|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: *schop* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vanmiddag maar eens tent, slaapzak en luchtbed kopen. Lekker luxe, en lekker alleen VOOR MIJ! Tweepersoonstentje, twijfelmatras en luchtbed.. heerlijk, de luxe van het alles. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ga jij een matras op een luchtbed leggen of wat? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik bedoel natuurlijk twijfelluchtbed.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nix Rapture Brujeria Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki Carnagath Zenial Hyvel Zenial |
|
quote: en dat matras dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er komt geen matras.. alleen een luchtbed. Geen matras. Wel luchtbed. Tent, luchtbed, slaapzak. Koelbox met bier. Asbak. Elke dag een ontbijtje op bed met broodjes.. MP3-spelertje in m'n oortjes.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
zo nog een paar daagjes. word weer tijd om mijn auto weer eens om te timmeren naar bed gheghe.....koelkast alweer schoongemaakt en staat paraat. oeh kan haast niet meer wachten. |
|
quote: Goede keuze, eindelijk verstandig of dat nog niet? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2005 17:02] |
|
We hebben nog steeds een plek over in onze bus, vertrekken woensdag vanaf Zwolle of Hoogeveen. Klopt het dat je ook kaarten op het postkantoor krijgen kan!? Via het GWK kan je nl wel kaarten krijgen. see you at occultfest! |
|
quote:ik doe het rustig aan Propedeuse stamt uit 2000, dus valt nog mee. Als het allemaal goed gaat ben ik nog net in 7 jaar klaar |
|
Nix Rapture Brujeria Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki Carnagath Zenial Hyvel Rajackar |
|
quote: GWK zit meestal in het postkantoor |
|
Oja, lijstjes... Nix Rapture Brujeria Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki Carnagath Zenial Hyvel Rajackar Bint |
|
volgens mij gaat het weer wel ok. worden: http://wetter.rtl.de/deutschland/dt.php Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
beter Ik heb er echt tering zin in |
|
nog 8 dagen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
voor ons nog 5 tot vertrek heerscherdeheersch |
|
quote: krijg een soort flashback van een x aantal jaar terug toen we ook met z'n 4en richting wacken gingen... "waar is het bier dat mee moet?? ohw.. dat is op". Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Opstappen kan in Leeuwarden en Groningen. |
|
|
|
quote: LOL Idd, toen heeft mijn t-shirt het nog met jouw broek gedaan... of was het nou andersom. En nog om 3 uur snachts ruzie met de buren gehad |
|
quote:ja die vlekken jah.. ik weet ook niet meer wie op wie heeft gelegen... quote:hahah.. jjaaj. die was echt niet blij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |