|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat word wel kankahvet idd met Kreator er nog bij There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hmm nu Kreator er bij staat valt het mischien te overwegen. Maybe als me vriendin me lief aankijkt dat ik ga , wat kost het dit jaar eigenlijk? verdomme 72 euro (ok voor 3 dagen is het nog redelijk ) maar toch GVD! 2 jaar geleden was eht nog 55 euro meen ik! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-03-2005 10:42] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
verdomme hans en robin olé |
|
Gaat weer leuk worden komend jaar, qua line-up ben ik nu al meer tevreden dan met wat er vorig jaar in totaal stond.. |
|
grmbl...misschien ga k de eerste keer in 5 jaar wacken missen omdat k dan misschien op een opgraving zit in mongolie.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zonde, hoewel dat vast ook erg leuk is. |
|
quote:zit nog n beetje in tweestrijd...mjah...zo'n kans krijg je ook maar één keer.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik begrijp je tweestrijd. Volgens de berichten is dit ook je enige kans om Bloodbath live te zien. |
|
quote:en dan mis k metal church weeeeer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Bezig zal zijn met een opgraving? Stoer! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Wanneer worden er weer eens wat nieuwe bands bevestigd? Ik heb nou toch al een poosje niks nieuws meer gezien. Ik blijf in spanning wachten tot Opeth en/of de reunie van At the Gates erop komen te staan |
|
quote:ondanks dat manowar beweert maar één show te hebben in europa dat jaar verwacht k ze stiekum toch op wacken... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als Manowar komt, blijf ik thuis. |
|
Hahaha nee joh, lijkt me juist lachen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
ik zag dat mabo kurt komt dan ga ik misschien ook wel do i look like i care about god? |
|
quote: krijg je vast weer een tweedeling zoals op Dynamo. De ene helft bij Manowar. De andere op de camping druk bezig met het belachelijk maken van de eerste helft en Manowar zelf |
|
quote:gezellig toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: uch opeth.. als ik iets kut vind is het die band wel.. Ik hoop op een reunie van de oude iced earth of een reunie van immortal Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij proberen ze de kloterige line-up van vorig jaar goed te maken en dat lukt behoorlijk tot nu toe |
|
Wij zijn met een man of 4 van plan te gaan, maar we hebben nog niet echt degelijk vervoer gevonden... dus we kunne ook nog geen kaarte kopen... Somebody? |
|
quote: Waarom niet gewoon met de bus net zoals vorig jaar? En we gaan trouwens met 6 man geloof ik |
|
of met de trein.. die weekend kaartjes zijn geweldig. Maar ik zal ook nooit meer met die trein gaan. Dat vanaf 2000 gedaan tot en met 2003 dat is lang zat geweest. Maar als je geen vervoer hebt is het een goede en vooral goedkope oplossing. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wat kost de reis dan zo ongeveer? |
|
quote: Lol.. jij hebt makkelijk praten met een privechauffeur! Ik mag weer na nog geen 3 uur slaap die hitte in terug rijden op zondagochtend, mezelf wakker houdende met (gelukkig in Duitsland in literflessen verkrijgbare) Red-Bull-varianten.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |