IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 17:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 juli 2005 15:45 schreef cooperfan het volgende:
waarom ga je er in godsnaam op dinsdag heen als de zaak op woensdag open gaat ? Volgens het tijdschema speet de eerste band donderdagavond pas....

Op dinsdag kan je wel de camping al op, beetje relaxen tussen honderden andere metalheads die dan al aanwezig zijn, barbequen, naar het gratis buitenzwembad in het dorp met diezelfde honderden metalheads (als je propte passsen er best veel mensen in zo'n bad ) , etc etc.

Over de betaalbaarheid: Prijzen op het festivalterrein zijn net als op alle andere festivals, niet goedkoop.. Geloof dat je iets van 3 euro betaald voor 0,4 liter bier, dat lijkt veel maar is per liter net zo duur als de 1,50 euro die je op veel festivals betaald voor een klein klote bekertje.. Een groot manko is dat je, net als op eigenlijk alle festivals, ook voor drinkwater in de buidel moet tasten..

Wat Wacken echter een stuk betaalbaarder maakt dan de meeste festivals is het dorp wat op 15 minuten lopen van het campingterrein zit. Daar haal tegen min of meer normale supermarktprijzen alles wat je wilt.. Wel even wat beter dan de campingontbijtjes op bijv. Graspop..

Jammer is dan weer dat ze in Duitsland het meest omslachtige statiegeldsysteem van Europa hebben ingevoerd waardoor je per tree bier 6 euro statiegeld betaald (op blikjes dus..), en aangezien niemand alle blikjes bewaard en je bij dat systeem alleen blikjes van hetzelfde merk als op je bonnetje weer kan inleveren doet bijna niemand dat .. dat maakt je biertje dan weer 0,25 euro per blik duurder..

Ik weet niet of dat systeem nog steeds bestaat, was nogal omstreden (zo kon je ook alleen dingen inleveren waar je ze gekocht had, met kassabon, dus als je langs de snelweg een sixpackje haalde dan moest dat ook daar weer ingeleverd ) dus misschien is het inmiddels wel afgeschaft, onder druk van het Duitse boze volk hehehe

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2005 18:13 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dat hangt maar net van de winkel af waar je het haalt. Er zijn nog zaken waar ze daar erg moeilijk over doen, helaas.

Bruce Banner

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 18:15 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 juli 2005 18:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Dat hangt maar net van de winkel af waar je het haalt. Er zijn nog zaken waar ze daar erg moeilijk over doen, helaas.

Wij hebben ons vorig jaar maar gewoon neergelegd bij het klotesysteem, vooral aangezien een tree halve liters zelfs met 6 euro statiegeld nog bijna niets kost... een andere optie is natuurlijk sterke drank, scheelt je ook weer een hoop gesjouw..

valfar
Usericon van valfar
Posted 08-07-2005 18:18 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nope, 2 maanden geleden bestond dat systeem nog steeds. Het domme is ook dat bij de prijs het statiegeld nog niet is inbegrepen. 1 keer kwam ik aan de kassa en toen had ik te weinig geld daardoor

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 18:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 juli 2005 18:18 schreef valfar het volgende:
Nope, 2 maanden geleden bestond dat systeem nog steeds. Het domme is ook dat bij de prijs het statiegeld nog niet is inbegrepen. 1 keer kwam ik aan de kassa en toen had ik te weinig geld daardoor

Dat is niet meer dan logisch, dat is in Nederland niet anders met kratten bier en flessen frisdrank. Kan je trouwens al pinnen aan de kassa in een Duitse supermarkt?

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 08-07-2005 18:23 by MystuS Profiel van MystuS

@Valfar dusch:

Dat is niet dom hoor, dat is hier in nederland ook zo als je een fles frisdrank koopt, maar aangezien jouw moeder nog al je boodschappen voor je doet zal jij nog nooit een supermarkt van binnen hebben gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 08-07-2005 18:23]

Drummer nodig?

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-07-2005 18:23 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 8 juli 2005 18:22 schreef Valorian het volgende:
Dat is niet meer dan logisch, dat is in Nederland niet anders met kratten bier en flessen frisdrank. Kan je trouwens al pinnen aan de kassa in een Duitse supermarkt?

Volgens mij wel hoor

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 08-07-2005 18:31 by ADHD Profiel van ADHD

maar natuurlijk nog ff en dan gaan we weer.

dinsdag om een uur of 12 zijn we er weer en dan en en nog meer

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2005 20:09 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 juli 2005 18:23 schreef blastmaster het volgende:
Volgens mij wel hoor

hangt ook maar net van de apparatuur en je bankpas af...

Het gaat bij mij nogal eens mis, zodat ik naar een pin-automaaat kan sjokken.

Neem gewoon veel geld mee, zou ik zeggen

Bruce Banner

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 20:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 juli 2005 20:09 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
hangt ook maar net van de apparatuur en je bankpas af...

Het gaat bij mij nogal eens mis, zodat ik naar een pin-automaaat kan sjokken.

Neem gewoon veel geld mee, zou ik zeggen

Ach.. overdag is het inderdaad niet slim om te gaan pinnen, maar tijdens nachtelijke dwalingen naar pinautomaten, met fakkels en al, heb ik me een paar jaar terug best vermaakt

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 09-07-2005 16:06 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

Wij gaan ook en hebben nog 2 plekken over in onze bus. We vertrekken vanuit Zwolle of Hoogeveen, dus mensen uit die omgeving kunnen wel meerijden! Niks voor jullie, Bambi(x)/Doomy en Heleen uit Zwolle?

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2005 16:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juli 2005 16:06 schreef the witch het volgende:
Wij gaan ook en hebben nog 2 plekken over in onze bus. We vertrekken vanuit Zwolle of Hoogeveen, dus mensen uit die omgeving kunnen wel meerijden! Niks voor jullie, Bambi(x)/Doomy en Heleen uit Zwolle?

Doomy heeft een dikke vette ban en Heleen komt nooit op ZM.. mailen is een optie.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-07-2005 16:15 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 29 juni 2005 17:50 schreef MortalD het volgende:
YEAH! Bloodbath is 1 van de redenen waarom ik ga

Zo hoort dat

Trouwens: In het busje waar ik o.a. in mee ga zijn ook nog twee plaatsen over, €55,00 p.p. Of zit The Witch toevallig in hetzelfde bussie?
Interesse? Mail maar

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-07-2005 16:17]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2005 16:18 by MMayo Profiel van MMayo

Heb ik echt altijd problemen rondom vervoer.. besluit ik niet te gaan, krijg je dit hahahaha.

AngelOfDeath
Posted 09-07-2005 16:19 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 9 juli 2005 16:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Heb ik echt altijd problemen rondom vervoer.. besluit ik niet te gaan, krijg je dit hahahaha.

Hier je kans

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-07-2005 16:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmph, met wat pech ga ik pas woensdagavond.. daar heb ik geen trek in!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2005 16:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juli 2005 16:19 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hier je kans

Neuh, nu geen zin meer enzo.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 09-07-2005 16:35 by Violent God Profiel van Violent Godhttp://www.myspace.com/violentgod

Ik vertrek in de nacht van dinsdag op woensdag. Lekker woensdagochtend in alle vroegte m'n tent opzetten en dan een biertje opentrekken.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2005 17:28 by Mark Z Profiel van Mark Z

Wij vertrekken woensdagochtend, tijd zat lijkt me als het donderdagavond pas begint.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

the witch
Usericon van the witch
Posted 09-07-2005 18:11 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 9 juli 2005 16:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Doomy heeft een dikke vette ban en Heleen komt nooit op ZM.. mailen is een optie.

Kun je me dan mail adres even doorgeven (off-topic) dan stuur ik ze wel een mail. Of hebben ze al vervoer?!

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 09-07-2005 18:12 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 9 juli 2005 16:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
Zo hoort dat

Trouwens: In het busje waar ik o.a. in mee ga zijn ook nog twee plaatsen over, €55,00 p.p. Of zit The Witch toevallig in hetzelfde bussie?
Interesse? Mail maar

Denk het niet omdat dit onze eigen bus is en tot nu toe gaan we met z'n tweeen.

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2005 18:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juli 2005 18:11 schreef the witch het volgende:
Kun je me dan mail adres even doorgeven (off-topic) dan stuur ik ze wel een mail. Of hebben ze al vervoer?!

Ik mail het je even

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-07-2005 19:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 juli 2005 16:06 schreef the witch het volgende:

Wanneer gaan jullie?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

AngelOfDeath
Posted 09-07-2005 19:03 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 9 juli 2005 18:12 schreef the witch het volgende:
Denk het niet omdat dit onze eigen bus is en tot nu toe gaan we met z'n tweeen.

A, in totaal dus nog 4 plekken over in 2 bussen: WIE????????

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-07-2005 19:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 juli 2005 19:03 schreef AngelOfDeath het volgende:
A, in totaal dus nog 4 plekken over in 2 bussen: WIE????????

Nogmaals wanneer gaan jullie?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com