben ook nog steeds 1 a 2 plekken over in onze hyundai bus. see you at occultfest! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |