![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt er nog een ZM meeting op Wacken? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-07-2005 14:39] ![]() |
|
Ik vertrek dinsdag morgen ![]() ![]() |
|
Wij gaan ook dinsdagochtend.. ![]() |
|
quote: gelukkig maar ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Het feit dat er zm-ers op Wacken rondlopen is al meeting genoeg toch? ![]() ![]() |
|
quote: uhuhuhuh wil je niet zulke moeilijke vragen stellen s'nachts? ![]() |
|
Meeting is niet nodig, ik ben zo te herkennen op Wacken. Ik heb lang haar, altijd een zwarte broek aan en draag een bandshirtje. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Oja! Jezus gristus wat origineel zeg! Dat hou je niet voor mogelijk. uhuh ![]() ![]() |
|
PWND!!!!!!!!!OOEEMNMENMEEHHEHEGWG ![]() |
|
quote: Wat belachelijk duur... jezus. Zoeken er nog mensen vervoer? Ik heb nog plekken over in de bus. ![]() |
|
hmm mooi met de auto met zn 3/4-en 20/30 euro per man . netsies! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ehm.... jah eigenlijk wel... geld het aanbod nog steeds? ![]() |
|
quote: Damn zo loop ik er ook vaak bij ![]() Hoeveel girly's heb jij dan? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Yeah !! Natuurlijk was iuk het niet vergeten zilla :D ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Er is in onze bmw ook nog steeds een plek over... ![]() We vertrekken morgen vanaf rotterdam Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben rond 18.00 in Grunn. Wil je gelijk afspreken? Kenne wat eten misschien. Maar mot nog wel wa boodschappies doen namelijk ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Arg.. http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10142&id2=10142&ort=wacken Veel regen op het program.. maar goed dat we 2 partytenten mee hebben ![]() .. @Zillah: Hebben jullie trouwens ook campingstoeltjes? ![]() |
|
quote: WE beln nog goud? Suck my piss ![]() |
|
quote: Woensdag en donderdag droog, daarna kans op een bui. Veel regen valt dus wel mee. Echt warm, vooral 's nachts, wordt het trouwens niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-08-2005 11:28] ![]() |
|
quote: Ja, van die heerschende met legerprint, en niet met roze ![]() ![]() Hoezo? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Regen ? Ik moet maar eens zo'n poncho halen dan. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Godver, wou ik net de running order uitprinten, werkt de wacken site niet meer ![]() Moet ik alsnog vincent z'n nerd-versie gebruiken ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Zomaar. @Zenial: wel op de nerd-manier uitsnijden en vouwen he, anders doe je geen recht aan mijn werk! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |