|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Illu: knuff0ls op Wacken!! Bruce Banner |
|
Nix Rapture Brujeria Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-07-2005 11:32] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ralph gaat ook! heersch! Bruce Banner |
|
Ralph = "Metalkreeft" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
@AngelOfDeath: Ralph en jij gaan toch ook met het busje van Cooperfan mee? Ik ook namelijk. Ik meende zoiets gelezen te hebben dat hij jullie bij Amersfoort oppikt. Aangezien dat voor mij ook het makkelijkste is, kunnen we misschien daar verzamelen, zodat we gelijk weg kunnen als Cooperfan daar is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Weet iemand waar de 'wacken Festival ABC' gebleven is? Dat stond altijd online op site, een overzicht van alle mogelijke vragen, een FAQ dus, maar lijkt nu spoorloos.. |
|
quote: Heb het van de week nog uitgeprint. Kan het wel even mailen als je het perse wilt hebben? [edit]Het staat nu gewoon weer online hoor.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 25-07-2005 20:19] |
|
quote: Waar staat het dan? (zal wel weer blind zijn..) |
|
quote: Onder info. |
|
quote: Dude, graag een link!! |
|
Hee vin, auto is ook terug van de garage en helemaal ok. Zaterdag lekker cruisen dus |
|
Ga ook mooi met de auto, komen wel een dag of 2 eerder aan. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Hier lamme tak: http://www.wacken.com/nl/main-info/festival-abc/ |
|
Nix Rapture Brujeria Lainedil Naleanor Aphrodite Grimbert Blastmaster NightNurse Greycloak Nameless Shadow Mark Z Violent God Cadaveria valorian Y Draig Goch Digerdoden Burzum Kramy Ivo Valfar Superpil Schaffelaer Metallica-freak valkyrian Iced Guardian Illusione Ralph Plug Cooperfan AngelOfDeath the witch en loeki see you at occultfest! |
|
quote: Dankje .. Nix lamme tak trouwens, ik was gewoon zo 'stom' om alleen op de Engelse versie van de site te kijken, aangezien die over het algemeen iets completer is.. En laten ze nou net daar de festival-abc tijdelijk verwijderd hebben .. grrr |
|
quote: Daarom kijk ik altijd gewoon op de Duitse versie... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
over een week zitten we daar al te heerschen haha Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als er nog mensen vervoer zoeken, wij hebben 2 plaatsen over in het busje.. |
|
Ik zit nu al te heerschen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
geweldig, ik heb volgende week woensdagavond tot 21.30 mn laatste bachelor tentamen. Lekkere planning van de erasmus (of van mij, want het is wel een hertentamen ). Na het tentamen direct in het busje en karren maar |
|
quote: Damn hehe welke dag? Net treinkaarten gekocht On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Woensdag vertrekken we, 13:00. |
|
vanuit waar? wij zitten nu ineens met 10 man omdat degene die op de motor zou gaan zn motor gesloopt heeft... |
|
quote: Ben je niet wat oud voor een bachelor tentamen? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |