|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat hangt maar net van de winkel af waar je het haalt. Er zijn nog zaken waar ze daar erg moeilijk over doen, helaas. Bruce Banner |
|
quote: Wij hebben ons vorig jaar maar gewoon neergelegd bij het klotesysteem, vooral aangezien een tree halve liters zelfs met 6 euro statiegeld nog bijna niets kost... een andere optie is natuurlijk sterke drank, scheelt je ook weer een hoop gesjouw.. |
|
Nope, 2 maanden geleden bestond dat systeem nog steeds. Het domme is ook dat bij de prijs het statiegeld nog niet is inbegrepen. 1 keer kwam ik aan de kassa en toen had ik te weinig geld daardoor |
|
quote: Dat is niet meer dan logisch, dat is in Nederland niet anders met kratten bier en flessen frisdrank. Kan je trouwens al pinnen aan de kassa in een Duitse supermarkt? |
|
@Valfar dusch: Dat is niet dom hoor, dat is hier in nederland ook zo als je een fles frisdrank koopt, maar aangezien jouw moeder nog al je boodschappen voor je doet zal jij nog nooit een supermarkt van binnen hebben gezien. [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 08-07-2005 18:23] Drummer nodig? |
|
quote: Volgens mij wel hoor |
|
maar natuurlijk nog ff en dan gaan we weer. dinsdag om een uur of 12 zijn we er weer en dan en en nog meer |
|
quote: hangt ook maar net van de apparatuur en je bankpas af... Het gaat bij mij nogal eens mis, zodat ik naar een pin-automaaat kan sjokken. Neem gewoon veel geld mee, zou ik zeggen Bruce Banner |
|
quote: Ach.. overdag is het inderdaad niet slim om te gaan pinnen, maar tijdens nachtelijke dwalingen naar pinautomaten, met fakkels en al, heb ik me een paar jaar terug best vermaakt |
|
Wij gaan ook en hebben nog 2 plekken over in onze bus. We vertrekken vanuit Zwolle of Hoogeveen, dus mensen uit die omgeving kunnen wel meerijden! Niks voor jullie, Bambi(x)/Doomy en Heleen uit Zwolle? see you at occultfest! |
|
quote: Doomy heeft een dikke vette ban en Heleen komt nooit op ZM.. mailen is een optie. |
|
quote: Zo hoort dat Trouwens: In het busje waar ik o.a. in mee ga zijn ook nog twee plaatsen over, €55,00 p.p. Of zit The Witch toevallig in hetzelfde bussie? Interesse? Mail maar [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-07-2005 16:17] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Heb ik echt altijd problemen rondom vervoer.. besluit ik niet te gaan, krijg je dit hahahaha. |
|
quote: Hier je kans "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmph, met wat pech ga ik pas woensdagavond.. daar heb ik geen trek in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Neuh, nu geen zin meer enzo. |
|
Ik vertrek in de nacht van dinsdag op woensdag. Lekker woensdagochtend in alle vroegte m'n tent opzetten en dan een biertje opentrekken. |
|
Wij vertrekken woensdagochtend, tijd zat lijkt me als het donderdagavond pas begint. |
|
quote: Kun je me dan mail adres even doorgeven (off-topic) dan stuur ik ze wel een mail. Of hebben ze al vervoer?! see you at occultfest! |
|
quote: Denk het niet omdat dit onze eigen bus is en tot nu toe gaan we met z'n tweeen. see you at occultfest! |
|
quote: Ik mail het je even |
|
quote: Wanneer gaan jullie? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: A, in totaal dus nog 4 plekken over in 2 bussen: WIE???????? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nogmaals wanneer gaan jullie? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |