IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-08-2005 20:40 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 7 augustus 2005 19:26 schreef Hades het volgende:
Verder naar voren werd je echt helemaal doodgedrukt, te erg gewoon. Ik heb nog verschillende malen geprobeerd een hele groep mensen weer naar achteren te drukken maar dat lukt niet zo makkelijk in je eentje

Totaal geen last van gehad voorin bij finntroll.

Verder was het de gaafste wacken die ik tot nu toe mee heb gemaakt, was mijn 3e keer op rij nu.. Vond het weer een stuk relaxter dit keer, tenminste geen grote brokken stof in je luchtwegen zodat je amper kan ademen, en gigantische hitte zodat je wel stil moet gaan staan bij een concert en om de 2 minuten drinken halen omdat ej anders flauwvalt. Nee, geef mij dan maar wat modder.

Echt veel gave bands gezien!
Ensiferum is toch wel mijn nummer 1 gevolgd door Turisas en daarna een hoop bands die ik ongeveer evengoed vond: nightwish, equilibrium, dissection, naglfar, apocalyptica en finntroll.

Extreem gave week gehad!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2005 20:42 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wacken heerschte.

Ik ben thuis. Ik ben ranzig. Ik ga douchen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 07-08-2005 20:52 by Aphrodite Profiel van Aphroditehttp://www.elexorien.com

Wacken: Ensiferum! Suffocation! Zyclon! Dissection! Dit vond ik toch wel de meest heerschenste bands!
Verder was t supergezellig ondanks de kutte weersomstandigheden, zal zo de was es ff gaan draaien en mn kisten schoon gaan poetsen.
Behoorlijk lang in de file gestaan vandaag, ach, niet veel van meegekregen, heb bijna de halve rit geslapen maar we hebben er wel in totaal 7 uur over gereden.
Zm'ers gespot:
- San Miguel
- Skullfuck
- Zillah-Morte
- Lainedil Naleanor
- Grimbert
- Blastmaster
- Nightnurse
- Violent God
- ...eh...waarschijnlijk nog wel meer, weet het niet meer. Ik ga iig vroeg mn nest in

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2005 21:49 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben zo gaar als de tering, dus ik ga zometeen al naar bed, maar wat een gave wacken was dit! Ik heb gezopen als een dulle omdat dat wel lekker ging met dit kutweer. De eerste dag hadden we maar een partytent gekocht en dat was de beste aankoop van het hele festival. Veel vrienden gemaakt dankzij dat ding. Twee australiers die echt mega te gek waren. Allebei al 30 maar nog ze gedraagden zich nog steeds als iemand van 18 Maar die zijn we dus het hele festival niet meer kwijtgeraakt. En die noren in die bus waren ook super gaaf. Donderdag waren we echt helemaal de kloten op, hebben we ons daar flink uitgeleefd op die muziek daar. En iedere keer als we daar kwamen wisten ze al niet meer wie we waren. Volgens mij denken ze nou dat ze wel heel veel mensen uit nederland hebben ontmoet Dat Wacken bier uit die kratten smaakte trouwens erg goed! We hebben er flink wat doorheen gejaagd.

Maarja, de bands:

Donderdag heb ik alles gemist omdat ik helemaal de tering op was van de drank. Ik heb alleen nog nightwish meegekregen.

Vrijdag:

Naglfar: Het kon me niet echt boeien, De band kwam over alsof ze er niet echt zin in hadden.

Bloodbath: Wat is Mikael toch lekker droog. Vooral bij zo'n band. Alleen jammer dat hij af en toe wat veel eigendunk had. Maarja, goeie setlist (ook al speelden ze cry my name niet). In het begin was het geluid niet zo goed maar dit werd beter toen het optreden vorderde.

Obituary: Viel me een beetje tegen. Ik ken ze niet echt goed maar ik horde er zoveel goeds over dat ze me toch wat tegen vielen. Alleen Slowly we Rot was erg gaaf!

Gorefest: Dé verrassing van de dag! Wat een tering gaaf optreden was dit. Ik ken ze ook niet echt heel erg goed maar daar gaat zeker verandering in komen! Ik heb me flink uitgeleefd toen. Als je die zanger zite denk je eerst 'what the fuck' maar zodra hij zijn strot open trekt kun je je kop niet stilhouden.

Turisas: Ook ZOOO ontzettend gaaf! Flink feesten en springen en meezingen (nouja, Mee-lalalala-en). Groot feest was dat! Vooral dat nummer met al die bekende melodietjes (volksliederen enzo) was erg gaaf! En dan al die mensen op het podium. Wat een show! En dan die violist, tering wat was die goed!

Verder nog een stukje Mercenary gezien maar live kan het me niet echt boeien. En ook nog een stukje Corvus Corax en dat vind ik opzich wel jammer dat ik de show niet helemaal heb gezien want het klonk best gaaf!

Zaterdag:

Zyklon: Tering wat was dat gaaf! Wat een artiesten zijn dat allemaal! Vooral Trym, als je denkt 'het kan nou echt niet sneller' weet hij toch altijd sneller te drummen! Jammer dat ik nog erg moe was anders was het flink loos gegaan.

Overkill: Blijft altijd super gaaf live met klassiekers als Wrecking Crew, Rotten to the Core, Welcome to the Gutter en Fuck You
Hartstikke gaaf optreden! Gelukkig werd ook hier het geluid beter tijdens het optreden.

Dissection: Het kon mij niet zo boeien als toen in de Baroeg maar zeker ontzettend gaaf! Zelfs de nieuwe nummers zijn live nog wel aan te horen. Maar als The Phantomless depts overgaat in Night's Blood is het altijd feest!

Marduk: Een paar nummers is het leuk maar met het geluid dat ze hadden leek alles op elkaar.

Kreator: Super! Meer valt er gewoon niet over te zeggen

Primordial: Een ontzettend gaaf optreden. Helaas was het geluid vrij kut en was ik veel te moe. Volgens mij hadden ze beter op de partystage kunnen staan want het was veel te druk in de tent. Maar de laatste twee nummers (The Coffin Ships en Gods to the Godless waren echt geniaal!

Sentenced: Ik was veel te moe onder dit optreden maar ik wou ze toch effetjes zien. Ik ken alleen de nieuwste cd en ik moet zeggen dat alleen de nummers van deze cd mij wisten te boeien. Wel grappig trouwens toen de zanger zich versprak. Eerst was hij bezig van 'no bullshit, just music' en na het nummer dat daar achteraan kwam zei hij 'just bullshit, no music'

[edit]Oja, en Hammerfall nog gezien van een flinke afstand gezien maar vlak voor ons stonden een stel zatlappen ontzettend gek te doen. We hebben ons echt bescheurd! Ook na het optreden waren ze ook aan het schreeuwen 'Thanks you wacken, you've been a great audience. You make us feel at home! We don't wanna go away! Stop our train!' [/edit]

Maarja, het was een zeer geslaagde wacken!

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 07-08-2005 22:12]

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 07-08-2005 22:19 by Ivo Profiel van Ivo

Aardig vochtige editie dit jaar, heb wel weer even genoeg van modder, kou ende regen, maar me wel weer prima vermaakt!

Persoonlijke toppers: Nightwish & Turisas

Dragonforce was trouwens ook erg gaaf, maar die drummer mag nog wat oefenen op zijn strakheid miste hier en daar wat drumkicks e.d

leuk extratje is dat m'n dame op de volgende WOA kalender komt

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-08-2005 22:22 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Nou, wacken zit erop en het heeft behoorlijk wat indruk gemaakt! Ontzettend goede optredens gezien, maar ook een paar die me tegenvielen.

Tristania
(gvd wat is Vibeke toch een lekker wijf!!! ) Verder waren ze in vrij goede doen.

Candlemass
Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van deze band. Het doet toch allemaal wat gedateerd aan en Messiah is een combinatie van broeder tuck en een bizarre trol. Wel leuk "At the gallows end" eens live te horen.

Nightwish
Altijd goede show, goede muzikanten, blabla, maar het doet me nooit wat...

Bloodbath
Wat een HEERSCHoptreden!! Geweldige bak death metal!! Ook dat nummer "Eaten"(?) was geweldig: "my only wish is to be eateeeeeeeenn!!"

Obituary
Heerschend

Within Temptation
Toch weer even gekeken, mede door het oude werk (Enter, Other half of me) en het bijzonder lekkere korsetje van Sharon was dit optreden redelijk goed te harden.

Machine Head
Een bijzonder intens optreden. Echt super met davidian en het cover-rondje!! Wel 'very american' allemaal...

Apokalyptica
Geweldig optreden! Zeer spectaculair!

Turisas
HEEEEEEERSCH!! Een van de hoogtepunten van dit jaar!! Het album was al geweldig, maar ze maken ALLES waar op het podium!!

Suffocation
Een tegenvaller. Het gebeuk werd eentonig en deed me niets. Podiumpresentatie is ook niet je van het.

Dragonforce
Dit soort hysterische fantasy-galop-metal gaat volledig aan mij voorbij...

Marduk
Eentonig. Wel overtuigend evil.

Kreator
Weer zo'n hoogtepunt! RAISE THE FLAG OF HATE!!

Primordial
Een onwaarschijnlijk intens optreden. Zelden zie je een artiest zo in zijn muziek opgaan zoals Nemtheanga leek te lijden bij het nummer "Coffin Ships". De afsluiter Gods to the godless maakte het helemaal af.

Sentenced
Deed me niets.

Al met al geweldig! Verder aardig wat bizarre dingen gezien: naast het bekende gekots (o.a. headbangend tijdens obituary!) werd er en plein publique een spuit in iemands arm gedrukt en stond de buurvrouw elke ochtend haar kut open en bloot te wassen.

Dear dirty delightful old drunken old days

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2005 22:22 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

@ Ivo: Foto's!!!!

Mijn foto's komen trouwens zodra die Australiër thuis is aangezien hij bijna alle gave foto's heeft gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 07-08-2005 22:23]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 07-08-2005 22:23 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Net terug van een erg lange dag autorijden! Tering wat een files! Dat was echt niet normaal meer! Ben te moe om groot verslag te doen, maar ik heb me iig prima vermaakt!!!

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-08-2005 22:26 by ADHD Profiel van ADHD

was een leuk feestje alleen TATTIE!!!!

Hatesphere was ook weer lekker rauze!

groot minpunt aan wacken....de nooit raggende duitsers

[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 07-08-2005 22:31]

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 07-08-2005 22:27 by Ivo Profiel van Ivo

quote:
Op 7 augustus 2005 22:22 schreef valfar het volgende:
@ Ivo: Foto's!!!!

Mijn foto's komen trouwens zodra die Australiër thuis is aangezien hij bijna alle gave foto's heeft gemaakt.

foto's van Wacken of van de kalender?

van wacken moet ik nog van de digicams afhalen (als er wat leuks tussen zit post ik dat hier ), van de kalender moeten nog toegezonden worden..

[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 07-08-2005 22:27]

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2005 22:29 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 augustus 2005 22:26 schreef ADHD het volgende:

Jammer dat ik jou en Fer ook bijna niet heb gezien. Alleen toen ik helemaal kapot was tijdens Sentenced. Ik had eigenlijk toch nog wel effe met jullie willen pilsen!

watery black
Usericon van watery black
Posted 07-08-2005 22:33 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 augustus 2005 22:26 schreef ADHD het volgende:

Hatesphere was ook weer lekker rauze!

groot minpunt aan wacken....de nooit raggende duitsers

heeft mn zus zich nog een beetje gedragen?

ik hoorde idd al van dr dat t daat 1 grotetattie was. had ik wel wat op geweten... MODDERWORSTELEN!!!!!!!

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-08-2005 22:34 by ADHD Profiel van ADHD

@ Valfar dat vriendje rechts van je bij sentenced was doder dan jou, die stond gewoon te slapen.....mehahaha

en ONKEL TOM!! !! ONKEL TOM!! !! ONKEL TOM!! !!

[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 07-08-2005 22:39]

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-08-2005 22:38 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 1 augustus 2005 22:21 schreef watery black het volgende:
Leeft dre eigenlijk nog? de laatste keer dat ik die gezien heb had ie nog vlechtjes

ja die doet t nog. heb m vorige week nog even gesproken bij ferry thuis. en korte stekeltjes heeft ie voortaan gheghe.

ga je volgend jaar mee modderworstelen???

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2005 22:40 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 augustus 2005 22:34 schreef ADHD het volgende:
@ Valfar dat vriendje rechts van je bij sentenced was doder dan jou, die stond gewoon te slapen.....mehahaha

en ONKEL TOM!! !! ONKEL TOM!! !! ONKEL TOM!! !!

Hahaha dat klopt ja. Die stond zelfs te slapen bij Gorefest, wat een schande! Onkel Tom gemist wegens extreme moeheid.

watery black
Usericon van watery black
Posted 07-08-2005 22:44 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 augustus 2005 22:38 schreef ADHD het volgende:
ja die doet t nog. heb m vorige week nog even gesproken bij ferry thuis. en korte stekeltjes heeft ie voortaan gheghe.

ga je volgend jaar mee modderworstelen???

als ik centen heb. momenteel stroomt al mijn geld in mn motor maar als t goed is is binnenkort alles gemaakt.

doe dre en fer maar de groetjes als je ze weer ziet. ik heb ze echt al een eeuwigheid niet meer gezien.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 07-08-2005 22:44 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 7 augustus 2005 22:23 schreef Carnagath het volgende:
Net terug van een erg lange dag autorijden! Tering wat een files! Dat was echt niet normaal meer! Ben te moe om groot verslag te doen, maar ik heb me iig prima vermaakt!!!
Had je maar eerder moeten vertrekken. Wij zijn vanmorgen ergens rond 8:00 weggegaan en de enige file die we zijn tegengekomen was bij een wegversmalling, maar dat duurde nog geen 5 minuten. Binnen 5 uur waren we in Meppel

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 07-08-2005 22:48 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 7 augustus 2005 22:44 schreef Hades het volgende:
Had je maar eerder moeten vertrekken. Wij zijn vanmorgen ergens rond 8:00 weggegaan en de enige file die we zijn tegengekomen was bij een wegversmalling, maar dat duurde nog geen 5 minuten. Binnen 5 uur waren we in Meppel

Wij zijn niet zo vlot 's ochtends, hehe Maar we hebben t gered!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2005 22:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wat een kutrit terug zeg.. maar goed.. dat maakte het thuiskomen alleen maar prettiger.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-08-2005 22:54 by ADHD Profiel van ADHD

wij zijn vanmorgen rond 09.00u vertrokken en hebben opzicht weinig last gehad van files. we zijn wel net voorbij Hamburg bij de eerste de beste burger king gestopt om daar van een groot whopper menu ontbijt te genieten....heeerlijk!!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2005 22:54 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Daar had ik vanmorgen echt niet aan moeten denken..

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-08-2005 23:21 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Poeh poeh, het was me 't weekendje wel.

Beste waren voor mij:
-Obituary
-Kreator
-Gorefest

En de grootste tegenvallers vond ik Bloodbath en Dissection

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 07-08-2005 23:26]

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-08-2005 0:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

GODVERDOMME!!!>>> Stelletje amateurprutsers bij het Wacken-open-air-internetcafe hebben het voor elkaar gekregen een deel van mijn foto's te vernietigen...

..

Ik heb daar gebruik gemaakt van de zeeeeeer handige optie om je geheugenkaart op cd te laten zetten, om deze daarna te kunnen legen voor nieuwe pics... Helaas hebben ze iets verkeerd gedaan tijdens het branden, waardoor de 'cyclische redundantie controle' error ontstaat.. een deel van mijn foto's is nu zeer zwaar beschadigt of helemaal niet meer te openen...

Morgen maar eens kijken of ik het kan omzeilen of redden, maar in het ergste geval ben ik alles kwijt van vrijdag 15.00 tot 23.30, dat is o.a. Bloodbath, Obituary, een deel van Gorefest...

Anyway... gelukkig al mijn zaterdagfoto's wel ok, en eerste deel vrijdag ook..

Fuck wat een prutsers zeg... ongelooofelijk..
.....

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-08-2005 0:50]

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-08-2005 0:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Obituary, Suffocation, Machine Head waren gaaf. Ouwe nummers van Dissection ook.

hier wat foto's;

*PIEP*

gezellig!

Boze-duitsers-na-het-roepen-van-Slayer-tijdens -Dissection-zijn-grappig enzo!

blastmaster in the reign

Ja, klote weer dat wel. Nou en, was gaaf.

Suck my piss

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 08-08-2005 0:54 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

Zijn net thuis he he. Vanmiddag 13.00 vertrokken en we waren om 23.30 in Zwolle, volgens mij was heel Duitsland een grote file. Wacken was gaaf: heel veel modder, heel nat, wat een bagger maar de bands waren super vooral Nightwish, Gorefest, Kreator, Samael, Holy Moses. Verder veel gesjouwd op en neer naar de camping (camping n was wel een kilometer lopen ofzo) en veel bier en broodjes karbonade en ook nog beetje promotie gedaan. Kan geen file en modder meer zien!

see you at occultfest!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com